XXL Nutrition

Help mijn vriendin om Mis(s) Nederland te worden!!! (en verdien karma)

• Topic Starter Topic Starter
Wederom bedankt! Helaas kan ik niet iedereen al weer een 2e of 3e x karma geven aangezien ik eerst wat punten moet verdelen. Als je me er binnenkort ff aan herinnert, dan krijg je ze alsnog!
Blijf AUB deze laatste paar dagen voor de uitslag nog ff stemmen!

Ik heb mijn stem gegeven voor je wijffie ...
Een mooie meid geef dat maar door .....
En successssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
groetjes marian

voila weer gestemd, ik hoop echt dat ze de finale bereikt!

puntje derbai

Wederom gestemd ;)

voila heb gestemd veel succes zou ik zo zeggen ;)

hop

Tractortje zei:
En wat ik dan ook weer betreurenswaardig vind, is dat sommige mensen meteen negatieve karma gaan uitdelen na de verkeerde interpretatie van een post. Erg jammer, maar dat was te verwachten op een groot forum als DBB, waar helaas niet iedereen gezegend is met een IQ boven de 65.

Dat jij je druk maakt om wat negatieve karma.???

Opnieuw wil iedereen bedanken voor het stemmen! Het zou fijn zijn als jullie het stemmen nog even tot en met zondag volhouden, de laatste stemmen kunnen net het verschil maken namelijk! Alvast heel erg bedankt!

gestemd! suc6!

Ik ontvang net het bericht dat m'n meisie door is naar de finale :D :cool:!!! Dit heeft ze mede te danken aan iedereen die hier op haar gestemd heeft, dus heel erg bedankt!!!
Ik hou jullie op de hoogte van het verdere verloop en vergeet niet 31 mei te kijken en te stemmen (uiteraard zal ik jullie tegen die tijd hieraan herinneren middels een nieuw topic ;))...

Jij en je meisie.. GEFELICITEERD :D
Ben blij dat al dat gestem z'n vruchten heeft afgeworpen :)
31 mei zal ik weer stemmen.. :)

Gefeliciteerd dude!

Congratiulations :thumb: Hopelijk wint ze de finale

Terug
Naar boven