XXL Nutrition

Help ! Raarste bloedwaarden ooit !

Het ergste is nog dat dit soort jongens stemrecht hebben... :roflol:

Orals op einde van de kuur, erg slecht idee, de rest daar zwijgen we maar over. Volgende keer beter inlezen voor je met AAS (en je gezondheid) gaat spelen.

• Topic Starter Topic Starter
@ bricks

2 weken 40
1 week 30
1 week 20

Misschien hier op dit forum verschrikkelijk raar dan (sinds nog echt niet zo lang geleden), maar je doet net of het de raarste zaak van de wereld is.

Also, als we het over de lengte van een kuur hebben. Meningen verschillen.

Ik word hier haast gelynched omdat ik niet gelijk een half jaar aan de bold+Test + weetikveel zit , alleen omdat de ester een beetje traag is.

En als ik zo eens lees wat volgens velen hier "normale" dosisen zijn, 4, 5 maanden, grote dosisen van een hele berg AAS stacken .

En als je dat niet doet, maar 10 mg nolvadex teveel neemt valt het hele forum over je heen. ;)

Beetje zelfreflectie zou wel op z'n plaats zijn .

Eensch. Eindelijk wijze woorden. Nu nog ontdekken wie hier enige reflectie nodig heeft. ;)

Veruit de meeste forumleden kuren niet langer dan een week of 10/12 en doen dat met relatief bescheiden dosissen. En dat alles nadat ze zeer gedegen research hebben gedaan en dan moet goed doordachte voorstellen hier op t forum komen. Maar om nou te gaan roepen dat iederen gek is behalve jij? Punt is dat jij niet alleen met doseringen de fout in gaat, maar werkelijk in alle opzichten. Stack, timing, producten, nakuur etc etc. Geef toe bro, je hebt je huiswerk niet gedaan...

@ bricks

2 weken 40
1 week 30
1 week 20

Misschien hier op dit forum verschrikkelijk raar dan (sinds nog echt niet zo lang geleden), maar je doet net of het de raarste zaak van de wereld is.

Also, als we het over de lengte van een kuur hebben. Meningen verschillen.

Ik word hier haast gelynched omdat ik niet gelijk een half jaar aan de bold+Test + weetikveel zit , alleen omdat de ester een beetje traag is.

En als ik zo eens lees wat volgens velen hier "normale" dosisen zijn, 4, 5 maanden, grote dosisen van een hele berg AAS stacken .

En als je dat niet doet, maar 10 mg nolvadex teveel neemt valt het hele forum over je heen. ;)

Weet niet op welk forum jij hebt gezeten, maar is echt onzin wat je zegt. Niemand zegt dat je een half jaar on moet gaan of wat dan ook. Het is voor jou blijkbaar of twee weken bold of een half jaar?

Als je eens goed leest hier dan zie je dat het meestal gaat over kuren van week of 10. Dus die 4/5 maanden is overdreven. Er zijn wel members die lange kuren doen, maar het is niet zo dat zij in ieder topic zeggen dat je minimaal 4+ maanden moet kuren.

het forum valt overigens niet over je heen omdat je 10 mg nolva te veel neemt, maar omdat je kuur nergens opslaat. Je weet niet waar je mee bezig bent.

Rare bloedwaardes??? met zo'n kuur is er zowiezo niks meer op orde, en blijkt ook wel aan je vermogen om logisch na te denken.

• Topic Starter Topic Starter
@ Arielex

Ja ik vind 12 weken behoorlijk lang.
Dat is gewoon mijn mening, die zeg ik zonder gelijk een oordeel te vellen over wat anderen doen, dit in grote tegenstelling tot de meeste mensen die in dit topic gereageerd hebben.

En ik zeg helemaal niet dat "iedereen gek is".
Ik zeg alleen dat je hier zowat gelynched wordt als je niet gelijk een kwart jaar aan de AAS zit.

Ik wil gewoon een kilotje of 2 pakken, en dan heel snel weer herstellen.

Iets anders waar ik persoonlijk nooit aan mee zou doen is nog een soort van geaccepteerde waarheid die je veel hoort hier is: "Time on + nakuur = Time off" .

Maar je ziet mij toch ook niet elk topic afstruinen om iedereen die het wel zo doet af te gaan zeiken ?

Eensch. Eindelijk wijze woorden. Nu nog ontdekken wie hier enige reflectie nodig heeft. ;)

Veruit de meeste forumleden kuren niet langer dan een week of 10/12 en doen dat met relatief bescheiden dosissen. En dat alles nadat ze zeer gedegen research hebben gedaan en dan moet goed doordachte voorstellen hier op t forum komen. Maar om nou te gaan roepen dat iederen gek is behalve jij? Punt is dat jij niet alleen met doseringen de fout in gaat, maar werkelijk in alle opzichten. Stack, timing, producten, nakuur etc etc. Geef toe bro, je hebt je huiswerk niet gedaan...

Tof dat je nog de moeite neemt om de TS het verhaal duidelijk probeert te maken op een nette wijze. Ben alleen bang dat de TS een gigantische -spreekwoordelijke- plaat voor z'n hoofd heeft en zijn mening boven alle informatie op dit forum verkiest.

Dit soort grapjes zullen wanneer ze fout aflopen AAS en de gebruikers er van in een slecht daglicht stellen...

@ Arielex

Ja ik vind 12 weken behoorlijk lang.
Dat is gewoon mijn mening, die zeg ik zonder gelijk een oordeel te vellen over wat anderen doen, dit in grote tegenstelling tot de meeste mensen die in dit topic gereageerd hebben.

En ik zeg helemaal niet dat "iedereen gek is".
Ik zeg alleen dat je hier zowat gelynched wordt als je niet gelijk een kwart jaar aan de AAS zit.

Ik wil gewoon een kilotje of 2 pakken, en dan heel snel weer herstellen.

Iets anders waar ik persoonlijk nooit aan mee zou doen is nog een soort van geaccepteerde waarheid die je veel hoort hier is: "Time on + nakuur = Time off" .

Maar je ziet mij toch ook niet elk topic afstruinen om iedereen die het wel zo doet af te gaan zeiken ?

Je verandert wel snel van stelling overigens.

Als je 12 weken lang vindt heb je nog niet helemaal begrepen hoe langzaam spieren groeien. Mensen zien kuren nog teveel als ff wat kilo's pakken. Het nuttige van een kuur is niet die 2-5 kilo vocht die je ff pakt, maar juist het lang genoeg kunnen groeien aan een sneller tempo, echte spieren bouwen ipv korte termijn massa.

Kuren voor 2 kilo is ook onzinnig natuurlijk. Ga dan naturel trainen, of ben je daar te gemakzuchtig voor?

Toch vreemd dat als mensen hier moeite doen om écht te helpen dat dat dan gezien wordt als lynchen. Soms is de waarheid hard en moet je ff je ego opzij zetten en luisteren.

Haha zo'n belachelijke kuur en dan wel netjes je bloedwaardes meten :D

je zit in je nakuur dus deze waarde klopen sowieso niet je test word hoog gehouden door de verhoogde fsh (novla dus)

na je nakuur zakt fsh weer in elkaar dus je test ook weer heel laag dus wacht nog maar maandje of 2met prikken

dus eigelijk niks raars aan deze waarde komt allenmaal door de novla
LH is primaire factor wat betreft testosteron productie, FSH speelt hier slechts een vrij subtiele rol in.

Tevens vind ik deze resultaten wel degelijk raar, ondanks dat tamoxifen testosteron verhoogd moet je dit toch echt in contrast zetten omdat 1) meneer uit een kuur kwam en derhalve hypogonadaal was en 2) in geen enkele klinische studie komt een dergelijke sterke stijging voor. Ik kan het me tevens voorstellen dat bij een inadequate hoeveelheid bloed de afwijking van de meting een grotere afwijking vertoont.

Deze staat wel met stip op Nr1 in het boek der AAS mong*len :roflol:

Het overgrote deel op DBB dat kuurt gebruikt een dosis als 500mg test en niet langer dan 12 weken.

En over nolva:

Dit zijn jou teksten uit 2011. Lekker consequent ben je!

Je gaat toch niet voor de lol teveel nolva nemen in de trend van: "maakt mij niet uit ik heb schijt aan schadelijke gevolgen want ik kuur ? " Niks mis met schadelijke gevolgen proberen te beperken lijkt me. Als je dat niet probeert ben je niet goed bij je hoofd.
2 jaar geleden werd je al het goede advies gegeven. Doe je dus helemaal niks mee. Totaal nutteloos om jou advies te geven....idd de plaat voor je hoofd.http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/test-plat-na-6-weken-anavar-40mg-292497/#post6321179

Origineel gepost door skydirk [Afbeelding niet meer beschikbaar]
snap jij het wel? bloed prikken doe je twee, drie maanden na je kuur en niet na 2 weken nolva. trouwens 2 weken nolva is geen nakuur. kun je evengoed niet nakuren. da's weer van dat DBB gelul. een goeie nakuur duurt minstens 1 maand.

Jou reactie:
1 maand nolva, is vrij heftig hoor . Nolva is echt teringzooi. Ga ik in ieder geval niet zomaar doen omdat mensen na een zware tren+test+deca kuur van 10 weken dat ook (dan wél terecht waarschijnlijk) doen.

Het klopt volgens mij in ieder geval niet om te zeggen dat een nakuur standaard minstens zo en zo lang duurt, hangt toch van heel veel factoren af.

En het kan toch geen kwaad om tussendoor een keer bloed te prikken ?
Kan minder kwaad dan zomaar even een maandje aan de nolva te zitten alsof het niks is ("baad het niet dan schaadt het niet zie ik hier weleens geschreven")

Hahaha, geweldig dit! Ik lach me slap hier, bakkie koffie erbij... :D

Misschien dat dit een sticky kan worden met als titel; Hoe moet ik vooral niet kuren!

@spuit111 of whatever your name is....:p

Ga aub een klein beetje zelfstudie doen, want zo kuren is je lijf vernken om niks. Ook zonde van je geld, maar dat ff terzijde....

Moet elk topic nou een reltopic worden?
Tuurlijk mag je je mening geven over de kuur, maar wat kinderachtig gedoe eromheen zeg.

Als ik kijk naar amerikaanse forums wordt er serieus gereageerd ipv iemand met zijn allen helemaal belachelijk te maken.
Kijk, als iemand een trol topic aanmaakt, logisch dat je terug trolt, maar dit is nu niet het geval.

//ontopic:
Dit is een hele vreemde uitslag ja. Het testosteron gehalte is alsof je flink in de kuur zit.
Het is wel bekend dat als je nolvadex gebruikt dat je je testosteron boost, maar zo hoog als dit kan ik mij niet voorstellen.
Kan het zijn dat je al eens eerder een kuur gedaan hebt en je bloed hebt laten testen en dat dit dus een oude uitslag is?
Ik zou sowieso nogmaals bloed laten afnemen.

Je kuur is ook nogal vreemd. Ik doe zelf ook vrij korte kuren met lange esters, maar bold heeft een hele lange ester en deze neem je maar 2 weken.
Als je kort wil kuren met lange ester moet je de dosering een stuk hoger doen en vanaf dag 1 mee laten lopen.

Welk labo (of wat dan ook) heeft deze bloedtest gedaan?

Terug
Naar boven