ArieLex
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

@ bricks
2 weken 40
1 week 30
1 week 20
Misschien hier op dit forum verschrikkelijk raar dan (sinds nog echt niet zo lang geleden), maar je doet net of het de raarste zaak van de wereld is.
Also, als we het over de lengte van een kuur hebben. Meningen verschillen.
Ik word hier haast gelynched omdat ik niet gelijk een half jaar aan de bold+Test + weetikveel zit , alleen omdat de ester een beetje traag is.
En als ik zo eens lees wat volgens velen hier "normale" dosisen zijn, 4, 5 maanden, grote dosisen van een hele berg AAS stacken .
En als je dat niet doet, maar 10 mg nolvadex teveel neemt valt het hele forum over je heen.
Beetje zelfreflectie zou wel op z'n plaats zijn .
Eensch. Eindelijk wijze woorden. Nu nog ontdekken wie hier enige reflectie nodig heeft.
Veruit de meeste forumleden kuren niet langer dan een week of 10/12 en doen dat met relatief bescheiden dosissen. En dat alles nadat ze zeer gedegen research hebben gedaan en dan moet goed doordachte voorstellen hier op t forum komen. Maar om nou te gaan roepen dat iederen gek is behalve jij? Punt is dat jij niet alleen met doseringen de fout in gaat, maar werkelijk in alle opzichten. Stack, timing, producten, nakuur etc etc. Geef toe bro, je hebt je huiswerk niet gedaan...
@ Arielex
Ja ik vind 12 weken behoorlijk lang.
Dat is gewoon mijn mening, die zeg ik zonder gelijk een oordeel te vellen over wat anderen doen, dit in grote tegenstelling tot de meeste mensen die in dit topic gereageerd hebben.
En ik zeg helemaal niet dat "iedereen gek is".
Ik zeg alleen dat je hier zowat gelynched wordt als je niet gelijk een kwart jaar aan de AAS zit.
Ik wil gewoon een kilotje of 2 pakken, en dan heel snel weer herstellen.
Iets anders waar ik persoonlijk nooit aan mee zou doen is nog een soort van geaccepteerde waarheid die je veel hoort hier is: "Time on + nakuur = Time off" .
Maar je ziet mij toch ook niet elk topic afstruinen om iedereen die het wel zo doet af te gaan zeiken ?
LH is primaire factor wat betreft testosteron productie, FSH speelt hier slechts een vrij subtiele rol in.je zit in je nakuur dus deze waarde klopen sowieso niet je test word hoog gehouden door de verhoogde fsh (novla dus)
na je nakuur zakt fsh weer in elkaar dus je test ook weer heel laag dus wacht nog maar maandje of 2met prikken
dus eigelijk niks raars aan deze waarde komt allenmaal door de novla
En als ik zo eens lees wat volgens velen hier "normale" dosisen zijn, 4, 5 maanden, grote dosisen van een hele berg AAS stacken .
En als je dat niet doet, maar 10 mg nolvadex teveel neemt valt het hele forum over je heen.
Beetje zelfreflectie zou wel op z'n plaats zijn .
2 jaar geleden werd je al het goede advies gegeven. Doe je dus helemaal niks mee. Totaal nutteloos om jou advies te geven....idd de plaat voor je hoofd.http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/test-plat-na-6-weken-anavar-40mg-292497/#post6321179Je gaat toch niet voor de lol teveel nolva nemen in de trend van: "maakt mij niet uit ik heb schijt aan schadelijke gevolgen want ik kuur ? " Niks mis met schadelijke gevolgen proberen te beperken lijkt me. Als je dat niet probeert ben je niet goed bij je hoofd.
Origineel gepost door skydirk [Afbeelding niet meer beschikbaar]
snap jij het wel? bloed prikken doe je twee, drie maanden na je kuur en niet na 2 weken nolva. trouwens 2 weken nolva is geen nakuur. kun je evengoed niet nakuren. da's weer van dat DBB gelul. een goeie nakuur duurt minstens 1 maand.
Jou reactie:
1 maand nolva, is vrij heftig hoor . Nolva is echt teringzooi. Ga ik in ieder geval niet zomaar doen omdat mensen na een zware tren+test+deca kuur van 10 weken dat ook (dan wél terecht waarschijnlijk) doen.
Het klopt volgens mij in ieder geval niet om te zeggen dat een nakuur standaard minstens zo en zo lang duurt, hangt toch van heel veel factoren af.
En het kan toch geen kwaad om tussendoor een keer bloed te prikken ?
Kan minder kwaad dan zomaar even een maandje aan de nolva te zitten alsof het niks is ("baad het niet dan schaadt het niet zie ik hier weleens geschreven")
Het ergste is nog dat dit soort jongens stemrecht hebben...![]()