AndroidHealthClinic

Help Tibet - Steun de Dalai Lama

Kai Gong

Novice
Waardering
0
Dag,

Ik tekende onlangs een petitie die de Chinese regering vraagt om de mensenrechten in Tibet te respecteren en om een oprechte dialoog met de Dalai Lama te starten. Dit is echt belangrijk, en ik vermoed dat je bereid bent om dit ook te steunen:

Avaaz.org - The World in Action

Ook de gruwelijke vervolging van een populaire meditatiepraktijk Falun Gong treft dagelijks nog steeds miljoenen mensen.
Hoewel dictator Jiang Zemin drie jaar geleden aftrad, gaat de vervolging nog steeds door.
Uit angst dat Falun Gong beoefenaars massaal contact zouden maken met de internationale pers kreeg China' s vice-minister van Openbare Veiligheid in juni 2005 de geheime opdracht "Falun Gong uit te roeien voor de Olympische Spelen van 2008".

Help mee om de vervolging van Falun Gong te stoppen. Teken hier een van onze petities:

FalunInfo.NL - Samen sterk voor een einde aan de vervolging. Steun met uw handtekening!

Sinds de Chinese Communistische Partij (CCP) aan de macht kwam in het jaar 1949, is ze tot op heden verantwoordelijk voor de moord en hongerdood van ongeveer 80 miljoen mensen, wat meer is dan het aantal slachtoffers in de eerste en tweede Wereldoorlog bij elkaar.

Ondanks de economische openheid worden vervolgingen en moorden doorgezet tot op de dag vandaag, alleen zijn ze beter verhuld. Vanaf 1999 worden 70-100 miljoen mensen van de spirituele beweging Falun Gong vervolgd. In juli 2006 werd in Canada een rapport gepubliceerd dat beweert dat Falun Gong beoefenaars in werkkampen in China vermoord omwille van hun organen die men gebruikt voor transplantatie.

Voor meer info over de negen commentaren op de communistische partij zie:

NegenCommentaren.COM - Welkom op de Negen Commentaren Website

Men doet ook een oproep om Zhiwen Wang te helpen bevrijden uit de gevangenis. Hij zit gevangen omdat hij de drie universele principes Waarachtigheid - Mededogen - Verdraagzaamheid omarmt.

"Free Ziwen Wang"

Free Zhiwen Wang! The Website to Reunite an Innocent Man With His Daughter!

Groetjes en alvast van harte bedankt voor jullie steun aan de onschuldige slachtoffers van achtervolging.

Karin ;)

Ik heb me eerlijk gezegd niet veel verdiept in Tibet kwestie, maar ik heb de vermoedens dat Amerika bepaalde groepen in Tibet steunt om tegen Chineze regering in opstand te komen, en als zij dan vervolgens door hun eigen stupidity hardhandig optreden wordt het breed uitgemeten in de westerse media. Wij worden te veel beinvloed door de constante media coverage van Tibet waar ik zelf een beetje moe van word.

Al wil ik wel toegeven dat het niet geweldig gesteld is met de mensenrechten in China.

noem es 1 internetpetitie die iets veranderd heeft?

wat china nodig heeft, zijn zulke mensen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik steun Tibet ook, heb een free tibet sticker op m'n fiets.:thumbs:
En de olympics heb ik helemaal een schijthekel aan.

• Topic Starter Topic Starter
ben je zelf van chinese of tibetaanse origine, Kai Gong?

Dag,

Neen hoor Abdul Alhazred, ben een Belgische.
Beoefen sinds december 2006 Falun Dafa / Falun Gong, een meditatiemethode gebaseerd op drie universele principes Waarachtigheid - Mededogen - Verdraagzaamheid.

In onderstaande video wordt uitleg gegeven over Falun Dafa, de werking van de oefeningen en vertellen beoefenaars hoe het hun leven heeft verrrijkt.

FalunInfo.NL -

Groetjes,
Karin ;)

Ik vind het een beetje jammer, dat nu op het laatste moment allerlei organisaties ineens gaan strijden voor Tibet, terwijl je, toen er gekozen werd, dat China gastland zou worden, geen hond hoorde om te protesteren.
Ik ben uiteraard tegen de onderdrukking van Tibet en vind zeker, dat daar iets aan gedaan moet worden, maar ik vind wel, dat het nu op een verkeerd manier wordt aangepakt.
Helmaal die gasten, die de Olympische vlam-dragers belagen. Die zijn helemaal niet goed wijs en daardoor zullen een hoop mensen juist tegen de Tibetanen gaan keren.

Verder verwacht ik niet, dat het ook maar iets uitmaakt, want als de Spelen voorbij zijn, zal Tibet net zo hard weer onderdrukt worden, waarschijnlijk nog harder.
Tenzij Bush zich hard gaat maken hiervoor.:D

Dag,

Neen hoor Abdul Alhazred, ben een Belgische.
Beoefen sinds december 2006 Falun Dafa / Falun Gong, een meditatiemethode gebaseerd op drie universele principes Waarachtigheid - Mededogen - Verdraagzaamheid.

In onderstaande video wordt uitleg gegeven over Falun Dafa, de werking van de oefeningen en vertellen beoefenaars hoe het hun leven heeft verrrijkt.

FalunInfo.NL -

Groetjes,
Karin ;)

Zweef.......;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lol het logo vd falung gong

323px-Falun_Gong_Logo.svg.png

adolffan, cirkel, cod ... kun je zeker overtuigen :)

Die chinezen zijn dus aan de macht in tibet? Ik vind het in ieder geval een vreemde situatie over hoe het daar in elkaar steekt.

Controversy

Main article: Third party views on Falun Gong

In December 2005, Quebec Superior Court Justice Jeannine Rousseau wrote in a decision for a case brought by Falun Gong that the teachings promise supernatural and healing powers, purification with a wheel in the stomach, and reject science; she said Falun Gong is a controversial movement which does not accept criticism.

noem es 1 internetpetitie die iets veranderd heeft?

true.. Urban Legends Reference Pages: Internet Petitions

Maar toch, Family Guy zou terug begonnen zijn nadat verschillende fans zich via internetpetities hadden uitgesproken over de annulering van de show.. (hoewel de verkoopscijfers van de dvd's er ook iets mee te maken kunnen hebben :D )

also interesting! over tibet/dalai lama:
Tv-video's van MySpace: Penn and Teller explain why the Dalai Lama sucks ass door I'm with the Empire

Haha, "boycotten"..

90% van de dingen die je draagt of bezit is chinees. Hoe ga je ze boycotten? Door nooit meer iets chinees te kopen of te bezitten? Of een sticker ergens op te plakken? Of het eenmaal te zeggen en te denken? Of een petitie op het internet te tekenen danwel niet te tekenen?

Het boeit China echt wat wij van ze vinden, want actie onderneemt niemand, terwijl we (europa) ondertussen hun grootste afzetmarkt zijn en blijven omdat we inmiddels afhankelijk zijn geworden van de goedkope chinese arbeid.

Hypocrisie tot en met, maar 't zal wel aan mij liggen.

Ik zeg niet dat ik goedkeur wat china allemaal doet, ik zeg alleen dat het geen reet uitmaakt wat wij ervan vinden.

Haha, "boycotten"..

90% van de dingen die je draagt of bezit is chinees. Hoe ga je ze boycotten? Door nooit meer iets chinees te kopen of te bezitten? Of een sticker ergens op te plakken? Of het eenmaal te zeggen en te denken? Of een petitie op het internet te tekenen danwel niet te tekenen?

Het boeit China echt wat wij van ze vinden, want actie onderneemt niemand, terwijl we (europa) ondertussen hun grootste afzetmarkt zijn en blijven omdat we inmiddels afhankelijk zijn geworden van de goedkope chinese arbeid.

Hypocrisie tot en met, maar 't zal wel aan mij liggen.

Ik zeg niet dat ik goedkeur wat china allemaal doet, ik zeg alleen dat het geen reet uitmaakt wat wij ervan vinden.

Daar gaat het totaal niet om. Ik boycot China, naja dat zou ik willen, vanwege hun jaaaaaaarenlange gezeik, onderdrukking en moorden mbt Tibet. En ik let er btw serieus op of het wel of niet uit China komt (wat ik koop). China maakt namelijk hierin misbruik van Tibetanen.

Ik vind het wel lachen wat er gebeurd met de vlam voor de olympische spelen, dat ze hem overal proberen te doven. :p

Soortgelijke topics

Reacties
1
Weergaven
589
Terug
Naar boven