- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een gejank om dat Tibet...beetje laf tijdens de OS ineens aandacht vragen...

Wat een gejank om dat Tibet...beetje laf tijdens de OS ineens aandacht vragen...

De onafhankelijkheidsdrang in Vlaanderen heeft niets te maken met 'simpel volksnationalisme' maar met de gezonde evolutie van dit gewest, waarbij men het beu is om constant door een minderheid tegengehouden te worden in welvaart en ontwikkeling. Maar om dat te begrijpen moet je natuurlijk wel eerst verstand hebben van de hele kwestie.[/QUOTE]
![]()
Sta ook achter een vrij Tibet, als aanhanger van de Vlaamse onafhankelijkheid begrijp ik die mensen zeer goed.
lol het logo vd falung gong
![]()
adolffan, cirkel, cod ... kun je zeker overtuigen![]()

Religie heeft hier just niks mee te maken. Een echte atheïst laat iedereen trouwens vrij om al dan niet te kiezen voor het geloof. Een communist ziet dat anders en zet de bevolking onder druk. Waarom zou ik onderdrukking van China goedkeuren? Iemand dwingen atheïst te worden, hoe belachelijk is dat. Dan ben je geen haar beter dan die personen die hun kinderen indoctrineren.China 'onderdrukt' de tibetanen toch omdat ze geen religieus crap wil in hun regime ?
Nou, als atheïst zijnde is dat fine by me.
En ik dacht voor u ook, omdat jij ook een groot voorstander was van 'rede'.
Ik vind het ook maar een beetje triest. Om dat nu weer net bij de OS te doen. Beetje flauw, de OS kan me niet zo veel schelen maar vindt het gewoon een low blow.ze zitten de hele tijd te janken dat politiek en voetbal gescheiden moeten blijven, maar bij de OS kan het dan wel?