AndroidHealthClinic

help! wat moet ik doen

sanne23

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
56kg
Vetpercentage
10%
wie kan mij helpen?
ben een meisje van 19 jaar.
ik weeg nu 56 kilo, en ben 1.72 lang.
wat ik ook eet of drink, snoep, chocolade, chips,mc donalds, cola, sinas, 7up. het helpt allemaal nix.
ik doe niet aan sport, dus daar kan het niet aan liggen.
ben vrezelijk dun, en wil graag wat dikker worden, niet alleen mijn buik ook mijn boven benen en billen.??????
wie kan mij daarbij helpen.

Ga sporten en (blijf) veel eten.
Krachttraining zorgt er voor dat je mooi steviger wordt, niet alleen maar vettig... Cardio heb je niet nodig ;)

Wat is je BMR en onderhoud? Ga daar minimaal 500 Kcal per dag boven zitten, en verhoog elke week wanneer je geen resultaat hebt.

Hoe vaak en wat eet je? Zet eens neer wat je zoal op een dag eet.

wat ik ook eet of drink, snoep, chocolade, chips,mc donalds, cola, sinas, 7up. het helpt allemaal nix.

Je moet begrijpen dat heel veel dunne mensen dit roepen. Maar vrijwel altijd blijkt dat ze op een gehele dag gewoon te weinig eten (in ieder geval te weinig om aan te komen). Je kunt snoep, chocolade, mcdonalds en frisdranken eten, maar als je op of onder je energiebehoefte eet zul je nooit aankomen.

Daarom is het heel belangrijk dat je je energiebehoefte uitrekent, zie daarvoor de sticky's. Post even wat je op een dag eet en probeer te berekenen hoeveel kcal daar inzitten.

Drink 2liter chocolade melk per dag en begin met powerliften!

Vooral gezond eten....en geen troep naar binnenwerken om maar aan te komen.

Ik zou inderdaad wat meer krachttraining gaan doen...en je dieet aanpassen.

Maar wel op een verstandige manier.

Groeien = meer eten dan je verbruikt. Het lijkt me dus handig om eens te berekenen wat je nodig hebt en dagelijk binnen krijgt.

Bereken eerst maar eens wat je lichaam nodig heeft om te groeien.

Basaal Energieverbruik Berekenen.

Doe de uitkomst x 1,55 (dagelijkse bezigheden etc). en dan nog 300-500kcal extra eten, dan zul je wel aankomen ;)

Succes!

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Vooral gezond eten....en geen troep naar binnenwerken om maar aan te komen.
Inderdaad, aankomen kun je beter doen met gezonde voeding.

Ik zou inderdaad wat meer krachttraining gaan doen...en je dieet aanpassen.
Pas gaan sporten als je voeding op orde is, anders zul je in het ergste geval nog meer gewicht verliezen.

Maar wel op een verstandige manier.

+1

Lijkt me dat je onregelmatig eet,
zou is een diëtist opzoeken....

Mijn vriendin heeft dit ook, ga naar de dokter en laat je doorverwijzen naar het ziekenhuis voor een schildklier controle, het kan zijn dat deze verhoogt is, je moet dan in het ziekenhuis bloedprikken en dan mocht je schildklier te hoog zijn krijg je medicijnen hiervoor.

Kan idd ook aan je schildklier lieggen (snelwerkende)

maar Sanne, weet niet of je er nog uberhaupt bent.. je hebt niet meer gekeken volgens mij na je post.....

Ga niet alleen maar rotzooi eten om aan te komen, je lijf heeft voeding nodig...ECHTE voeding!!!! En dat is voor elk persoon belangrijk, dik dun of wat dan ook... en daar hoort suiker,suiker,suiker en nog meer verharde vetten en andere chemische rotzooi NIET bij!

Jij moet gewoon veeel meer eten... en dan dingen zoals...noten, pasta's/brood/rijst/aardappels, peulvruchten, fruit, vlees/vis etc.. maar vooral veel zetmeelachtige producten waar veel kh in zitten. En het zou goed zijn als je dit icm sporten...vaak een misvatting dat als je dun bent dat je dan maar geen beweging nodig hebt.... fout.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven