AndroidHealthClinic

Help!

ENERGY

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
64
Ik zit nu 2 weken in mijn kuur en krijg net de uitslag vanmij bloedtest dat ik ziekte van pfeiffer heb :(
Ja ik weet het...ik had moeten wachten op de uitslag voor ik met mijn kuur begon maar ik ben zo stom geweest om dat niet te doen :mad:
Nu lijkt het mij dus verstandig om meteen te stoppen ofniet ?
Maar moet ik dan 2 weken wachten om met nolva te beginnen ? of meteen beginnen ?
En ook gewoon 1 week 40 mg en 2 weken 20mg ???

Laatst bewerkt:
ik weet nie wat je gebruikt maar als je orals gebruikt gelijk kappen. bij pheifer werkt je lever amper meer toch?

Je bent niet alleen zo stom om te gebruiken als je je niet lekker voelt, maar je bent ook nog eens zo stom om dat niet te melden aan de arts(en) die je onderzoek uitvoeren. Daarnaast post je ook niet hoe je kuur eruit ziet en of het effect heeft ondanks de moeheid. Dus wat voor antwoord wil je nou?

Zo dat was voldoende flame......als je alleen test gebruikt zou je kunnen kijken of je er niet mee door kan gaan, anders val je daarin ook nog terug. Als je nog andere middelen gebruikt zou ik direct stoppen en ook geen nakuur doen. Van twee weken AS ligt je axis niet helemaal plat bij niet al te hoge doseringen en je vorderingen zullen nog niet heel groot zijn.

Als het mij zou gebeuren zou ik stoppen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik momenteel 500mg test enth. en 200mg deca per week.
Dus gelukkig geen orals barman.

En Tsunami, ik had zelf het idee dat ik gezond was.
Maarja ok nu ik dit te horen krijg ga je wel nadenken en ik was toch de laaste maaaanden wel wat moe enzo...maar niet echt extreem ofzo.
Ik dacht dat zal wel door werken en trainen komen.
Ik deed die bloedtest puur omdat mij werd aangeraden om dat voor een kuur te laten doen.
Maarja ik had me spulletjes al thuis liggen wou zo graag beginnen dat ik niet op de uitslag heb gewacht, pas na 3 weken heb ik de dokter eens opgebelt hoe het nou zat met die bloedtest omdat het wel erg lang duurde.
Bleek dus dat ik hem moest bellen voor de uitslag, wat ie mij dus nooit verteld heeft, hij had de uitslag al 2 weken liggen.
Volgensmij als ik hem niet had gebelt had ik nooit de uitslag van die l*l gekregen.

Maar denken jullie dat het echt nodig is om te stoppen ???:(
Zou het natuurlijk kunnen overleggen met mijn huisarts maarja, die zegt toch meteen dat ik moet stoppen.
Heb het al eens eerder met hem over gehad, toen hij me tegen me zij dat hij wel kon zien dat ik veel train en merkte toen wel dat hij fel tegen het gebruik van AS is.

waarom nakuren? toch niet als je nog maar 2 weken bezig bent. stop ermee en hou de rest tot na je genezing en begin dan opnieuw. van trainen zal nu toch ook niet zoveel in huis komen. ik bedoel serieus trainen.

De huisarts een lul?? ko op zeg! je moet zelf ff bellen voor de uitslag dat weet iedereen die man doet gewoon zijn werk..dat jij niet kan wachten tjah das sneu voor je, mar blijkbaar vond je het niet zo belangrijk anders was niet begonnen maar ik zou wel stoppen als ik jouw was de ziekte van pfijffer kan er aardig in hakken! eerst uitzieken dus!

• Topic Starter Topic Starter
Tsja ik wist dat dus niet martijn, dat had hij dan op zijn minst ff tegen me kunnen zeggen dat ik zelf moest bellen.
Enigste wat hij zei was dat ik de uitslag nog wel te horen kreeg, ik ging er dus vanuit dat hij mij zou bellen met de uitslag of ff zou vragen om langs te komen.
En ja voor de 2e keer, ik weet dat ik had moeten wachten met beginnen tot na de uitslag, dat is inderdaad een grote fout geweest maarja, kan helaas de tijd niet terug draaien :(

Zo zie je maar weer heren...voordat je begint met een kuur altijd ff je bloed laten checken, leer a.u.b van mijn fouten!
Je kunt meestal niet van de buitenkant of je wel helemaal gezond bent.
Ik dacht ook er zal wel niets aan de hand zijn en ik begin gewoon...BIG mistake dus :(

Tja, niet zo handig van je maar evengoed wel lullig. Het beste ermee maar...

meteen stoppen want pfeiffer is al een serieuze aanslag op de lever.

(Ik kan het weten ,want ik had zonder ooit ook maar iets gebruikt te hebben al een afwijkende leverfunctie dat ik pfeiffer had.)

Terug
Naar boven