hallo beste mensen.
Ik ben 23 jaar 1 meter 1.97 en weeg 100 kilo
nu is het zo dat een jaar of 3 geleden ik 3 tot 4 dagen in de week
intensief aan vechtsport heb gedaan over een vrij lange periode
van 6 jaar tot 12 1 maal per week daarna 4 maal per week
maar goed ik was toen mooi gespierd.
omdat dit echter te duur voor mij werdt en te veel tijd in beslag nam
ben ik gaan fitnessen
en heb dit met schema 1 jaar volgehouden
ik ben in dat jaar van 90 killo naar 100 gegaan maar heb ook in plaats van meer spieren een vetlaagje geproduceert terwijl ik toch wel degelijk 4 keer per week ging trainen op de fitnesschool 40 minuten per keer een dag cardio andere dag gewichten om en om.
ik zag mijzelf dus al trainend enkel een spierbedekkende vetlaag ontwikkelen :S
ik heb het nu opgegeven ik hoef geen spiermassa te winnen ik wil dat vetlaagje weg hebben.
nou is dat vetlaagje niet overdreven groot ofzo aleen het lukt mij niet om het eraf te krijgen.
aangezien ik 10 killo bij gekomen ben tijdens die krachtraining en cardio neem ik aan dat daar 7 kilo vet van bij zit maar goed.
heeft iemand tips voor mij om gewoon weer lekker droog te worden zonder dat ik weer naar een fitnes moet gaan enzo.
bijv zwemmen rennen wat werkt het beste
en is deze site iets www.becomingaspartan.nl
ik ben het zat om dingen te proberen als ik steeds het omekeerde bereik.
help !
Ik ben 23 jaar 1 meter 1.97 en weeg 100 kilo
nu is het zo dat een jaar of 3 geleden ik 3 tot 4 dagen in de week
intensief aan vechtsport heb gedaan over een vrij lange periode
van 6 jaar tot 12 1 maal per week daarna 4 maal per week
maar goed ik was toen mooi gespierd.
omdat dit echter te duur voor mij werdt en te veel tijd in beslag nam
ben ik gaan fitnessen
en heb dit met schema 1 jaar volgehouden
ik ben in dat jaar van 90 killo naar 100 gegaan maar heb ook in plaats van meer spieren een vetlaagje geproduceert terwijl ik toch wel degelijk 4 keer per week ging trainen op de fitnesschool 40 minuten per keer een dag cardio andere dag gewichten om en om.
ik zag mijzelf dus al trainend enkel een spierbedekkende vetlaag ontwikkelen :S
ik heb het nu opgegeven ik hoef geen spiermassa te winnen ik wil dat vetlaagje weg hebben.
nou is dat vetlaagje niet overdreven groot ofzo aleen het lukt mij niet om het eraf te krijgen.
aangezien ik 10 killo bij gekomen ben tijdens die krachtraining en cardio neem ik aan dat daar 7 kilo vet van bij zit maar goed.
heeft iemand tips voor mij om gewoon weer lekker droog te worden zonder dat ik weer naar een fitnes moet gaan enzo.
bijv zwemmen rennen wat werkt het beste
en is deze site iets www.becomingaspartan.nl
ik ben het zat om dingen te proberen als ik steeds het omekeerde bereik.
help !

Succes!
WOW die tabata maakt mij bang