Fitness Seller

Help

Styloo

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw, en via Google op dit forum gekomen toen ik zocht hoe je snel spiermassa kunt trainen.

Ik ben 16 jaar en zit op Wedstrijdzwemmen dus heb wel wat spiermassa maar wou dit dus beter willen ontwikkelen.
als iemand tips heeft voor thuis zijn deze van harte welkom en voor de sportschool ook.
Ik heb thuis al een paar dingen om mee te trainen zoals een strechband en gewichten(jes) ;) van 1 t/m 10kilo.

Alsvast hartelijk bedankt voor de mensen die antwoorden en tips voor mij hebben.

Groeten Jeroen

Welkom!

Eerst en vooral, Eet je genoeg?

Als je echt spiermassa wilt bijkweken dan ga je volgens mij toch met het ijzer moeten sleuren.

Voor een zwemmer is conditie en ook wat explosiviteit volgens mij belangrijk.

Wat je nu moet doen is lezen en kijken op het forum ;)

Mvg, Yosh.

fl**ker die mickey mouse gewichtjes in de oudijzerbak en zoek een hardcore gym. Trouwens, wel eens van een zoekfunctie gehoord ;).

• Topic Starter Topic Starter
Hey bedankt ;)
En ja ik heb wel van een zoekfunctie gehoord maar toch is dit makkelijker ;)

@Yoshuba
Ja ik eet genoeg en ook gezond, dus daar zou het niet aan liggen maar ik zou dus graag wat oefeningen willen weten die ik ook op vakantie bijv. zou kunnen toepassen.

Ik zou btw even wat gegevens doorgeven nl:
leeftijd 16..
gewicht 64.4kg
lengte 1.79
en volgens mijn weegschaal heb ik 7.1% vet.

En het zijn geen Mickey Mouse gewichten maar professionele gewichten bij een sportschool gekocht.

Mvg, Jeroen

Hey bedankt ;)

@Yoshuba
Ja ik eet genoeg en ook gezond, dus daar zou het niet aan liggen maar ik zou dus graag wat oefeningen willen weten die ik ook op vakantie bijv. zou kunnen toepassen.

leeftijd 16..
gewicht 64.4kg
lengte 1.79

En het zijn geen Mickey Mouse gewichten maar professionele gewichten bij een sportschool gekocht.

Mvg, Jeroen

die 7,1 procent klopt waarschijnlijk niks van aangezien dat wel extreem laag is, en die apparaten gewoonweg bijna nooit kloppen.

Hij doelt met Micky Mouse gewichten op het gewicht, niet op of ze 'professioneel' zijn :P

Er zijn zelfs voor een totale beginner weinig oefeningen die je met zon laag gewicht doet, en als zou je het hier mee kunnen doen, dan ben je er na 2-3 al uitgegroeid.

toch succes, maar ga alsjeblieft die zoekfunctie eens gebruiken.

Hey bedankt ;)

@Yoshuba

leeftijd 16..
gewicht 64.4kg
lengte 1.79

Mvg, Jeroen

Je eet genoeg en ook gezond om 64 kg bij 1.79 te wegen, wat weinig is. Als je spiermassa wilt aankomen zul je dus meer moeten eten. Het beste zou je de sticky's hier en in de voedingssectie lezen, zodat je wat meer te weten komt over spiergroei en wat je moet eten. Daarna kan je altijd nog specifieke vragen stellen.

Maar inderdaad, met gewichten van 1-10kg ga je nergens komen. Dus of je moet een barbell met een zooi gewichten kopen en een bankje, of je moet je aanmelden bij de sportschool.

Succes

Terug
Naar boven