XXL Nutrition

Help

2hard2die

Competitive Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
2
Wie kan mij hier iets meer over vertellen?

IK ben bezig met een kuurtje test-prop/ tren-a en winstrol.
Ik ben aan de tweede week begonnen.
Na een aantal pijnlijke injects en iedere keer een koortsig gevoel na de injectie, kreeg ik vrijdag avond een echte koortsaanval, zweten en alleen in staat om te slapen. Nu is er op de injectieplek( bil) een rode vlek ontstaan en is de bil op een groot oppervlak verhard. De plek voelt warm aan en begint nu ook pijn te doen.
Heeft iemand dit eerder gehad.
Duidelijk een infectie dus, maar wat nu te doen.
Ik maak me zorgen , want na wat googlen lijken de verschijnselen op cellulite( nee is geen cellulites) en dat lijkt een ernstige bacteriële infectie.
Morgen ga ik iig naar de huisarts.
Zet ik de kuur voort ( en zet ik dus vandaag nog even een prik) of stop ik met kuren en neem ik de nodige rust.
Ik denk dat ik het laatste maar doe en morgen de nakuur maar ga aanbreken.

Ik maak me ernstig zorgen.

Gymnasia had hetzelfde met test prop geloof ik.Word je niet vrolijk van.
Ik zou nokken ermee.Een infectie kan mee schade aanrichten dan je denkt bro.Verstandig dat je naar de arts gaat.
Ik zal niet vragen welke gear je had voordat het weer uitbars....

Zal ik het maar vragen dan?

GS?

Yzord zei:
Zal ik het maar vragen dan?

GS?

2hard2die zei:
Ik heb al gelezen hoe het verder is verlopen.

Ik heb zet ook de testprop van GG nu en heb een zelfde ontsteking in mijn bil op het moment. Een grote warme rode en harde bil is het gevolg ( lijkt wel een bavianen-reet :) )
En zowieso na iedere injectie een verhoging van lichaamstemp met koorstig gevoel.
Ik zit nu in mijn tweede week.

Wat voor medicatie kreeg jij van de arts?

;)

Ik zou ermee kappen, beter voorkomen dan genezen bro.

Als je morgen naar de huisarts gaat, hoef je die beslissing nu nog niet te nemen IMO. Stel je injectie van vandaag een dagje uit tot de dokter je morgen meer kan vertellen. Dan kan je na je doktersbezoek beslissen of je je kuur wenst voort te zetten.

Het verhaal van 2Hard2Die is dus 1 van de redenen waarom ik de prop niet van een UG lab neem maar van virormone.

Verder zijn de meeste producten van GS en GG gewoon goed alleen aan de Prop waag ik me niet aan

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben inmiddels bij de dokter geweest. Ik wilde niet tot maandag wachten omdat de roodgloeiende plek zich acuut bleef uitbreiden en een breed spoor van bil tot dijbeen trok.

De weekend-arts was behulpzaam en bevestigde een bacterïele infectie van waarschijnlijk een streptococcus of meer waarschijnlijk een staphylococcus bacterie. Ze schrok eigenlijk best toen ze even mijn bil ging bekijken.
De flink opgezette en rood gloeiende rash had zich inmiddels tot ver op het dijbeen uitgespreidt en glom verhit onder het tl-licht.
Ze stamelde wat dat het haar al duidelijk was en ik een kuurtje mee kreeg.
Ik vertelde dat ik me een beetje zorgen maakte, maar ze deed er niet zo heel moeilijk over en zei dat de verschijnselen waarschijnlijk binnen een dag of twee zouden verdwijnen. Natuurlijk wel de kuur afmaken.
Ik heb een penicilinekuur meegekregen voor 15 dagen. Ze vertelde dat de kans groot was dat ik nog wel last van mijn lies zou krijgen omdat daar de lymfeklieren zaten.

Ze gaf me nog wat injectietips en wilde me gaan uitleggen hoe ik gemakkelijk in mijn been kon injecteren, omdat de bil nu niet zo handige plek was, hahaha! Ik vertelde haar dat ik dit wel wist omdat ik roelerend mijn injecties zet.

Je krijgt een dikke infectie door je gear en tog kuur je er meer verder?

hmm...volgens mij heb ik dat al 10x gehad...als je nu geen korts hebt, 2 dagen na inject, dan zou ikzelf niet naar huisarts gaan...maja kga zowiezo niet zo snel naar huisarts...
Maar het zou idaad wel verstandig zijn om te gaan als het niet minder wordt...

Het is gewoon even dikke pech hebben dit. Ik ga er vooralsnog vanuit dat de gear van GG niet vervuild is.
Ik vraag me dan af of de bacterie op de huid zat of misschien wel op het rubber van de vial.
Indien dit laatste het geval was, moet ik er dan vanuit gaan dat nu de complete vial besmet is?

Ik ben overigens op zich niet ontevreden over de middelen van GG want ik boek mooie resultaten tot nu toe. Echter mijn lichaam reageert heftig op de prop, denk ik. Na iedere prik koortsig voelen is niet prettig.Volgende keer weer lekker aan de lange esters, hoor.

2hard2die zei:
Het is gewoon even dikke pech hebben dit. Ik ga er vooralsnog vanuit dat de gear van GG niet vervuild is.
Ik vraag me dan af of de bacterie op de huid zat of misschien wel op het rubber van de vial.
Indien dit laatste het geval was, moet ik er dan vanuit gaan dat nu de complete vial besmet is?

Ik ben overigens op zich niet ontevreden over de middelen van GG want ik boek mooie resultaten tot nu toe. Echter mijn lichaam reageert heftig op de prop, denk ik. Na iedere prik koortsig voelen is niet prettig.Volgende keer weer lekker aan de lange esters, hoor.

You are not alone ;)
Als het goed is mindert t wel na een week of 2.

Heb hier hetzelfde met Test. Prop. van welk UG lab dan ook. Met 100mg/ml zijn die dubbel zo geconcentreerd als HG die vaak op 50mg/ml zitten.

Ik ga voorlopig verder met nieuwe vials.

Het meest voor de hand liggende is dat de bacterie op de huid zat, maar misschien wel op het rubber van de vial....
In het laatste het geval, moet ik er dan vanuit gaan dat nu de complete vial besmet is?

Je kan de vial even in kokend water doen dacht ik.

Hoe weet je zo zeker dat het van de test prop komt?

je kan de vial met een naaldje door het rubber een minuut of 5 inde oven zetten op 150c. oven eerst voorverwarmen.

hardgainers zei:
Hoe weet je zo zeker dat het van de test prop komt?

je kan de vial met een naaldje door het rubber een minuut of 5 inde oven zetten op 150c. oven eerst voorverwarmen.

Weet ik ook niet zeker.
Daarom heb ik nu dus zowel een vial t-prop als een vial tren-a in quarantaine gezet. :D
Het meest waarschijnlijke is dat ik een bacterie op de huid mee naar binnenheb gespoten,
maar misschien zat er wel een bacterie op de dop van de vial en dan zou ik die in theorie (bij het optrekken van de gear) met de naald in de vial kunnen hebben geduwd, toch? En dan is de vial besmet, of niet?

Je adviseert dus om de vials 5 minuten in de oven op 150c te zetten, om eventuele bacteriën te doden?

2hard2die zei:
Weet ik ook niet zeker.
Daarom heb ik nu dus zowel een vial t-prop als een vial tren-a in quarantaine gezet. :D
Het meest waarschijnlijke is dat ik een bacterie op de huid mee naar binnenheb gespoten,
maar misschien zat er wel een bacterie op de dop van de vial en dan zou ik die in theorie (bij het optrekken van de gear) met de naald in de vial kunnen hebben geduwd, toch? En dan is de vial besmet, of niet?

Je adviseert dus om de vials 5 minuten in de oven op 150c te zetten, om eventuele bacteriën te doden?

de winstrol kan het niet zijn? ik heb nog nooit verhalen gehoord van onstekingen van GG producten alleen kwam het ooit voor met de oudere versies van winstrol depot op water...

je moet gewoon je vials ff verwarmen zoals ik poste..

ik denk dat je op de 1 of andere manier onsteriel te werk bent gegaan kan altijd gebeuren. test prop kan altijd wat pijn doen maar natuurlijk nooit zoals jij beschrijft.

Terug
Naar boven