- Waardering
- 2
Wie kan mij hier iets meer over vertellen?
IK ben bezig met een kuurtje test-prop/ tren-a en winstrol.
Ik ben aan de tweede week begonnen.
Na een aantal pijnlijke injects en iedere keer een koortsig gevoel na de injectie, kreeg ik vrijdag avond een echte koortsaanval, zweten en alleen in staat om te slapen. Nu is er op de injectieplek( bil) een rode vlek ontstaan en is de bil op een groot oppervlak verhard. De plek voelt warm aan en begint nu ook pijn te doen.
Heeft iemand dit eerder gehad.
Duidelijk een infectie dus, maar wat nu te doen.
Ik maak me zorgen , want na wat googlen lijken de verschijnselen op cellulite( nee is geen cellulites) en dat lijkt een ernstige bacteriële infectie.
Morgen ga ik iig naar de huisarts.
Zet ik de kuur voort ( en zet ik dus vandaag nog even een prik) of stop ik met kuren en neem ik de nodige rust.
Ik denk dat ik het laatste maar doe en morgen de nakuur maar ga aanbreken.
Ik maak me ernstig zorgen.
IK ben bezig met een kuurtje test-prop/ tren-a en winstrol.
Ik ben aan de tweede week begonnen.
Na een aantal pijnlijke injects en iedere keer een koortsig gevoel na de injectie, kreeg ik vrijdag avond een echte koortsaanval, zweten en alleen in staat om te slapen. Nu is er op de injectieplek( bil) een rode vlek ontstaan en is de bil op een groot oppervlak verhard. De plek voelt warm aan en begint nu ook pijn te doen.
Heeft iemand dit eerder gehad.
Duidelijk een infectie dus, maar wat nu te doen.
Ik maak me zorgen , want na wat googlen lijken de verschijnselen op cellulite( nee is geen cellulites) en dat lijkt een ernstige bacteriële infectie.
Morgen ga ik iig naar de huisarts.
Zet ik de kuur voort ( en zet ik dus vandaag nog even een prik) of stop ik met kuren en neem ik de nodige rust.
Ik denk dat ik het laatste maar doe en morgen de nakuur maar ga aanbreken.
Ik maak me ernstig zorgen.
)