Fitness Seller

Helpt agressieve muziek je beter te trainen?

reiweez

Cool Novice
Waardering
0
Simpele Topic Titel. Muziek moet bij mij sterk ritmisch zijn, maar bij voorkeur errrug agressief zoiets als Carnivore, Slayer of andere trash, death of doom metal

Ik heb altijd het idee dat ik er meer testosteron van krijg.

Hebben jullie dit ook?

Simpele Topic Titel. Muziek moet bij mij sterk ritmisch zijn, maar bij voorkeur errrug agressief zoiets als Carnivore, Slayer of andere trash, death of doom metal

Hebben jullie dit ook?

Ikzelf ga er ook beter op.

Dus als ik zou mogen kiezen tijdens het benchpressen tussen n plaat van Willy Sommers of Carcass ,kies ik wel voor de laatste :cool:

Ja, helpt wel

Bij mij helpt Britney Spears :dance: Oh Baby Baby, Oh Baby Baby :dance: aaarghhhhhhhhh ik word daar zo agressief van!

ik train altijd op muziek van herman berghuis met im a dancer:p dan denk ik shit als ik nie hard train kom ik er net zoals die gozer uit te zien hehheheheh

Ik heb sinds kort de soundtracks van de game Tekken3, maar die vind ik ook behoorlijk opzwepend.

dillinger escape plan, strapping young lad is voor mij top om op te trainen. Geeft je echt dat gevoel van :mad:
Maar ook Rammstein met zo'n lekker log geluid geeft wel een drive.

Tegenovergesteld is Bright eyes van simon en Garfunkel

yeah,
ik train lekkah hard bij ****in' Whiplash van 'Tallicah...
of Take no Prisoners van Megatet ;)
of Suicide Note pt.2 van Panterahhhh...
of Criminally Insane van Slayahhhh...
of D.N.R. Do Not Resuscitate van Testament
of Painkiller van Judas Priest

vraag maar aan mijn buren, die kennen deze liedjes ook al :eek2:

Agressieve muziek helpt zeker en vast

Hebben jullie dit ook?

Zo is dat! Ja dat heb ik ook. Flink goede opzwepende raggende metal. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TILLUH!!!!!!!!

jazeker bij mij wel iig :)

dat werkt zeker wel bij ons in de sport school draaien ze ook wel is van die softy muziek daar kan ik niet goed op trainen nu beginnen steeds meer mensen zelf cds mee te bregen met stevige muziek :)

Alleen op dat moment, een paar seconden voor de zware pull/push/whatever.

Constant, anderhalf uur lang, agessieve muziek houd ik niet vol. Daar word ik horendol van.

Hardcore

wat een geile avatar!!!!!!!!!!!!!:rolleyes:

Het is iig beter dan Rihana met unfaithful of die 5 homo's die mijn training verpesten.

Zolang het maar niet van die R&B shit is, of andere slappe deuntjes.

Met goede muziek train ik gewoon beter. Klaar.

Terug
Naar boven