Fitness Seller

hemorush

ingredientenlijst ziet er goed uit, alleen jammer dat er geen hoeveelheden bij staan.
bij sommige supplementen zie je wel 4 verschillende creatines, maar totaal maar 2gram.
dat vind ik goed aan jullie samengestelde supplementen rene, geen onzinnige rommel alleen stoffen die werken en duidelijk hoeveelheden vermeld. -no noncense

ik heb net een aantal sample binnen maar heb het nog niet gebruikt maar ben ook erg benieuwd hoe het werkt.
ik denk dat ik het vanaf 1 feb ga proberen en eens kijken hoe het is.
als jij het eerder gebruikt hebt zie of hoor ik het graag van je of van de andere dbb natuurlijk

Staat zo'n review bij op xxl-nutrition :o

Lange Jan op za 2 jan 2010Ik wilde eigenlijk helemaal geen ster geven. Wat een troepproduct zeg..... Ik nam het in (wel lekkere smaak) en 20 minuten later zit ik op de wc spuitpoep te kakken.... Na 10 minuten lang op de toilet te hebben vertoefd eindelijk op weg naar de gym.... eenmaal op de gym aangekomen begint mijn arme buik weer te brullen...... Ik dus weer snel naar de toilet om voor de tweede maal een bruine olie achtige substantie in de pot te sproeien. Gelukkig was het maar een proef sampletje.... Je zou maar een hele pot voor 5 tientjes hebben aangeschaft. Ik noem het spul voortaan HomoFlush inplaats van HemoRush.... Misschien hebben die heren van de verkeerde kant er wat aan als de darmen uitgeflushed zijn.

Wtf... :o

een pre workout is erg verschillend hoe de werking daarvan is.. die jongen is blijkbaar gevoelig voor 1 van de bestanddelen.

Wel een leuke review in ieder geval :)

Kan je verder weinig uit wijs maken, hij heeft 't één keer gebruikt.

Wel een leuke review in ieder geval :)

Kan je verder weinig uit wijs maken, hij heeft 't één keer gebruikt.

:rolleyes: ik vond het ook een bijzondere review, degene die nu nog zegt dat we editten of reviews verwijderen verwijs is direct naar deze review :lol:

het is wel erg apart beschreven en natuurlijk kan hij het ook in combinatie met iets ander gebruikt hebben wat niet helemaal de bedoeling is geweest.of heeft hij iets anders gegeten waar hij op reageerd maar ik ben wel heel erg benieuwd of er al iemand anders een nieuwe ervaring met dit suplement heeft.

wat een creatieve review:D
achja al die pre's zijn niet zo goed voor de vertering maar hij zal zowiso wel ergens alergisch aan zijn, er moet maar 1 stofje inzitten waar je lijf niet tegen kan, en die pre's steken ze tegewoordig liefst zoveeeel mogelijk verschillende dingen in:p, enjaaa bulken zoals een varken is ook niet bepaald goed voor de spijsvertering.
Mss al een aantal keren vermeld, maar nano proxil blijft mn favoriet:D

Ik heb vandaag 3 samples gekregen. Ik zal het van de week laten weten wat het allemaal doet.

ik volg je bevindingen op de voet ik wil het volgende maand gaan proberen dus ik wil graag weten wat het doet

Potverdomme deze pre-wo werkt echt goed bij mij!

Ik kan het in vergelijking met NO-Xplode, Labrada Supercharge, A.N. RPM en Crack trekken en dan is dit echt wel een aanrader.

Heb net voor het eerst een sample geprobeerd, weet dus niet of het ook langdurig werkt. Vooral NO-Xplode werkt bij mij na een korte periode van gebruik al bijna helemaal niet meer.

Ben benieuwd mustiboy, of de 3e sample even sterk voelt als de 1e.

Heb net getrained, zware total body 5 kwartier, had zin om het hele rondje nog een keer te doen... kreeg het er wel onwijs kokend warm van tijdens de training btw.

Vandaag 1 sample zakje genomen, half uur voor mijn schouder/bicep/tricep training. Niets speciaals gevoeld,alleen wat van de cafeine , wel een goede pomp en betere herstel tussen de sets.
Helaas, maar het kan ook zijn dat 1 samplezakje niet genoeg is voor mijn gewicht (inmiddels 98 kg) , morgen ga ik de overige 2 samplezakjes ineenkeer voor mijn buik/been training innemen. Kijken of het dan wel wat doet.

al 2 samples van deze achter de rug, vond het niet echt super, maar het doet wel wat, zelf liever crack, of dan nox pump...

Vandaag voor mijn benen/buik training 2 samples genomen. En weer een goede pomp maar ook niet meer dan dat, je verwacht toch meer van een pre-wo. Wat mij betreft geen aanrader.
Wat ben ik blij met mijn potje Jack3d.

Merk je niet dat je een veel langer uithoudingsvermogen hebt? Dat doet het bij mij vooral..

Niet gemerkt.En ik ga altijd met de fiets naar de sportschool. De werking is persoonsafhankelijk.

Terug
Naar boven