lenny1
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lange Jan op za 2 jan 2010Ik wilde eigenlijk helemaal geen ster geven. Wat een troepproduct zeg..... Ik nam het in (wel lekkere smaak) en 20 minuten later zit ik op de wc spuitpoep te kakken.... Na 10 minuten lang op de toilet te hebben vertoefd eindelijk op weg naar de gym.... eenmaal op de gym aangekomen begint mijn arme buik weer te brullen...... Ik dus weer snel naar de toilet om voor de tweede maal een bruine olie achtige substantie in de pot te sproeien. Gelukkig was het maar een proef sampletje.... Je zou maar een hele pot voor 5 tientjes hebben aangeschaft. Ik noem het spul voortaan HomoFlush inplaats van HemoRush.... Misschien hebben die heren van de verkeerde kant er wat aan als de darmen uitgeflushed zijn.

Wel een leuke review in ieder geval
Kan je verder weinig uit wijs maken, hij heeft 't één keer gebruikt.
ik vond het ook een bijzondere review, degene die nu nog zegt dat we editten of reviews verwijderen verwijs is direct naar deze review 

, enjaaa bulken zoals een varken is ook niet bepaald goed voor de spijsvertering.
ik noem het spul voortaan homoflush inplaats van hemorush.... Misschien hebben die heren van de verkeerde kant er wat aan als de darmen uitgeflushed zijn.