MuscleMeat

hemorush

Beide samplezakjes bij mij geen effect gehad. Alleen de bekende "homoflush" werking kwam een beetje opzetten. Tijdens en na het trainen behoorlijk last van maagkrampen en scheten laten. Maar geen spetters in mn broek.
Niet te vergelijken met andere bekende prewo producten.

Ik kak mezelf 1 op 2 keer helemaal leeg met hemorush, en ik kan het niet s'avonds nemen want dan slaap ik niet, nu van hetzelfde merk maar de Aminocell erbij gekocht kijken hoe dat werkt.

De eerste drie dagen gaan aardig.

Laatst bewerkt:
ik gebruik Hemorush en animocell nu ook voor 3 dagen al..
ondanks alles krijg ik een nerveus gevoel en ik krijg er een flinke pomp van ben zelf gevoelig voor caffeine an spring echt me huid uit drink dit onderweg op de fiets naar de sport school anders sta ik thuis de bank+vriendin er op te bankdrukken hahaha.. ik vind het goed werken.. kan ook zijn dat dit mijn 1ste echte pre workout is die ik heb gekocht omdat ik nog niet zo lang sirieus fitness.. ik heb de smaak fruitpunch en het smaakt ongelovelijk smerig .. dat zeker echt viezz van die zoete kauwgom troep smaak blegh.. maar het werkt zeker wel bij mij wel dan 4/5 sterren voor allebij want ben minder moe na zware trainingen en minder spierpijn sinds ik animocell gebruik:D

Laatst bewerkt:
Ik ben ook niet erg enthousiast over dit product. Ik gebruik het al een tijdje samen met Aminocell en Anabolic Window van hetzelfde merk. Het enige wat ik heb gemerkt is dat ik er droger van werd door de l-carnitine die er inzit. Een voordeel vind ik dat je wel lang kunt doen met een pot, omdat je alleen een schepje voor de training hoeft te nemen en niet elke dag twee scheppen zoals een product als NO-xplode. Het probleem van al die pre-workout producten vind ik dat er niet op staat vermeld wat de hoeveelheden zijn van de werkzame stoffen. Daarom begin ik er ook niet meer aan. Ik ga liever voor een product als Total Muscle Solution van Body en Fitshop, want dan weet je wel waar je aan toe bent. Overigens de maagklachten en de vieze kauwgomsmaak van Hemorush heb ik wel ondervonden, maar vond ik niet het eind van de wereld.

Deze werkte erg goed bij mij!

Gister voor het eerst gebruikt..

Anderhalve schep erin en gaan met die banaan..
Heb het wel geweten rest van de avond kontjegepist

Maar geef het niet op nu een schep gepakt en eens kijken of het goed werkt..

Gister wel lekker getraind maar na de training voelde ik nogal lam en heb 3 x met spoed de wc bezocht.. Maarja we gaan het vandaag weer zien he..

denk dat je 3 scheppen moet nemen...

Ik was op zoek na een anders goed pre workout product, maar na idd revieuws van hemorush gelezen te hebben weet ik in iedergeval wel wat ik NIET ga kopen.., ga togh maar weer voor Jack3d

Train nu met 1 schep van te voren krijg wel lekker energie van!
En schijten ook geen last mer van.

Terug
Naar boven