XXL Nutrition

Hengels uit het vet en de kou in

Aah, ik kan niet wachten tot het weer zomer is. Niets ontspannender dan een dagje vissen met wat vrienden in het zonnetje.

eerste karper is binnen:D

Hoe wat waarmee?

Ik ga morgen vissen zal wel een graadje of 30 zijn, zal aan degene denken die aan het vissen zijn in de vrieskou in Nederland. Heb al een halve maand niet gevist veel te lang dus.

Mensen jagen al eeuwen kom op zeg :)

En nee, ik keur alleen vissen goed de rest niet.

wat kan je hier nu jagen aan noemen ? Lokken, ja, dat wel, maar jagen ?
Jagen betekent voor mij achter een dier aanlopen en het dan proberen neer te schieten.

Anyway, boeiend hoor ;)

Ik ga morgen vissen zal wel een graadje of 30 zijn, zal aan degene denken die aan het vissen zijn in de vrieskou in Nederland. Heb al een halve maand niet gevist veel te lang dus.

dan zit jij er goed voor:D, heerlijk ff lekker vissen met 30 graden en een licht briesje.

Ik probeer wekelijks een hengeltje uit te gooien, dat lukt me in mijn rustige tijd goed. Warmte is leuk maar het wordt ook vaak te warm dan zweet je je rot. Maat het is wel lekker even een dagje ontspannen.

• Topic Starter Topic Starter
nou dan mag je wel opschieten, anders wordt het wakvissen. het weerbericht geeft nog steeds vorst door!

Je had gelijk de plas waar wij normaal vissen ligt nuook dicht.
Voor niets voor 10 euro aan aas gekocht. Maar goed dat kan ik
zelf ook nog wel opeten. (sardines)
Gisteren lag het nog los maar vanmorgen lag het tog echter dicht
bij de kant. Helaas volgende keer beter.

binnenkort maar weer eens lekker op de karpers gaan hunten :D. dat is mooi balen luppie . ik ben laatst nog een nachtje weeste vissen in de kerstvakantie maar het was echt sterves koud en nog geblanked ook haha.

ja het gaat alweer te hard luppie, en het is de tweede vorst-periode .....dan vriest het nog sneller dicht. jammer, ach sardientjes kan je zelf ook opvreten.:)

• Topic Starter Topic Starter
Jah idd wat extra omega 3 voor de kou haha. Nou jah volgende keer beter.

en anders de diepvries in he

zet je de vis wel netjes/levend terug ..altijd zo'n gedonder om die haken eruit te krijgen bij een snoek

vraagje: een jaartje of 10 geleden vroor het(jaja) en lag er ook een dikke laag ijs op zo'n slootje hierachter bij mij, en er waren allemaal karpers in die laag ijs ingevroren...wie kan uitleggen waarom dit was en of het normaal is?

Laatst bewerkt:
Mij te koud man, toch liever een wat hogere temperatuur en dan samen met een vrouwtje onder een slaapzak :)

drijvend vissen met deze kou nog wel. in een park vijvertje ofzo robbert

Terug
Naar boven