XXL Nutrition

HERCULES 2007 MIDDELBURG op 1 April

Hedwig

Cool Novice
Waardering
0
De openLimburg dat gehouden zou worden op 1 april van dit jaar werdt gecanceld. De Eemondscup Delfzijl dat gehouden zou worden 8 april is ook gecanceld de reden zijn mij persoonlijk niet van belang. Wat wel van belang is, is dat er toch een mogelijkheid gecreerd is om te kunnen deelnemen aan een wedstrijd om te kunnen kwalificeren voor de NK en dat ook de selectie van de heren EK op dezelfde dag kan plaatsvinden. Dat er ook wedstrijden zijn onder ausspicien van andere bonden is mij bekend en is aan een ieder individueel om te beslissen waar hij of zij zou willen optreden/kwalificeren. Let wel op dat als je, je wil kwalificeren voor de NK of bij de selectie van de EK onder ausspicien van de NBBF/IFBB wil zijn je de kans heb op 1 April tijdens de Hercules in Middelburg.

Ik weet dat het druk gaat worden , dus aarzel niet te lang om een beslissing te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Hedwig Samson

cc:

Hercules NBBF een C en B wedstrijd!

--------------------------------------------------------------------------------

De wedstrijd van 1 April "Hercules" NBBF te Middelburg is een C en B wedstrijd dames en heren geworden.
Tevens kwalificatie wedstrijd NK en heren selectie EK. (Dit omdat de EK
1 week na de NK is en er visums aangevraagd moeten worden.?
Degene die geen lid zijn van de NBBF of minimaal een jaar geen wedstrijden van de NBBF hebben gedraaid zijn verplicht om zich te kwalificeren voor de NK.

Succes met de voorbereidingen.
Jolanda Beuving Bondscoach NBBF

bedankt voor de info.

altijd goed beetje wedstrijd info voor de deelnemers en de aanhang

toch geen grap he

kan iemand mij de exacte plaats,datum doorgeven van deze wedstijd.....???? en een email van een van de organisators???doorsturen naar mijn e-mail als je wil..??
dankje

Terug
Naar boven