Fitness Seller

HERCULES 2009 MIDDELBURG op 5 April

heb je erg veel gegeten?? had je dan beter niet kunnen doen....

nam je vochtafdrijvers???

heb je erg veel gegeten?? had je dan beter niet kunnen doen....

nam je vochtafdrijvers???

Nope geen vochtafdrijvers!! Heb wel wat junk gegeten maar niet extreem, ik weet ook niet wrm m'n lichaam zo heftig reageerde deze keer had er vorige keer geen last van!

Balen zeg. Erg jammer. Sterkte jongen;)

Respect voor je keuze Aaron.
Je gezondheid staat wel voorop he.
Je zag er goed uit op de JBC man, een paar schouderkoppen waar je U tegen zegt.
Het is maar goed dat je lichaam nu ff protesteerd, is alleen maar een signaal om het ff rustig aan te doen.
Het is en blijft nu extreem wat wij nu doen.
Zorg er maar voor dat je lekker in je vel zit en geniet er van.
We zullen elkaar nog wel vaker zien.

Veel sterkte Aaron.

Thx guys!! Het blijft mentaal moeilijk om te beslissen niet mee te doen, alsof je ergens gefaald hebt! Normaal gezien neem ik al m'n beslissingen met m'n hart maar in dit geval moet ik m'n verstand gebruiken!! Er zijn te veel mensen die me nauw aan het hart liggen die ik zou kwetsen als ik toch beslis om mee te doen en er iets aan over houd!!

Reus en Ibo, het was super jullie ontmoet te hebben!!

Thx guys!! Het blijft mentaal moeilijk om te beslissen niet mee te doen, alsof je ergens gefaald hebt! Normaal gezien neem ik al m'n beslissingen met m'n hart maar in dit geval moet ik m'n verstand gebruiken!! Er zijn te veel mensen die me nauw aan het hart liggen die ik zou kwetsen als ik toch beslis om mee te doen en er iets aan over houd!!

Reus en Ibo, het was super jullie ontmoet te hebben!!

Dat was geheel wederzijds Aron. Doe rustig aan en voorzichtig.

Sterkte Aaron, en verder iedereen vandaag veel succes.

Hai Aaron, spijtig dat je gisteren niet mee kon strijden.
9kg water, amai. Je hebt toch geen groote hoeveelheden eten naar binnen gewerkt he na de wedstrijd.
Je was 5é vorige week als ik me niet vergis he, heb even naar mijn jurybladen gekeken.
Goeie fysiek hoor, maar een zeer zware reeks waar je aan mee deed.
Wat was je wedstrijdgewicht vorige week zondag Aaron?

Grts Getteman Rudy
IFBB Judge

9Kg vocht Aaron,

Hoe krijg je dat voor elkaar in een paar dagen tijd ?

Terug
Naar boven