MuscleMeat

Herfst Kuur

2aU

Cool Novice
Waardering
0
Hey all,
ik heb de beslissing gemaakt om straks een lekkere lange kuur te nemen.
Ik heb voor een niet al te veel gebruikte combo gekozen zie hier:

Week 1tm5 Dianabol 50 mg p/d
Week 1tm17 Test E 500 mg p/w
Week 1tm10 Deca 400 mg p/w
Week 11tm17 Trenbolone 400 mg p/w

Nakuur:
Week 19tm20 Nolvadex 40 mg p/d
Week 21tm... Nolvadex 20 mg p/d

Heb mijn kuur al op meerdere sites gepost leuke reacties op gekregen ben benieuwt wat jullie hier van vinden =)

Greets 2aU

een vrij zware kuur lijkt me, maar ik heb dan ook geen ervaring daarmee.

ik zou die deca vervangen door bold/eq, ik weet van een ex bodybuilder dat die zeer goed samen gaat met tren!ik weet dat je het niet samen neemt maar als je eerst al wat harder bent door de bold en dan nog meer vasculariteit door de tren zal je meerdere mensen in de gym hun muil doen openvallen!en miss een frontload test ipv dboll en eindigen met winstrol! maar ja das dan ook mijn idee over de zaken! grtz dkvd

dekerelvandaar zei:
ik zou die deca vervangen door bold/eq, ik weet van een ex bodybuilder dat die zeer goed samen gaat met trenbolone!ik weet dat je het niet samen neemt maar als je eerst al wat harder bent door de bold en dan nog meer vasculariteit door de trenbolone zal je meerdere mensen in de gym hun muil doen openvallen!en miss een frontload test ipv dboll en eindigen met winstrol! maar ja das dan ook mijn idee over de zaken! grtz dkvd
de bedoeling correct me if I'm wrong van een herfst kuur is om massa te bouwen en waarom deca vervangen door bold/eq als ik zijn kuur lees krijgt ie al genoeg test. binnen
en winstrol hij is niet aan het cutten want dan stond er ook clen of zo bij anyway het lijkt mij een lekkere kuur

• Topic Starter Topic Starter
dekerelvandaar zei:
en de hoeveelste kuur is dat?

ehm hmm volgens mij de 4e waarvan de eerste was onderbroken

maar wat jij aangaf met bold en dan volg met tren je zegt erbij niet samen nemen maar die vervelende bold heb je nog een goede 4 weken in je lichaam rond zweven.
Al vind ik het idee van jouw om te frontloaden en winnie de laatste paar weken te nemen ook wel lekker =)

maar goed niks is nog definitief, we brainstormen lekker door.
main objective is wel klein aantal kilo's pakken en toch nog redelijk droog uit de kuur komen.

benut de herfst om mega massa te krijgen
benut de lente om mega droog te worden das mijn advies

ieder het zijne

:D

Terug
Naar boven