MuscleMeat

herstel benutten

xmajunkie

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
76kg
Vetpercentage
8%
Ik ben al een tijd aan het lezen over aas en het heeft mij nooit de moeite waard geleken ( Ik groei snel zat zonder) maar nu ik eigenlijk dagelijks met vechtsport bezig ben zag ik ineens een ander voordeel, namelijk de veel snellere hersteltijd. Nou is mijn vraag : Zou aas kunnen helpen met flexibiliteit (elke dag hardcore kunnen stretchen) en langere trainingsdagen zonder al te veel massa erbij te kweken?

Kan je niet elke dag stretchen dan?

Je zal sowieso meer kunnen trainen ja

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 12:54 ----------

Maatje van me deed deze kuur vrij lang en ging toen elke dag MMA en/of krachtraining doen:
week 1-20 test e 250mg per week
week 1-20 boldenon 600mg per week
week 1-20 norditropin 4iu per dag

Hij zei dat de kleine pijntjes die je steeds krijgt een dag later weer weg waren.

Maatje van me deed deze kuur vrij lang en ging toen elke dag MMA en/of krachtraining doen:

Hij zei dat de kleine pijntjes die je steeds krijgt een dag later weer weg waren.

Dit ..

Ik ben al een tijd aan het lezen over aas en het heeft mij nooit de moeite waard geleken ( Ik groei snel zat zonder) maar nu ik eigenlijk dagelijks met vechtsport bezig ben zag ik ineens een ander voordeel, namelijk de veel snellere hersteltijd. Nou is mijn vraag : Zou aas kunnen helpen met flexibiliteit (elke dag hardcore kunnen stretchen) en langere trainingsdagen zonder al te veel massa erbij te kweken?

AAS gaat je NIET helpen GEEN massa aan te zetten.

• Topic Starter Topic Starter

Kijk daar ging het mij dus om bedankt!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Is er een vergelijkbare orale kuur?

Terug
Naar boven