Fitness Seller

herstel vraag

bertdenw

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Vroeg mij dit af:
Is een volledig herstel van de test waarde mogelijk indien mn weer begint te kuren zonder een volledig herstel.
Voorbeeld: mn kuurt 20 jaar lang,en iedere kuur wordt opnieuw begonnen bij het herstel van de waardes(al dan wel of niet boven de min. test waardes).
Indien mn dan na 20 jaar volledig stopt, is het dan nog mogelijk op een volledig herstel ? Of een hogere waarde dan bvb 10 jaar geleden ?

Typ potverdomme eens normale zinnen

wat bedoel je nou kan er niks zinnig uit halen :o:D

Vroeg mij dit af:
Is een volledig herstel van de test waarde mogelijk indien mn weer begint te kuren zonder een volledig herstel.
Voorbeeld: mn kuurt 20 jaar lang,en iedere kuur wordt opnieuw begonnen bij het herstel van de waardes(al dan wel of niet boven de min. test waardes).
Indien mn dan na 20 jaar volledig stopt, is het dan nog mogelijk op een volledig herstel ? Of een hogere waarde dan bvb 10 jaar geleden ?

Tuurlijk kan dat, houd er alleen wel rekening mee dat je tegen die tijd ook 20 jaar ouder bent en je testlevels sowieso al een stuk lager zullen liggen dan op je 21e. Er zijn zat verhalen van mensen die 5 jaar constant on zijn en na de tijd nog herstellen.

• Topic Starter Topic Starter
wat bedoel je nou kan er niks zinnig uit halen :o:D
Denk dat ik duidelijk genoeg ben.

---------- Post toegevoegd 28 September 2013 om 10:19 ----------

Tuurlijk kan dat, houd er alleen wel rekening mee dat je tegen die tijd ook 20 jaar ouder bent en je testlevels sowieso al een stuk lager zullen liggen dan op je 21e. Er zijn zat verhalen van mensen die 5 jaar constant on zijn en na de tijd nog herstellen.
Ok, bedankt.

20 jaar flink kuren en dan volledig herstellen?
Nee, ik denk van niet.

Ook al zou je tussen een nakuurtje pakken en een beetje herstellen zal je de boel een paar weken later weer platgooien.
Daarbij komt ook dat je 20 jaar later ook 20 jaar ouder bent en je minder testosteron zal aanmaken en ook herstel moeilijker en moeilijker wordt.

snap je het niet helemaal

Terug
Naar boven