- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Dat heb ik niet nodig

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

"Autoaim" is bedacht om de controls "dezelfde" snelheid te geven als pc.
You mad br0?

Ga je nou sneller level up etc als je je classes afwisselt? Of maakt dat geen donder uit...
nah in mijn ervaring niet, meeste punten haal ik als engineer of support , vlaggen innemen, vehicles destroyen, repairen of ammo supplyen etc. maar wil wel in elke class tenminste 1 service star halen
Oke, ik speel nu het meest als assault, maar je krijgt dus ook punten voor ammo supplies enzo, intredasting.
Schoot als engineer wel iedereen voor zn fl**ker met dat 100 kogels machinegeweer, lekkere accuracy ook.
Een engineer kan dus tanks enzo repareren en daar krijgt hij dan ook punten voor?

Oké.
---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 13:29 ----------
Wat is jullie k/d ratio btw? Die van mij stond gister op 0.59
---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 13:34 ----------
kan je trouwens met jouw bf3 kopie bij een ander thuis online onder diegene zn account? of is het een unieke code waardoor je alleen op je eigen account online kan...
Wat een gezeik altijd PC vs console, ik heb vroeger ook shooters gespeeld op de pc. Met een controller is het in begin vaak wat wennen, maar dat gaat zeker ook goed, ben er zelfs zeker van dat ik op een server van de pc ook best mijn mannetje goed zou kunnen staan met een controller
Je zal moeten inloggen op zijn ps3 met jou gegevens en dan kan je het spelen, op zijn account gaat niet lukken. Dat hebben we aan EA te danken.
Als je het spel van iemand 2de hands overkoopt, zul je er dus terug een online pass moeten bijkopen, laat de kassa maar rinkelen ...
ik kan em namelijk weer opnieuw downloaden en installeren als ik zou willen.haha oke.
Nog een vraag, ik heb B2K gedownloadt, geinstalleerd, maar volgens mij issie helemaal niet geinstalleerdik kan em namelijk weer opnieuw downloaden en installeren als ik zou willen.
Mijn battle feed is ook nog steeds not activated, meer mensen die dit probleem hebben?
Kijk of de maps erbij staan als je een potje wil spelen.Van het installeren check je toch heel simpelKijk of de maps erbij staan als je een potje wil spelen.
Battle feed? Bedoel je niet Battlelog? Zit je wel op de goeie site? Probeer deze link eens: http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/

Ik ben gisteren in mn K/D ratio van 0.4 naar 0.475 ofzo gegaan. Dat lijkt niet veel maar in een paar potjes is dat best een hoop![]()

nee battle feed, en ik speel ps3 he, en ik heb geen idee welke maps er bij B2K horen![]()
Ik speel ook op de ps3 maar kan via de pc gewoon inloggen met mijn ps3 gegevens. Dit zijn de B2K maps:
Strike at Karkand
Wake Island
Gulf of Oman
Sharqi Peninsula
Wat een gezeik altijd PC vs console, ik heb vroeger ook shooters gespeeld op de pc. Met een controller is het in begin vaak wat wennen, maar dat gaat zeker ook goed, ben er zelfs zeker van dat ik op een server van de pc ook best mijn mannetje goed zou kunnen staan met een controller![]()