MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

spijtig dat die caspian border 64 plaeyer map niet meer online is dat was echt goed :D veel beter dan metro :)
hier vind ik het einde in die straten het leukst, kan je tenminste muren opblazen etc die tunnels zijn echt k*t en het begin ligt me ook niet zo

Heb ook even Caspian Border kunnen spelen, sounds van de game komen daar nog beter tot zijn recht (denkt aan jet dat komt overgevlogen)! Servers stonden in de US, dus er was wel wat latency :).
 
Na een hoop gekloot kan ik eindelijk spelen, helaas valt ie na een paar minuten uit. Nog maar een server gehad waar ik een ronde kon afmaken. Het voelt wel anders aan dan bc2.
 
Na exact 10 seconden heb ik het spel weer verwijderd.
De beta is mislukt op de ps3, kapot veel bugs.
Ik word uit het niets gedood..... en kortom de graphics zijn echt waanzinnig!!!!!! ..........not.

Dit moet zogenaamd frostbite engine heten ....nu snap ik waarom ze het frostbite noemen.

Weet je wel wat een beta is ?

Het is normaal dat een beta vol fouten staat zodat de makers de fouten in de beta verbeteren zodat deze niet in de alpha versie komen ...
 
Mmmmm, nieuwe tv gekocht, dikke upgrade over mn ouwe beeldbuis :D Heb dr zin an!
 
Zou hem ook graag op pc spelen, maar heb een iMAc :'(
Dan maar op de xbox..
 
iMacan't play games.
 
Weet je wel wat een beta is ?

Het is normaal dat een beta vol fouten staat zodat de makers de fouten in de beta verbeteren zodat deze niet in de alpha versie komen ...

alpha versie is pre-beta.

Jij doelt op gold versie.
 
Is het zo dat de graphics van de beta ook beta zijn of zijn die gewoon zoals we het gaan zien in de game?

Net met PS3 de beta gedownload. Op een 46" full hd gespeeld maar het viel me behoorlijk tegen. Spel moest ik nog even inkomen maar vond het wel een stuk realistischer en dat de maps groter zijn is ook wel eens leuk voor de afwisseling. Maar het ziet er naar uit dat ik toch voor MW3 ga.
 
Is het zo dat de graphics van de beta ook beta zijn of zijn die gewoon zoals we het gaan zien in de game?

Net met PS3 de beta gedownload. Op een 46" full hd gespeeld maar het viel me behoorlijk tegen. Spel moest ik nog even inkomen maar vond het wel een stuk realistischer en dat de maps groter zijn is ook wel eens leuk voor de afwisseling. Maar het ziet er naar uit dat ik toch voor MW3 ga.

Zelfde hier, maar sowieso zijn shooters klote op console, ben er niet echt van onder de indruk, graphics zijn gewoon lelijk (dit staat vastgesteld).
 
Is het zo dat de graphics van de beta ook beta zijn of zijn die gewoon zoals we het gaan zien in de game?

Net met PS3 de beta gedownload. Op een 46" full hd gespeeld maar het viel me behoorlijk tegen. Spel moest ik nog even inkomen maar vond het wel een stuk realistischer en dat de maps groter zijn is ook wel eens leuk voor de afwisseling. Maar het ziet er naar uit dat ik toch voor MW3 ga.

Nee ... de graphics in de BETA zijn niet de graphics die je krijgt in full game ...
Zo is bijvoorbeeld op PC Ultra settings nog geen ultra maar gewoon high ...

full game zal stuk beter zijn ... trust me :D
 
Nee ... de graphics in de BETA zijn niet de graphics die je krijgt in full game ...
Zo is bijvoorbeeld op PC Ultra settings nog geen ultra maar gewoon high ...

full game zal stuk beter zijn ... trust me :D

Console praten we dan over he.
 
ja weet ik heel zeker
 
Is het zo dat de graphics van de beta ook beta zijn of zijn die gewoon zoals we het gaan zien in de game?

Net met PS3 de beta gedownload. Op een 46" full hd gespeeld maar het viel me behoorlijk tegen. Spel moest ik nog even inkomen maar vond het wel een stuk realistischer en dat de maps groter zijn is ook wel eens leuk voor de afwisseling. Maar het ziet er naar uit dat ik toch voor MW3 ga.

Zelfde hier, maar sowieso zijn shooters klote op console, ben er niet echt van onder de indruk, graphics zijn gewoon lelijk (dit staat vastgesteld).
Nee dit zijn niet de final graphics. Als je erop gelet hebt heb je ook gezien dat de download eigenlijk absurd klein is (1,nogwat gb) en er zijn dus flink wat textures en toeters en bellen weggelaten. Daarnaast zijn de singleplayer grapics vaak ook 10x beter dan multiplayer graphics.. Al is dit natuurlijk geen goedmakertje, maar wat in een campaign trailer ziet moet je in in de multiplayer verwachten.
 
Nee dit zijn niet de final graphics. Als je erop gelet hebt heb je ook gezien dat de download eigenlijk absurd klein is (1,nogwat gb) en er zijn dus flink wat textures en toeters en bellen weggelaten. Daarnaast zijn de singleplayer grapics vaak ook 10x beter dan multiplayer graphics.. Al is dit natuurlijk geen goedmakertje, maar wat in een campaign trailer ziet moet je in in de multiplayer verwachten.

op de pc 3.5 GB ;)
 
Back
Naar boven