MuscleMeat

Het Battlefield topic

Beetje overdreven, maar thx.

Dat was als gunner, mijn vliegskills zijn ook nog niet zo geweldig.
Ik ben het nog onder de knie aan het krijgen, little bird vind ik zelf leuk, probeer daar al wat mee te oefenen.

Jets bak ik ook niets van, vliegen is geen probleem, maar iemand chases dat lukt me echt niet goed, dus kills halen is lastig. Daar zal ik me op verloop van tijd ook nog wel eens mee bezig houden.

:P haha, ben steeds beter aan het worde in little bird. die viper lukt ook wel goed hebahve die russische attchop. die vind ik zwaar klote maar opzich lukt het wel. altijd nice als je noob pilote hebt die schiet ik dan altijd fijn neer muhahah

Bij BF2 was die russische heli vooral k*t omdat de raketten ver uit elkaar insloegen .
Mik je precies op een tank en gaan al je raketten links en rechts er langs :mad:

Is dit nog steeds zo bij deze battlefield ?

Bijna 600 kills met de USAS nu, gebruik em nog maar 2 weekendjes :p

Gekke potjes net gaat echt super goed. Me favo wapen is nu de m16a3 met red dot. aim echt lekker. k/d boven de 2 gekregen :D nu nog spm wat hoger :P Ook altijd mooi dat mensen gaan schreeuwen dat je cheat wanneer het goed gaat. Voor wie potje wilt spelen voeg me ff toe op de pc: Pengel

choppers zijn easy. vooral die US choppers sturen zo makkelijk
bij bf3 is die RU chopper ook gewoon *** bijna niet te besturen dat ding

Gekke potjes net gaat echt super goed. Me favo wapen is nu de m16a3 met red dot. aim echt lekker. k/d boven de 2 gekregen :D nu nog spm wat hoger :P Ook altijd mooi dat mensen gaan schreeuwen dat je cheat wanneer het goed gaat. Voor wie potje wilt spelen voeg me ff toe op de pc: Pengel

M16a3 heb ik @ level 27 unlocked, samen met de AK-74m? Voor de Russen, issie echt zo goed?

choppers zijn easy. vooral die US choppers sturen zo makkelijk
bij bf3 is die RU chopper ook gewoon *** bijna niet te besturen dat ding

Ik stuur elke keer naar rechts of links waardoor dat ding op zn zij gaat en ik keihard neer stort, word dr gek van :mad:

Jezus :roflol:

72 uur ban omdat ik f**got op de forums van battlelog zei.

Kan nu niet eens meer spelen. ;')

Hello,

Your Electronic Arts account has been suspended for (insert appropriate ban time of 72 hours or 7 days) for violating the Terms of Services for Electronic Arts Online. Your account received an immediate suspension due to the serious nature of your violation. Further violations of the terms of service could lead to additional action, including additional suspension of services or account termination.

Violation:

Personal Attack -
119kills whitout any death is more then jus an suspect, wake up! even when u play 1500 Ticket on metro.

You can read the Terms of Service for Electronic Arts Online by going to the following web address.

M16a3 heb ik @ level 27 unlocked, samen met de AK-74m? Voor de Russen, issie echt zo goed?

De ironsight in combinatie met de red dot is ultiem nauwkeurig vind ik, daarnaast herlaadt ie snel, , beste accuracy op lange afstand, goede recoil en rate of fire. :D

dat puntje is zwaar irritant vind ik, in sommige lvls zie ik het puntje dus niet meer ;P

ja ik vind dat ronde ding veel chiller weet niet hoe die heet

Zijn je wapens van co-op een beetje goed eigenlijk?

Gebruik de m39 als sniper, vind ik wel de beste die ik heb maar heb nog niet alle sniperrifles vrijgespeeld :o

zat ik mij maar te focussen op vihicles zoals de opdracht meegeeft, werkt
dat gvd op andere zaken ook. Ik heb het gehaald door een soflam stuk te maken met met repair torch.

Dat is echt een awesome tip.

Jezus :roflol:

72 uur ban omdat ik f**got op de forums van battlelog zei.

Kan nu niet eens meer spelen. ;')

:roflol:

hahaha net zo'n mooi potje conquest op damavand peak gehad, enorm spannend en op het eind stonden we nog 1 ticket tegen 30 en hadden we 3 vd 5 vlaggen en ik was net de 4e aan het innemen, iedereen een vlag bezet houden en ticks laten aftellen, stopt er net zo'n tank naast mij.. ik volplakken met C4 en rennen voor men leven, kabooom.. team mate gaat dood iedereen roepen door ts dat hij niet mag spawnen, winnen we nog net :p

clanwars?

nee ik met 4 vrienden tegen 6 random mensen

En het lukt me nog altijd maar niet om ook maar iets te raken met die ******jets.

Whaha op neushaar kanaal rush defenden een heli gejat en ze me gepwned rond het schip en de mcoms, 11-1 :D

Terug
Naar boven