Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je nou? Dat je alles vanaf je ps3 rechtstreeks daarheen downloadt? :eek:

Mijn pc is namelijk te langzaam om blu-ray te streamen, en kopieren van mn pc naar ps3 lukt dus ook niet want dan geeft ie een foutmelding...
Ik download alles rechtstreeks van de server ja.

PS3 media server geprobeerd? Gewoon cross-kabel ertussen en klaar. :D Anders gewoon usb kopen (kosten niks meer tegenwoordig) en het daar op zetten.
 
Ik download alles rechtstreeks van de server ja.

PS3 media server geprobeerd? Gewoon cross-kabel ertussen en klaar. :D Anders gewoon usb kopen (kosten niks meer tegenwoordig) en het daar op zetten.

Tuurlijk media server, maar als ik dan bijv een film van mn pc naar de ps3 wil kopieren geeft ie een foutmelding.

USb ook al geprobeerd maar dat werkt ook niet dacht ik
 
Grappige is iedereen zonder vliegskills kan dit doen op de pc.

Hoezo, is het op de pc zoveel makkelijker ofzo? Ik was zo blij toen ik eindelijk kills maakte met de jet. Was na zo'n filmpje dat hier gepost werd dat ik beter snapte hoe het moest
 
Als je het geld niet dringend ergens anders voor hoeft te gebruiken dan ja, het is supervet. Of is de vraag welke van de 2 je moet kopen? Dan zou ik vooral kijken naar hoeveel mensen je kent die het ook spelen en waar die het op spelen, hier op dbb speelt het merendeel op PS3
 
Tuurlijk media server, maar als ik dan bijv een film van mn pc naar de ps3 wil kopieren geeft ie een foutmelding.

USb ook al geprobeerd maar dat werkt ook niet dacht ik
Moet je hem wel in FAT32 (?) zetten anders ziet ie hem niet.

Media server werkt bij een maat van me ook buggy ja.
 
Hoe zet ik ook alweer in FAT32?
Start > Deze computer > rechtermuisknop USB > formatteren. Dan bij bestandssyteem FAT32 selecteren.

Let op: Max bestandsgrootte is 4GB per bestand. Let er wel op dat je geen .mkv download (speelt de PS3 niet af). Op een torrentsite naar PS3 en films zoeken en je vind alle films die al geschikt zijn. Of je moet ze omzetten met een converter.
 
Start > Deze computer > rechtermuisknop USB > formatteren. Dan bij bestandssyteem FAT32 selecteren.

Let op: Max bestandsgrootte is 4GB per bestand. Let er wel op dat je geen .mkv download (speelt de PS3 niet af). Op een torrentsite naar PS3 en films zoeken en je vind alle films die al geschikt zijn. Of je moet ze omzetten met een converter.

Ohh je hebt het over die usb, ik dacht dat je mn pc bedoelde. Volgens mij kon ik bij USB indd het bestand niet eens vinden.
 
Laatst bewerkt:
PS3 kopen of X-box voor deze game?
xbox! ;). ofja enigste voordeel van xbox is dat de controller fijner is vind ik verder zou ik ps3 doen. gratis internet en veel meer mense op forum die er op spelen
 
xbox! ;). ofja enigste voordeel van xbox is dat de controller fijner is vind ik verder zou ik ps3 doen. gratis internet en veel meer mense op forum die er op spelen

Elke controller is fijn als je 't gewend bent, maar daarvoor zou ik geen dvd speler uit 2005 kopen :roflol:
 
xbox controller vond ik ook altijd veel fijner inderdaad, toen tijdje met ps3 gespeeld en geen problemen mee.
 
Elke controller is fijn als je 't gewend bent, maar daarvoor zou ik geen dvd speler uit 2005 kopen :roflol:
haha nee is nog redelijk nieuw uit 2010. die zwarte toen de kincet nieuw uit kwam. maar ik heb vroeger wel eens ps2 gespeeld thuis en ik kreeg last van vingers van die joystick dinge. en vind um niet fijn in hand. maar als je langer speeld kan het wennen denk ik. heb hem zelf nooit fijn gevonde. mar je kunt xbox controller voor ps3 kope dacht ik ;)
 
haha nee is nog redelijk nieuw uit 2010. die zwarte toen de kincet nieuw uit kwam. maar ik heb vroeger wel eens ps2 gespeeld thuis en ik kreeg last van vingers van die joystick dinge. en vind um niet fijn in hand. maar als je langer speeld kan het wennen denk ik. heb hem zelf nooit fijn gevonde. mar je kunt xbox controller voor ps3 kope dacht ik ;)

Hoezo zit je nou elke keer die xbox de hemel in te prijzen omdat jij em hebt, het is gewoon een verouderd ding, wel leuk dat ze em zwart uitbrengen maar daardoor is hij niet sneller, beter en kan je er nog steeds geen blu-ray op kijken of streamen, terwijl je voor dezelfde prijs wel een ps3 hebt die dat wél allemaal kan. En daarnaast moet je ook nog eens betalen om online te kunnen.

En die xbox controller is ook k*t, die analoogjes zijn veel te gevoelig.
 
je weet niet wat je mist tot je BF3 op de pc speelt :p
 
Gisterenavond ook weer effe een tijdje gespeeld en ben blij om te zeggen dat het me eindelijk een beetje lukt.
Was 2 keer 1e geworden en speel voornamelijk caspian boarder en ga gewoon in conquest voor de objectives met mijn karretje.
Focus eigenlijk om vijanden te ontwijken en als er eens eentje mijn pad kruist kill ik hem of rij gewoon om hem heen.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 15:52 ----------

Valt me wel op trouwens dat bijna niemand headset heeft.
 
Back
Naar boven