Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Oke chill, haat die lui die vol lopen te pompen met die USAS voor ik de kans heb wat te doen, gebeurd niet zovaak gelukkig. Ja kunnen wel ff knallen, laat maar weten wanneer je wilt beginnen. Buurvrouw kwam nog aan de deur vandaag of ik savonds schiet spelletjes ofzo aan t doen was en of t wat zachter kon :p


Dus toen sloeg je die bish keihard op dr muil. En toen?
 
En toen ging ik weer knallen obv

Heb nu eindelijk battlelog aan de praat :D Nice score mooijboy
 
En toen ging ik weer knallen obv

Heb nu eindelijk battlelog aan de praat :D Nice score mooijboy
Mooizo. Ik vind die uitgebreidde spelersdata wel leuk :) En thanks!
Agresieve recon:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=xRxwHwcTT34

Werkt wel enkel in HC, anders heb je volgens mij geen 1shot/1kill (tenzij headshot). Is SV98 met laser en straight-pull bolt.

Moet ik ook eens proberen :)

Die pak ik wel eens in seine crossing alleen dan met silencer er nog op.
Maar hij speelt geen HC want ik zie een minimap?
En ik zie geen laser sight?
 
de l96 die je unlocked na de karkand assignments vind ik beter dan de sv98, zijn gelijkaardige wapens alleen heeft de l96 meer velocity zodat je op langere afstanden minder rekening moet houden met de bullet drop
 
Mooizo. Ik vind die uitgebreidde spelersdata wel leuk :) En thanks!


Die pak ik wel eens in seine crossing alleen dan met silencer er nog op.
Maar hij speelt geen HC want ik zie een minimap?
En ik zie geen laser sight?

Dat is toch wel duidelijk hardcore, zie je hoeveel bullets hij in zijn magazijn heeft, of op hoeveel % leven hij zit? Minimap is in hc ook aanwezig bij bf3 ;)
Je ziet het bakje van zijn lazer toch links vooraan aan zijn rifle hangen :)

Silencer op bolt action werkt niet goed vind ik, toch niet bij snelle reflex shots.
Als je even inzoomt doet hij het beter, maar daar ben je niet zoveel mee in deze speelstijl.

Die kerel is trouwens vrij goed met recon class, dit is ook nog een leuke van hem:

http://www.youtube.com/watch?v=Sk_bUNVx9KY&list=UU08HfHN7x-d7Gk49va7YWiA&index=1&feature=plcp
 
Laatst bewerkt:
Nice. Houston, we've got a sniper..
Wat je mooi bij hem ziet, wat ik ook heel veel doe met het anti-air.
Is de baan voorspellen van de chopper of de jet.
Maar die gast weet gewoon waanzinnig goed hoeveel bulletdrop hij gaat krijgen, de snelheid van de kogel en vooral ook waar de piloot precies zit.
Echt gruwelijk om te kijken!

@ Rybeara, ik keek het op m'n telefoon en kon dat allemaal niet zien joh :p

Weet iemand een site waar je de sniper qua specs met elkaar kan vergelijken?
Dus op bulletdrop, velocity, reload speed enzo.
 


---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 11:16 ----------

Bestaat wel een site voor, iemand zal hem vast wel linken :p
Maar sprekend uit persoonlijke ervaring op de pc:

L96: best voor agressive recon imo. hoge velocity, weinig drop, 11 rounds in magazijn, snelle bolt tijd, weinig reload time.
m98b: best voor long range. nog minder bulletdrop dan de l96, maar heeft maar 6 kogels in het magazijn, en het bolten van een kogel en het reloaden duurt tering lang, daarom vind ik hem voor aggressive recon niet chill

Sowieso uit deze twee kiezen, de andere zijn allemaal slechter.
 
Thanks :) Als ik nu recon speel dan heb ik meestal de M4 sniper in m'n handen.
Ik ga die L96 een keer proberen! M98b heb ik bijna vrijgespeeld volgens mij..
 
Gister ook even met recon bezig geweest, moet zeggen dat dat best fun is!
Gebruik nu nog de SV98 aangezien ik die andere nog moet unlocken. Enige k*tte is dat ik die bulletdrop niet goed kan inschatten op grote afstanden en ik moet meer direct voor de headshot gaan. Straks maar weer even oefenen

In die vid wordt ook die M98B gebruikt, ziet er wel goed uit in ieder geval. Duurt alleen nog best lang voor ik die heb
 
Laatst bewerkt:
Als je écht niet kan wachten moet je gewoon gaan rushen met een van de automatische wapens, zoals de USAS. Je zet zo'n motion sensor neer bij een vlag die telkens gecapt wordt zodat je ook nog die punten heel makkelijk kan pakken en hoppa je bent er zo ;)
Dat is trouwens niet de manier waarop ik aan m'n punten kom met de recon class.
Dat doe ik gewoon met spotten en marksman shots :)

Ik weet niet waar ik mee bezig was, maar mijn battlelog is geblokkeerd omdat ik te vaak een foutief wachtwoord heb ingetikt xD
 
Hoe bedoel je zodat je die punten heel makkelijk kan pakken? Krijg je punten als iemand langs je motion sensor loopt? Maar maakt me niet uit hoor dat t nog even duurt, met deze sniper kill ik ze ook wel. De USAS hoort dus bij de recon class? Wel vreemd als je mij vraagt, recon denk ik puur aan snipers.
 
En het lukt me nog altijd niet om ook maar 1 ding uit de lucht te schieten met die kk jets, niet te doen gewoon, echt een dik minpunt van het spel moet ik zeggen.
 
Haha Realist. Wat ik nu doe met de jets wat ik eerst niet deed, view van buitenaf gebruiken, dan grote bocht maken om het level heen als het ware zodat je van buiten aan komt vliegen, kijken waar je vijanden ziet, t liefst een heli want die zijn wat makkelijker te killen, dan er recht op af vanuit je cockpit en schieten maar. Eerst vloog ik altijd in de cockpit maar dat werkt niet echt omdat je dan niks om je heen ziet
 
En het lukt me nog altijd niet om ook maar 1 ding uit de lucht te schieten met die kk jets, niet te doen gewoon, echt een dik minpunt van het spel moet ik zeggen.

Ik heb nog geen kill met een jet gemaakt maar toch al alles unlocked nu hoef ik nooit meer op te kijken naar die baggerbende.
 
Haha Realist. Wat ik nu doe met de jets wat ik eerst niet deed, view van buitenaf gebruiken, dan grote bocht maken om het level heen als het ware zodat je van buiten aan komt vliegen, kijken waar je vijanden ziet, t liefst een heli want die zijn wat makkelijker te killen, dan er recht op af vanuit je cockpit en schieten maar. Eerst vloog ik altijd in de cockpit maar dat werkt niet echt omdat je dan niks om je heen ziet

Ah joh dat heb ik allemaal al geprobeerd :p

Hoewel dat van buitenaf nog niet, misschien dat ik dan meer tijd heb om iets te killen, want nu vlieg ik ze telkens voorbij of andersom.
Dat met die cockpit view doe ik sowieso, anders is het indd onbegonnen zaak.

Ik heb nog geen kill met een jet gemaakt maar toch al alles unlocked nu hoef ik nooit meer op te kijken naar die baggerbende.

Hoe heb je dat geflikt dan?
 
vlaggen innemen vermoed ik
 
Speel je op pc of console?
 
Dat is toch wel duidelijk hardcore, zie je hoeveel bullets hij in zijn magazijn heeft, of op hoeveel % leven hij zit? Minimap is in hc ook aanwezig bij bf3 ;)
Je ziet het bakje van zijn lazer toch links vooraan aan zijn rifle hangen :)

Silencer op bolt action werkt niet goed vind ik, toch niet bij snelle reflex shots.
Als je even inzoomt doet hij het beter, maar daar ben je niet zoveel mee in deze speelstijl.

Die kerel is trouwens vrij goed met recon class, dit is ook nog een leuke van hem:

http://www.youtube.com/watch?v=Sk_bUNVx9KY&list=UU08HfHN7x-d7Gk49va7YWiA&index=1&feature=plcp

Wow die gast is egt waanzinnig goed,
Als ik dan kijk hoeveel moeite ik soms heb om een normaal mannetje neer te schieten..feels bad.
 
Back
Naar boven