XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Ik snap echt niet dat sommigen hier nog steeds volhouden dat de graphics niet beter zijn dan bad company 2 want dat zijn ze gewoon wel. En AAACEEE, wat moeten ze dan doen, een beta uitbrengen die beter is dan het uiteindelijke spel? C'mon.

Met de M249 met holographic scope is support echt vel vet om te spelen. Bij t aanvallen foregrip en bij verdedigen bipod=nice. Nu ff andere classes checken :D Wat is jullie favoriete wapen so far? Vind de eerste sniper best oke trouwens.
je kunt wel een beta uitbrengen die een gedeelte van het spel toont maar wel gewoon zo is als het uiteindelijke spel...ik hoor mensen hier zeggen dat de graphics of gameplay nog beter worden( wat ik dus niet geloof) maar je gaat toch geen k*tversie van een spel tonen als reclame voor het daadwerkelijke ''vette'' spel

't Is ook oude software. Op de PC vind ik 't er al super uitzien (en dat was volgens mij gecapped op medium settings). PS3 moet er echt een stuk mooier uit gaan zien, want ik heb gewoon moeite om 't te spelen, zo slecht zijn de graphics en textures.

't Is ook oude software. Op de PC vind ik 't er al super uitzien (en dat was volgens mij gecapped op medium settings). PS3 moet er echt een stuk mooier uit gaan zien, want ik heb gewoon moeite om 't te spelen, zo slecht zijn de graphics en textures.

Ik weet niet hoe snel jouw computer is... ;)

Maar we zullen zien.

mwa de beta schijnt al een setup te zijn van een paar maanden terug dus de uiteindelijke graphics zullen wel wat beter zijn en dat je snel dood word geschoten is teminste realistisch net als bf2 op hardcore merk nie veel verschil in het sneller doodgaan speelt lekker weg kan nie wachten tot ik in me tankie kan stappen:P

leuk spel, moet het wel beetje lere spele. ik ben dit niet gewend bij zowieso noob maar hoe vaker hoe beter ik de playstijl begrijp zeg maar. vind het alleen vreselijk irritant dat opnieuw levend worde zo t*ring lang duurt.

je kunt wel een beta uitbrengen die een gedeelte van het spel toont maar wel gewoon zo is als het uiteindelijke spel...ik hoor mensen hier zeggen dat de graphics of gameplay nog beter worden( wat ik dus niet geloof) maar je gaat toch geen k*tversie van een spel tonen als reclame voor het daadwerkelijke ''vette'' spel

t'is geen reclame, het is bedoeld om de fouten eruit te halen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

ik ga hem cker kopen al is het maar voor de single player... maar de multiplayer...hmmm

het idee is allemaal leuk en aardig sound effcts zijn echt cool en het lijkt ff wel heel realistisch te zijn maar als ik heel eerlijk moet zijn heb ik aan de beta nog geen seconde fun beleefd.. k*t besturing k*t campers domme killcam (of hoe ze het ook willen noemen) misschien is het niet realistich maar ik wil rennen,snijden, bijlen gooien, streaks maken, smerige acties maken zodat je tegenstander denkt wow WTF deed deze gast.. dus voor multiplayer is het voor mij toch COD ben ik bang.. wil je in bf ver komen moet je te sneaky spelen voor mijn doen

ik ga hem cker kopen al is het maar voor de single player... maar de multiplayer...hmmm

het idee is allemaal leuk en aardig sound effcts zijn echt cool en het lijkt ff wel heel realistisch te zijn maar als ik heel eerlijk moet zijn heb ik aan de beta nog geen seconde fun beleefd.. k*t besturing k*t campers domme killcam (of hoe ze het ook willen noemen) misschien is het niet realistich maar ik wil rennen,snijden, bijlen gooien, streaks maken, smerige acties maken zodat je tegenstander denkt wow WTF deed deze gast.. dus voor multiplayer is het voor mij toch COD ben ik bang.. wil je in bf ver komen moet je te sneaky spelen voor mijn doen
Je hoeft helemaal niet sneaky te spelen. Er zijn momenten dat je tegenstander kan denken ''wow wtf deed deze gast'', maar op een andere manier dan Cod. In Cod is dit gewoon zoveel mogelijk kills maken op wat voor een random manier dan ook, in Battlefield is dit vaak slimmer spelen en goed timen (of geluk natuurlijk).

Bijvoorbeeld een wow effect in BF3...

Je vliegt met een dikke f16 of JSF zo laag dat hij je kan zien zitten en dan vul je hem met lood... dan heb ik zoiets van woooow...

Zeker als je vliegtuig bijna de grond raakt!

• Topic Starter Topic Starter
Je hoeft helemaal niet sneaky te spelen. Er zijn momenten dat je tegenstander kan denken ''wow wtf deed deze gast'', maar op een andere manier dan Cod. In Cod is dit gewoon zoveel mogelijk kills maken op wat voor een random manier dan ook, in Battlefield is dit vaak slimmer spelen en goed timen (of geluk natuurlijk).
Bijv. in hun kamp wachten tot een paar gastjes voorbij gelopen zijn, dan een tank pakken en vol gas tankrapen? :D:D

Of overrijden met een ATV, nog leuker. :D

Hahaha inderdaad, hoevaak ik dat wel niet gedaan heb in BF2..

Ook met de hummer volgas de basis inrijden van de tegenstander en dan zo lang blijven rijden tot je hummer bijna ontploft en dan snipen vanaf een afstand.

Ik ben idd een lone wolf... Houd er niet van om samen te werken... Meeste bakken er toch nix van... Trouwens de beta werkt niet meer op ps3

inderdaad de beta werkt niet meer. ik vind de graphics wel serieus tegenvallen op de ps3 maar ik ben altijd gewoon geweest om op pc te spelen vroeger, maar nu heb ik het geld er niet voor over om een nieuwe pc daarvoor te kopen. Hopelijk wordt het echte spel beter dan wat de beta ons nu laat zien want dan ga ik er niet veel op spelen

inderdaad de beta werkt niet meer. ik vind de graphics wel serieus tegenvallen op de ps3 maar ik ben altijd gewoon geweest om op pc te spelen vroeger, maar nu heb ik het geld er niet voor over om een nieuwe pc daarvoor te kopen. Hopelijk wordt het echte spel beter dan wat de beta ons nu laat zien want dan ga ik er niet veel op spelen
Beta vertegenwoordigt niet de eindgraphics en de consoles krijgen een optionele texturepack die te installeren is op de HDD voor betere graphics.

Voor mij wordt het denk ik toch CoD.

Wanneer liggen ze beiden nou in de winkel? Zo rond 25 oktober toch?

Terug
Naar boven