XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Die mines en claymores heb ik wel dikke lol mee btw :D

Hoe beter het team van de vijand, hoe handiger die dingen zijn, ik lach me helemaal stuk soms. Zojuist had ik een zooi mijnen op een brug neergelegd op de map Caspian Border, onmiddelijk kwamen er 2 tanks aanrijden, die schoten me dood, en ik zag in mn afterview: KABOOM! :D

Vehicle kills+infantry kills etc geven ook wel dikke punten weg btw.
 
Laatst bewerkt:
Hangt er vanaf of je support bent toch? Dan zie je het op je mini-map.

Zoiets zal het wel zijn dan ja

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 14:20 ----------

Die mijnen zie je wel altijd op de minimap toch? Gebeurd nog vaak genoeg dat mensen erop rijden maarja
 
Zoiets zal het wel zijn dan ja

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 14:20 ----------

Die mijnen zie je wel altijd op de minimap toch? Gebeurd nog vaak genoeg dat mensen erop rijden maarja

Ik let eerlijk gezegd nooit op die minimap :o
 
Te lui voor ofzo? Zo ff knallen?
 
Half 5 moet ik aant werk :p Miss vanavond dan ff
 
Half 5 moet ik aant werk :p Miss vanavond dan ff

Ohh, vandaar dat je altijd tot zo laat door gamed, je hoeft elke dag pas om half 5 te beginnen! :p
 
Net iemand dood gemaakt door hem aan te vliegen met mn vliegtuig...
 
Ohh, vandaar dat je altijd tot zo laat door gamed, je hoeft elke dag pas om half 5 te beginnen! :p

Haha zolang ga ik ook weer niet door toch? :p Maar ik ga naar school en heb haast nooit les dus vandaar, en werk ik savonds paar uurtjes en int weekend.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 15:26 ----------

Ik had laatst trouwens voor t eerst de pilot uit de little bird geschoten met mijn sniper :D Grappige was dat ie netjes op de grond viel en er steeds weer een vijand in ging zitten die ik eruit kon schieten voor die in de lucht was

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 15:27 ----------

Ik had laatst trouwens voor t eerst de pilot uit de little bird geschoten met mijn sniper :D Grappige was dat ie netjes op de grond viel en er steeds weer een vijand in ging zitten die ik eruit kon schieten voor die in de lucht was
 
Zou ik wel doen ;) Ik kijk qua tijd 1/4e op mn minimap en 3/4e op mn scherm..
Met de minimap kan je heel tactisch spelen.

Ja ik kijk soms wel, als ik bijvoorbeeld een tank hoor kijk ik op de minimap of het een tank van mijn team is of niet, anders sta ik al klaar met mn javelin, god wat heb ik daar al een hoop tanks mee opgeblazen zeg :p

Net iemand dood gemaakt door hem aan te vliegen met mn vliegtuig...

Wauw.

Haha zolang ga ik ook weer niet door toch? :p Maar ik ga naar school en heb haast nooit les dus vandaar, en werk ik savonds paar uurtjes en int weekend.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 15:26 ----------

Ik had laatst trouwens voor t eerst de pilot uit de little bird geschoten met mijn sniper :D Grappige was dat ie netjes op de grond viel en er steeds weer een vijand in ging zitten die ik eruit kon schieten voor die in de lucht was

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 15:27 ----------

Ik had laatst trouwens voor t eerst de pilot uit de little bird geschoten met mijn sniper :D Grappige was dat ie netjes op de grond viel en er steeds weer een vijand in ging zitten die ik eruit kon schieten voor die in de lucht was

Nee hoor, net zo laat als ik ongeveer, maar ik slaap sowieso liever laat anders ben ik volgende dag hyper, 5 uur slaap is voor mij net goed+ik slaap dan gewoon meteen ipv dat ik om 12 uur slaap en een uur wakker lig.
 
Hebben jullie de laatste tijd trouwens ook moeite met games vinden? Hij blijft maar aangeven dat ik de game niet kan joinen, zwaar irritant dit.
 
Hebben jullie de laatste tijd trouwens ook moeite met games vinden? Hij blijft maar aangeven dat ik de game niet kan joinen, zwaar irritant dit.

yup, al helemaal als je een bepaalde map aangeeft, gewoon any pakt ie nog wel.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 15:38 ----------

Zou ik wel doen ;) Ik kijk qua tijd 1/4e op mn minimap en 3/4e op mn scherm..
Met de minimap kan je heel tactisch spelen.

Probeerde laatst trouwens dat truukje met die bipod in dat metro level, ging redelijk, maar veel te veel plekken waar de vijanden vandaan komen, en 1 verkeerde tik en je gun is van je bipodje af.

Waar ging jij nou precies staan met dat ding?
 
yup, al helemaal als je een bepaalde map aangeeft, gewoon any pakt ie nog wel.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 15:38 ----------



Probeerde laatst trouwens dat truukje met die bipod in dat metro level, ging redelijk, maar veel te veel plekken waar de vijanden vandaan komen, en 1 verkeerde tik en je gun is van je bipodje af.

Waar ging jij nou precies staan met dat ding?

Ik zorg dat ik op plekken sta waar er maar 1 optie is om mij van de andere kant te benaderen. Die zet ik dan vol met claymores.
Ik heb niet echt vaste stekkies. Wel voorkeursplekken maar dat is beetje veel werk om op mn telefoon uit te ttypen :o
 
Ik zorg dat ik op plekken sta waar er maar 1 optie is om mij van de andere kant te benaderen. Die zet ik dan vol met claymores.
Ik heb niet echt vaste stekkies. Wel voorkeursplekken maar dat is beetje veel werk om op mn telefoon uit te ttypen :o

Bij de Bazaar ging ik als assault in een deuringang liggen waardoor ik uitzicht had dwars door die steeg heen naar de deuropening aan de overkant, daar heb ik echt veel mannetjes kapot geschoten, en dat was met een F2000. Dus het is zeker wel een goeie manier, maar je moet wel geluk hebben.
 
Snap niet dat jullie de hele tijd lachen en grollen. Ik zit altijd vanalles in mekaar te stompen achter m'n buro hier als het niet goed gaat.

En als m'n team dom bezig is flip ik helemaal door. Goed hard uitschelden helpt meestal wel.

"PROTECT THE ****ING OBJECTIVES MORONS!!!! WHERE THE **** IS EVEYRBODY!!! JEZUS ****ING CHRIST"

In de chat is dat goed te doen. Doe ik niet in de microfoon (meestal)

:D

we kennen elkaar al jaren, als we met 10 van onze mensen op een server zitten is het gewoon onmogelijk om dit serieus te nemen ...

daarbij mogen competitieve games je nooit doen ophitsen. gewoon van je afschudden en jezelf als speler bekritiseren.
 
we kennen elkaar al jaren, als we met 10 van onze mensen op een server zitten is het gewoon onmogelijk om dit serieus te nemen ...

daarbij mogen competitieve games je nooit doen ophitsen. gewoon van je afschudden en jezelf als speler bekritiseren.

"onze mensen"

klinkt wel als de mafia :D
maar aan de reacties te zien is het verre van :p (filmpje niet gezien)
 
Iemand zin om een nederlandse clan te joinen?:) Aanmelden kan op [Link niet meer beschikbaar]
Hebben 3 eigen servers, teamspeak channel. Belangrijkste in de clan is het hebben van fun.
Mocht je interesse hebben kan je aanmelden op het forum. Zit zelf nu een weekje bij deze clan en met een groepje online knallen via de microfoon is wel een stuk leuker zo:)
 
Iemand zin om een nederlandse clan te joinen?:) Aanmelden kan op [Link niet meer beschikbaar]
Hebben 3 eigen servers, teamspeak channel. Belangrijkste in de clan is het hebben van fun.
Mocht je interesse hebben kan je aanmelden op het forum. Zit zelf nu een weekje bij deze clan en met een groepje online knallen via de microfoon is wel een stuk leuker zo:)

Pc, xbox, ps3.......
 
Back
Naar boven