AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

:( Veel plezier met je ''pot'', naaier...

Hoho, ik kom nog wel thuis! Ben wel met FFXIII-2 bezig maar dat kan wel even wachten als iemand me invite voor een potje schieten en duiken!
 
Iemand op PC zin om te gamen? Doe vooral chopper, maar wil geen k*t noob gunner
 
Iemand op PC zin om te gamen? Doe vooral chopper, maar wil geen k*t noob gunner

Iedereen doet vooral chopper, helaas is die keuze vaak niet aan jou ;)
 
Iedereen doet vooral chopper, helaas is die keuze vaak niet aan jou ;)

Lukt mij meestal wel om in de chopper te komen eigenlijk. Ben vaak als 1 van de eerste in de server en als je crashed even wachten in het deploy scherm en daar snel kiezen voor de chopper als ie verschijnt.


Iemand op PC zin om te gamen? Doe vooral chopper, maar wil geen k*t noob gunner

Add me maar -> DEMTEDDIES, over kwartiertje ga ik even.
 
Lukt mij meestal wel om in de chopper te komen eigenlijk. Ben vaak als 1 van de eerste in de server en als je crashed even wachten in het deploy scherm en daar snel kiezen voor de chopper als ie verschijnt.




Add me maar -> DEMTEDDIES, over kwartiertje ga ik even.

Ja, en zo denkt iedereen erover, en niet elke game join je net voordat ie start.
 
Iedereen doet vooral chopper, helaas is die keuze vaak niet aan jou ;)

Als je 32 man caspian border doet, dan staat die helikopter er bijna altijd. :)
 
Als je 32 man caspian border doet, dan staat die helikopter er bijna altijd. :)

Op Caspian border kan je er niet eens in spawnen volgens mij, dus moet je het geluk hebben ernaast te staan.
 
Net heerlijke dogfights op caspian 64... Brake turns en niemand draait achter je haha!
 
Op Caspian border kan je er niet eens in spawnen volgens mij, dus moet je het geluk hebben ernaast te staan.

Ja klopt, maar zoveel mensen staan er niet hoor. Gewoon E inhouden en hoppa :P
 
Net heerlijke dogfights op caspian 64... Brake turns en niemand draait achter je haha!

Op kharg island heb ik wel moeite om aan de RU zijde te winnen met jets in dogfights. Brake turns of niet, lukt me niet zo goed.
 
btw voor de pc gamers, gebruike jullie headset. ik heb er een maar weet niet of ik er un programma voor moet hebbe, skype ofzouets?
 
Teamspeak / ventrilo / skype werken wel ja.
 
btw voor de pc gamers, gebruike jullie headset. ik heb er een maar weet niet of ik er un programma voor moet hebbe, skype ofzouets?

Gebruik zelf skype
 
Studententijden :D heb vannacht hele nacht gegamed
sinds lange tijd weer

:D

Gisteren tegen een sniper gespeeld, **** wat was die gast goed. Was gewoon niet leuk meer. Werd er zelfs een beetje chagerijnig van :p
 
Snipen is 1 van de makkelijkste dingen op dit spel :P.
 
Snipen is 1 van de makkelijkste dingen op dit spel :P.

Dat maak je mij niet wijs, het zou leuk zijn als de aim stil bleef staan en een sniper kogel zoals in elk ander spel 400% damage doet, maar dat is dus niet zo.

Kan er nog steeds niet aan wennen, probeer het af en toe maar tevergeefs, terwijl ik eerst ervan overtuigd was het meeste sniper te gebruiken, aangezien ik in andere games altijd kont schop met die dingen.
 
Ver schieten met sniper is zo makkelijk nog niet maar oefening baart kunst.
 
Dat maak je mij niet wijs, het zou leuk zijn als de aim stil bleef staan en een sniper kogel zoals in elk ander spel 400% damage doet, maar dat is dus niet zo.

Kan er nog steeds niet aan wennen, probeer het af en toe maar tevergeefs, terwijl ik eerst ervan overtuigd was het meeste sniper te gebruiken, aangezien ik in andere games altijd kont schop met die dingen.

Dat wil ik ABSOLUUT niet :p Ik vind het snipen prima zoals het is.
Er komt wel nog een wijziging, in normale modus ga je bij een "close combat" shot naar de borst ook een kill krijgen (wat momenteel enkel ook met headschots het geval is).
 
Back
Naar boven