AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Dat uitlekken word je ook zo ziek van.. Verdoet echt heel de industrie voor Pc-games.
Nog maar zo'n anderhalve week voor de release trouwens, heb al met een dbber afgesproken die hier komt Battlefielden met 2 tv's en ps3's :D

Gehe ja wij hebben ook al met 3 man afgesproken dat we een bf3 weekend op de pss3gaan houden!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Hij komt uit in mn eerste van mn 2 tentamenweken :D

Uitlekken is ruk.. tenminste over een jaar oké.. maar nu ist ruk..

En ja tijdens tentamen week, succes!

Weer een dag dichter bij de release van Battlefield 3 en ik heb nog altijd geen Game PC. Is er een PC te koop van max 1500 euro waarmee ik BF3 maxed out kan spelen? 60fps is een must!

Ik heb een PS3 en 360 maar ik vertik het om deze game erop te spelen, het verschil met de PC versie is gewoon te groot.

Weer een dag dichter bij de release van Battlefield 3 en ik heb nog altijd geen Game PC. Is er een PC te koop van max 1500 euro waarmee ik BF3 maxed out kan spelen? 60fps is een must!

Ik heb een PS3 en 360 maar ik vertik het om deze game erop te spelen, het verschil met de PC versie is gewoon te groot.
Met 1500 euro kom je er echt wel.. Zou me er even in verdiepen, je hebt nu nog 1,5 week om eraan te werken!

Met 1500 kan je zeker een leuke bak samenstellen. Het gaat alleen om de kast neem ik aan?

Win7 is een must - weet bijna iedereen al, maar just in case he. ;)

Met 1500 kan je zeker een leuke bak samenstellen. Het gaat alleen om de kast neem ik aan?

Win7 is een must - weet bijna iedereen al, maar just in case he. ;)

Ik zou niet eens een PC willen hebben zonder Windows 7. :p Laat ik zeggen dat ik geen comlpete nOOb ben als het aankomt op PC's, maar een echte kenner ben ik ook niet. Ben altijd een console gamer geweest, al vanaf mijn zesde jaar.
1500 euro is toch wel m'n max. Het liefst heb ik een GTX 590 of twee keer een GTX 580 met een i7 processor. Dan weet ik 100% zeker dat ik BF3 kan spelen zoals Dice het bedoeld heeft!

Deze heeft een aantrekkelijk prijs, maar niet de nieuwste GFX kaart. Helemaal kant en klaar: http://gamepc.nl/game-pc-max
En nu mij eigen samenstelling, ik heb 't zo goedkoop mogelijk gehouden (dus zonder een SSD): http://gamepc.nl/game-pc-max?tab=configuratie#samenstellen

Totaal: 1.772

Niet echt heel veel meer dan mijn maximum...

Welke opstelling zouden jullie maken op die site, PeanutHead95 en Vito? :)

Edit: Link van eigen samenstelling werkt niet, ik had er in ieder geval een Fluisterstille PC koeling (ik hou niet van lawaai), een GTX 590 en een i7 in.

Laatst bewerkt:
Ik zou niet eens een PC willen hebben zonder Windows 7. :p Laat ik zeggen dat ik geen comlpete nOOb ben als het aankomt op PC's, maar een echte kenner ben ik ook niet. Ben altijd een console gamer geweest, al vanaf mijn zesde jaar.
1500 euro is toch wel m'n max. Het liefst heb ik een GTX 590 of twee keer een GTX 580 met een i7 processor. Dan weet ik 100% zeker dat ik BF3 kan spelen zoals Dice het bedoeld heeft!

Deze heeft een aantrekkelijk prijs, maar niet de nieuwste GFX kaart. Helemaal kant en klaar: http://gamepc.nl/game-pc-max
En nu mij eigen samenstelling, ik heb 't zo goedkoop mogelijk gehouden (dus zonder een SSD): http://gamepc.nl/game-pc-max?tab=configuratie#samenstellen

Totaal: 1.772

Niet echt heel veel meer dan mijn maximum...

Welke opstelling zouden jullie maken op die site, PeanutHead95 en Vito? :)

Edit: Link van eigen samenstelling werkt niet, ik had er in ieder geval een Fluisterstille PC koeling (ik hou niet van lawaai), een GTX 590 en een i7 in.
Nouja ben de laatste tijd niet zo heel actief meer in de hardware dus als ik jou was zou ik er even een topic over openen :D Even bij neer kwakken welke build je in gedachten had en vragen wat je nou over het hoofd ziet.

Ik heb even zitten te PB'en met een DBB en hij had een paar goede tips, ik kijk het nog ff aan.
Het liefst heb ik nu een next-gen console met BF3 als launch game, maar dat gaat 'm helaas niet worden. ;)

Twee keer gtx 580 is sneller dan één gtx 590.
i7 of i5 nemen inderdaad, de i5 2500k schijnt bruut te zijn.
16 gb ram op 1666mhz dan heb je een killer kast.

Als we het toch over kaarten hebben, heb onlangs nieuwe laptop gekocht (niet om te gamen) maar wat kan ik met een GT555m onder andere goed spelen?

Twee keer gtx 580 is sneller dan één gtx 590.
i7 of i5 nemen inderdaad, de i5 2500k schijnt bruut te zijn.
16 gb ram op 1666mhz dan heb je een killer kast.

Inderdaad, maar 2x een GTX 580 is wel duurder dan 1 GTX 590. En ik zou zeker voor een i7 gaan. Erg verleidelijk om nu een Game PC te kopen. :)

Als we het toch over kaarten hebben, heb onlangs nieuwe laptop gekocht (niet om te gamen) maar wat kan ik met een GT555m onder andere goed spelen?

Die kaart is echt wel nice! Welke laptop heb je gekocht? ;)

Crysis 2 bvb kan je op high spelen met een goede framerate, daar kan m'n 360 versie niet aan tippen.

Check dit: http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-555M.41933.0.html

Thread hijack!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ultra

High

Medium

Low

Low is lelijk, medium is al goed te doen en tussen high en ultra zijn de verschillen vrij klein. Het blijft verder een hi-speed action shooter, volgens mij boeit het weinig qua beleving of je op high of ultra speelt. Of je moet de tijd hebben om de toerist te spelen in BF3, camper to the max.

ik vind het verschil niet echt spectaculair. Beetje shaduwen meer, beetje meer flora

Ik denk dat het uit screens minder te merken is dan uit filmpjes.

In de beta waren de graphs ook niet maximaal dacht ik...

hangt van je native res af.

Mijn geocde 9600m GT speelt de meeste games nog op normal bij 1280x800(15inch)

Terug
Naar boven