AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Hey beesten wat betekent je skill level nou werkelijk?
En hoe krijg je die omhoog gekrikt?
 
Door niet op gebouwen te liggen maar objectives te spelen!

u mad?
 
Hahaha nee not mad.

En ik lig niet alleen op gebouwen,maar ff serieus bro,s hoe?

Ik heb dat de skill score constant anders is dan sta ik op 700 skill dan op 250 en ben constant gemiddelt hoog aan het scoren.
 
Waarom vind je dat uberhaupt belangrijk?
 
Gewoon lekker nakken en plezier hebben.
 
Waarom vind je dat uberhaupt belangrijk?

Echt belangrijk is het niet nee maar ik wil het gewoon weten.

En buiten ik natuurlijk vooral plezier wil hebben aan dit spel wil ik me ook verbeteren.

---------- Post toegevoegd Sun 19 Feb 2012 om 14:39 ----------

Gewoon lekker nakken en plezier hebben.

Dat natuurlijk altijd.
 
Neem aan dat je gewoon goed moet spelen? :p Gebruik maken van de dingen die je class kan doen, dus veel ammo droppen bij groepjes mensen enz. Objectives veroveren en verdedigen, daar win je de potjes mee. Logisch nadenken over hoe je beter kunt flanken, bijvoorbeeld bij de Bazaar, altijd chaos in die middelste gang, terwijl je gewoon helemaal buitenom moet gaan met een paar en de vijand van achteren aanpakken en dan verover je zo die vlag, vervolgens heb je punt A en C en pak je zo de middelste. Maarja als je zoals zovaak een k*t team hebt moet je in je eentje flanken en dat wil niet altijd lukken :p
 
Neem aan dat je gewoon goed moet spelen? :p Gebruik maken van de dingen die je class kan doen, dus veel ammo droppen bij groepjes mensen enz. Objectives veroveren en verdedigen, daar win je de potjes mee. Logisch nadenken over hoe je beter kunt flanken, bijvoorbeeld bij de Bazaar, altijd chaos in die middelste gang, terwijl je gewoon helemaal buitenom moet gaan met een paar en de vijand van achteren aanpakken en dan verover je zo die vlag, vervolgens heb je punt A en C en pak je zo de middelste. Maarja als je zoals zovaak een k*t team hebt moet je in je eentje flanken en dat wil niet altijd lukken :p

Juist dat dacht ik dus ook maar helaas vaak geen verhoging in skill score.
 
Hey beesten wat betekent je skill level nou werkelijk?
En hoe krijg je die omhoog gekrikt?

Je skill level wordt berekend aan de hand van je confrontaties met andere spelers.

Stel je schiet iemand neer die een hoger skill level heeft dan jij, dan stijgt jouw skill level een beetje.

Eigenlijk is het een soort van vergelijking tussen spelers, maar dan alleen wat betreft het soort spelers dat je killed.

Heeft dus niks te maken met flags cappen en dergelijke of ammo geven of healen of weet ik veel wat.

• You gain/loose SL based on every confrontation with another player
• Killing a highly skilled enemy gives you more points than killing someone less skilled
• Points are not transferred from a player to another, they are simply added/subtracted based on the encounter and the SL of both parts (thus, after an encounter, one part may go up 50 points while the other loses only 20)
• The SL is used for matchmaking
 
Heb op de ps3 nog weinig gezien dat er een goede samenwerking was met iemand die een Soflam had staan en een engineer met een Javelin. Lijkt me juist wel chill.

Paar dagen geleden de canister shell voor de tank geunlocked. Grappig om er helicopters mee uit de lucht te schieten :)

Dan speel je vaak alleen veronderstel ik, ik ben het al wel vaker tegen gekomen en toegepast.

CITV + guided shells zijn leuker :D

Gisteren wat potjes HC gespeeld, dat stak me zwaar tegen moet ik zeggen. Beviel me helemaal niet, terwijl ik BC2 altijd HC speelde.
 
Je skill level wordt berekend aan de hand van je confrontaties met andere spelers.

Stel je schiet iemand neer die een hoger skill level heeft dan jij, dan stijgt jouw skill level een beetje.

Eigenlijk is het een soort van vergelijking tussen spelers, maar dan alleen wat betreft het soort spelers dat je killed.

Heeft dus niks te maken met flags cappen en dergelijke of ammo geven of healen of weet ik veel wat.

• You gain/loose SL based on every confrontation with another player
• Killing a highly skilled enemy gives you more points than killing someone less skilled
• Points are not transferred from a player to another, they are simply added/subtracted based on the encounter and the SL of both parts (thus, after an encounter, one part may go up 50 points while the other loses only 20)
• The SL is used for matchmaking


Als je wilt vertalen, doe dan alles.

Van de week ging m'n meissie even gamen en kwam in OP Metro ineens een enemy tegen die vrijwel de hele tijd ontzichbaar was, heel soms zag je hem even voorbij schieten. ondanks dat had hij wel veel kill en deaths (suicide door frag ammo). Was een vage game en de rest van de spelers snapten er ook geen hol van.
 
Als je wilt vertalen, doe dan alles.

Van de week ging m'n meissie even gamen en kwam in OP Metro ineens een enemy tegen die vrijwel de hele tijd ontzichbaar was, heel soms zag je hem even voorbij schieten. ondanks dat had hij wel veel kill en deaths (suicide door frag ammo). Was een vage game en de rest van de spelers snapten er ook geen hol van.

Dan zit je onder de map, zit ik ook wel eens, kan je alleen mensen in de hoeken raken (onder andere met frag ammo) is een glitch
 
Mijn skill lvl is 560 :cool:

Kijk er nooit naar, geen idee wat hoog of laag is :p
 
Ging gister voor t eerst sinds 48 (!) dagen weer een potje doen. Kom ik in de server is alles rank 1 ??? Dus ik weg daar, naar my soldier. Daar gelukkig wel alle unlocks maar was wel ff leip. Vervolgens is mn ps3 na 3 potjes gefreezed en ben ik maar boksen gaan kijken ??? Tussendoor ook nog ff een crosshairbug gehad met usas en rocketlauncher echt wtf... Wat patchen ze eigenlijk? Ik ben best fan van de BF3 series en hun ontwikkelaars maar de game is nu al lang genoeg uit om zulke leipe shit te fixen dunkt me...
 
Ging gister voor t eerst sinds 48 (!) dagen weer een potje doen. Kom ik in de server is alles rank 1 ??? Dus ik weg daar, naar my soldier. Daar gelukkig wel alle unlocks maar was wel ff leip. Vervolgens is mn ps3 na 3 potjes gefreezed en ben ik maar boksen gaan kijken ??? Tussendoor ook nog ff een crosshairbug gehad met usas en rocketlauncher echt wtf... Wat patchen ze eigenlijk? Ik ben best fan van de BF3 series en hun ontwikkelaars maar de game is nu al lang genoeg uit om zulke leipe shit te fixen dunkt me...

Nooit last van gehad :p

Ik ben btw weer back @ BF3 peeps, zal wel weer ff inkomen worden.

Probeerde net co-op te doen, crashed die lul met zn heli vlak voor 't eind, vlieg dan gewoon niet als je het niet kan.
 
"Every weapon besides the aek / m98 / l96 and m40 are trash. y'all better get on my level."

Lol pantrofl
 
Ging gister voor t eerst sinds 48 (!) dagen weer een potje doen. Kom ik in de server is alles rank 1 ??? Dus ik weg daar, naar my soldier. Daar gelukkig wel alle unlocks maar was wel ff leip. Vervolgens is mn ps3 na 3 potjes gefreezed en ben ik maar boksen gaan kijken ??? Tussendoor ook nog ff een crosshairbug gehad met usas en rocketlauncher echt wtf... Wat patchen ze eigenlijk? Ik ben best fan van de BF3 series en hun ontwikkelaars maar de game is nu al lang genoeg uit om zulke leipe shit te fixen dunkt me...

Ik kwam onlangs voor het eerst ook in zo'n server, best wel leuk :p
Ik owned daar mega hard, geen usas noobs te bespeuren uiteraard.
Het was mijn eerste potje dat ik deed, na de psn update, ik dacht toen eerst van WTF ik ben alles kwijt ... lol

Hier een link naar de patch die gaat komen:
http://symthic.com/f/viewtopic.php?f=3&t=471&sid=d6c3bdfc681e4fa9321ba4cb6ed20a45

Famas wordt flink generfed zo te zien.
 
Waar vind je je skill level dan?
 
Soms vind ik het echt fcking irritant dat de spot knop niet goed werkt. Soms werkt het geweldig en spot je bijna 6 dingen tegelijk maar soms komt een vliegtuig overvliegen/of ver weg en kan ik 1000 keer drukken en gebeurt er niks.
 
Back
Naar boven