XXL Nutrition

Het Battlefield topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik ben er steeds minder op gaan spelen maar "vroeger" (toen ik tijd had) speelde ik er gemiddeld 20 uur per week op denk ik. Tegenwoordig wat minder maar nog steeds wel 5-10 uur per week als ik de kans krijg.

Ik heb ook van veel mensen gehoord/gezien dat dat ding het bij de meeste nu zo'n beetje begeeft ja.. I'm scared.. Duurt nog wel even voordat de nieuwe generatie consoles uitkomen aangezien bijvoorbeeld Microsoft vorig jaar een record heeft gezet op verkochte Xboxen. Denk ook niet dat Sony nu iets gaat doen gezien hun situatie.

Die nieuwe PS3 kost nog maar 200, dus tja, geen 600 :p

En de nieuwe generatie duurt indd nog wel effe, daar zou ik niet op rekenen als ik jou was.
 
Ik ben er steeds minder op gaan spelen maar "vroeger" (toen ik tijd had) speelde ik er gemiddeld 20 uur per week op denk ik. Tegenwoordig wat minder maar nog steeds wel 5-10 uur per week als ik de kans krijg.

Ik heb ook van veel mensen gehoord/gezien dat dat ding het bij de meeste nu zo'n beetje begeeft ja.. I'm scared.. Duurt nog wel even voordat de nieuwe generatie consoles uitkomen aangezien bijvoorbeeld Microsoft vorig jaar een record heeft gezet op verkochte Xboxen. Denk ook niet dat Sony nu iets gaat doen gezien hun situatie.

Ik heb 2maand terug ook een nieuwe moeten kopen, ik had de 80gig versie zo'n 3,5jaar oud en mijn lens was naar de klote, hij las de disks niet meer.
Heb nu een 160gig versie gekocht, goedkoopste dat er was en heb de controller (had er toch al 2) verkocht aan mijn trainingspartner, dus al bij al was dat nog niet zo duur.
 
Had net wel een vreemde glitch, ik had c4 op een buggy gelegd en ik rij richting een tank en stap uit, en ipv dat ik kon detonaten begon me poppetje onbeperkt C4 te strooien :S
 
Had net wel een vreemde glitch, ik had c4 op een buggy gelegd en ik rij richting een tank en stap uit, en ipv dat ik kon detonaten begon me poppetje onbeperkt C4 te strooien :S

Daarna nog kunnen detonaten? :D

Je kan toch nog steeds detonaten als je weer respawned?
 
Daarna nog kunnen detonaten? :D

Je kan toch nog steeds detonaten als je weer respawned?

Ik kon uberhaupt niet detonaten, ik ging niet dood ofzo, ik leg gewoon 3 C4's op de motorkap van mn buggy, ik rij op een tank af, stap uit, en druk R1 (PS3 knop voor detonate) en mn poppetje gooit ineens een C4 op de grond, en dat kon ik nog 10x doen, hij bleef gewoon C4 strooien. Ik dacht echt wtf gek.

Gelukkig heb ik het overleefd omdat iemand anders zich ermee ging bemoeien van mijn team en die gasten uit die tank waren gestapt, maar toch, ik word altijd vrij boos als mijn tank rapes worden verstoord :mad:
 
WTF het gebeurd nu weer 2x! hij detonate gewoon niet, wat is dit voor ****ing bullshit, verdoet heel me spel zo
 
Had gisteren ook iets raars.. Zat in vliegtuig en ik had wat geschoten, opeens blijft dat ding doorschieten.

Achja
 
Had gisteren ook iets raars.. Zat in vliegtuig en ik had wat geschoten, opeens blijft dat ding doorschieten.

Achja
muis blijft hangen?? dat heb ik ook wel eens alleen is het mijn muis kan bij jou anders zijn alleen heb ik dat nooit met geweer alleen tank. wss omdat ik die langer in kan houden

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 21:16 ----------

heb trouwens al 4 unlocks voor jet, muhehe ben vreselijk slecht daar in maar zat in server met noob pilots vne enemy. dus ben ik maar eens gaan vliegen en had ff een baserape om flares te unlocke ;P. daarna nog 2x een heli distabled en 1 plane er uit geschote toen had ik dus 3 unlocks haha. word er al iets beter in ^^. snap alleen niet hoe mense daar nu echt goed in kunne worde. heli is 100x makkelijker vind ik

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 21:17 ----------

heb trouwens al 4 unlocks voor jet, muhehe ben vreselijk slecht daar in maar zat in server met noob pilots vne enemy. dus ben ik maar eens gaan vliegen en had ff een baserape om flares te unlocke ;P. daarna nog 2x een heli distabled en 1 plane er uit geschote toen had ik dus 3 unlocks haha. word er al iets beter in ^^. snap alleen niet hoe mense daar nu echt goed in kunne worde. heli is 100x makkelijker vind ik
 
Nee, lag niet aan mijn muis. :p

Was gewoon een bug. De "cannon" (hoe noem je dat ding? lol) van het vliegtuig raakte ook niet overhit na iets van 20 seconde door te schieten dus.
 
Ik vind heli's niet zo makkelijk eigenlijk, krijg ik zelden kapot in 1 passage.
Ik heb men eerste unlocks destijds vrij gespeeld op wake island met de F35 :p
Gehoovered naar een vlag en die gecapped -> 450punten :D
 
Ik vind heli's niet zo makkelijk eigenlijk, krijg ik zelden kapot in 1 passage.
Ik heb men eerste unlocks destijds vrij gespeeld op wake island met de F35 :p
Gehoovered naar een vlag en die gecapped -> 450punten :D
haha vind die f35 toch wel het vreselijkste toestel dat ik gevloge heb. kan zowieso niks van maar dat ding stuurt voor geen ene meter
 
muis blijft hangen?? dat heb ik ook wel eens alleen is het mijn muis kan bij jou anders zijn alleen heb ik dat nooit met geweer alleen tank. wss omdat ik die langer in kan houden

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 21:16 ----------

heb trouwens al 4 unlocks voor jet, muhehe ben vreselijk slecht daar in maar zat in server met noob pilots vne enemy. dus ben ik maar eens gaan vliegen en had ff een baserape om flares te unlocke ;P. daarna nog 2x een heli distabled en 1 plane er uit geschote toen had ik dus 3 unlocks haha. word er al iets beter in ^^. snap alleen niet hoe mense daar nu echt goed in kunne worde. heli is 100x makkelijker vind ik

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 21:17 ----------

heb trouwens al 4 unlocks voor jet, muhehe ben vreselijk slecht daar in maar zat in server met noob pilots vne enemy. dus ben ik maar eens gaan vliegen en had ff een baserape om flares te unlocke ;P. daarna nog 2x een heli distabled en 1 plane er uit geschote toen had ik dus 3 unlocks haha. word er al iets beter in ^^. snap alleen niet hoe mense daar nu echt goed in kunne worde. heli is 100x makkelijker vind ik

Heli is wel een stuk kwetsbaarder, aangezien een jet 10x sneller is, met een jet blijf ik meestal langer in de lucht dan met een heli, dan ligt het namelijk helemaal aan het team, en je moet maar net iemand bij je hebben die die flares op het goeie moment gebruikt.

Met heli's is het wel makkelijker kills maken uiteraard, enige reden is omdat ze niet zo snel zijn dus je hebt tijd zat om je target te destroyen :p

haha vind die f35 toch wel het vreselijkste toestel dat ik gevloge heb. kan zowieso niks van maar dat ding stuurt voor geen ene meter

hij kan bijna stil blijven hangen, dat is wel belangrijk vind ik.

Gister trouwens rocket pods geunlocked, blijf het meer een pc ding vinden, voor PS3 is het toch wel moeilijk richten, en als je eindelijk richt vlieg je er alweer voorbij.

Blij als ik air radar heb, daar zit ik echt op te wachten.
 
Heli is wel een stuk kwetsbaarder, aangezien een jet 10x sneller is, met een jet blijf ik meestal langer in de lucht dan met een heli, dan ligt het namelijk helemaal aan het team, en je moet maar net iemand bij je hebben die die flares op het goeie moment gebruikt.

Met heli's is het wel makkelijker kills maken uiteraard, enige reden is omdat ze niet zo snel zijn dus je hebt tijd zat om je target te destroyen :p



hij kan bijna stil blijven hangen, dat is wel belangrijk vind ik.

Gister trouwens rocket pods geunlocked, blijf het meer een pc ding vinden, voor PS3 is het toch wel moeilijk richten, en als je eindelijk richt vlieg je er alweer voorbij.

Blij als ik air radar heb, daar zit ik echt op te wachten.

ja blijf bij jet wel langer leve, behalve asl er goede jet pilots van enemy zijn ;P. verder kan ik gewoon niet vliege in die f35 ^^ snap geen zak van dat apparaat, op console is het wel moeilijker daar kon ik er helemaal geen bal van haha
 
ja blijf bij jet wel langer leve, behalve asl er goede jet pilots van enemy zijn ;P. verder kan ik gewoon niet vliege in die f35 ^^ snap geen zak van dat apparaat, op console is het wel moeilijker daar kon ik er helemaal geen bal van haha

F35 is gewoon hetzelfde toch bijna?

Vind het indd knap dat ik soms met een minigun binnen 3 seconden word afgemaakt, daarom moet ik echt air radar hebben.
 
F35 is gewoon hetzelfde toch bijna?

Vind het indd knap dat ik soms met een minigun binnen 3 seconden word afgemaakt, daarom moet ik echt air radar hebben.
weet niet of dat op ps3 ook zo is maar vind hem op de pc heel blokkerig vliege, die richt middelen gaan niet vloeiend mee in bochten en bochten gaan zowieso super langzaam. pantrofl en mario kunne 100x beter vliege dan mij dus denk dat die dat beter kunne uitlegge ^^. weet niet of die nu echt moeite met dat toestel hebbe
 
weet niet of dat op ps3 ook zo is maar vind hem op de pc heel blokkerig vliege, die richt middelen gaan niet vloeiend mee in bochten en bochten gaan zowieso super langzaam. pantrofl en mario kunne 100x beter vliege dan mij dus denk dat die dat beter kunne uitlegge ^^. weet niet of die nu echt moeite met dat toestel hebbe

Ik heb er nog niet echt veel van gemerkt, behalve dat ie bijna tot stilstand kon komen wat ik wel fijn vind voor choppers e.d.
 
Had beter mijn mond gehouden :p
Gisteren is mijn ps3 2x gefreezed lol.

Die F35 is vrij slecht voor dogfights ja, draai snelheid is echt overdreven slecht.
Ik schiet ze ook zo kapot als ik erachter hang met een andere jet.

Realist, neem eens hoogte en val van daaruit aan met rocket pods, volledig afremmen ook, wel zien dat je terug gas geeft + after burner (gebeurt wel vaak dat ik zo traag benader dat mijn landingsstel eruit komt :p )
 
Had beter mijn mond gehouden :p
Gisteren is mijn ps3 2x gefreezed lol.

Die F35 is vrij slecht voor dogfights ja, draai snelheid is echt overdreven slecht.
Ik schiet ze ook zo kapot als ik erachter hang met een andere jet.

Realist, neem eens hoogte en val van daaruit aan met rocket pods, volledig afremmen ook, wel zien dat je terug gas geeft + after burner (gebeurt wel vaak dat ik zo traag benader dat mijn landingsstel eruit komt :p )

Huh, hoe bedoel je teruggas+afterburner?

Probleem is ook dat je in je cockpit je spots niet meer ziet, zwaar vervelend, als ik gewoon allemaal tanks zou kunnen zien rijden dan zou het geen probleem geweest zijn, zo scheel ben ik nou ook weer niet.
 
Hoog vliegen en tanks zitten vaak in de buurt waar de vijand een flag gecapped heeft. Die kan je zo spotten terwijl je de flag benadert.

Wat ik bedoel met terug gas geven is (R2) gebruiken, als ik traag naar beneden vlieg en de tank (of ander voertuig) benadert, dat ik zo fel ben afgeremd dat mijn landingsstel te voorschijn komt (de wielen komen eruit). Door terug R2 te gebruiken en after burner, maak ik weer snelheid en kan ik verder vliegen.

Ik spot benader de tank, lanceer rocket pods en mini gun achteraan, zo kan je wel een tank kapot krijgen. (Al zeker als je het in team doet), wel eerst de sky clearen natuurlijk, jets moeten eerst kapot.
 
Back
Naar boven