Fitness Seller

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik heb eens COD(black ops) van een vriend geleend, ongeloofelijk hoeveel minder realistisch dan BF dat is zeg. Vooral de manier van bewegen voelt zoveel onnatuurlijker, echt een wereld van verschil. Ik kan niet wachten op die nieuwe maps voor BF, zolang zal ik toch nog wat COD gaan spelen denk ik, maar af en toe BF tussendoor is wel verfrissend.

Ik kan niet wachten op de aankomende patch, dat die k*t usas met frag ammo minder bruikbaar worden gemaakt en nog wat kleine vervelende problemen oplost.
 
Ik kan niet wachten op de aankomende patch, dat die k*t usas met frag ammo minder bruikbaar worden gemaakt en nog wat kleine vervelende problemen oplost.
:(
 

Ja ik ben die tyfus teams compleet bepakt en bezakt met frag ammo en die k*t usas echt zat. De beste optie gaat nog de private server voor consoles worden, als dat een beetje betaalbaar wordt dan ga ik daar voor, kan je die gastjes er rustig uitdonderen.
 
potverdomme ben ik lvl 42 en 70% en dan gaan ze de USAS verpesten :(
Die is juist zo chill bij Noshar canals...
 
m16 met suppressor en foregrip >>>> usas elk moment.
 
Altijd weer dat gezeur over de usas frag.

Snap echt niet waarom word er bijna nooit door neer gemaait je weet gewoon dat je niet direct naast objecten moet gaan staan zodat je er bijna geen last van heb.

Schijnbaar is dat voor veel mensen te moeilijk om te begrijpen want kills haal je er nog steeds makkelijk mee.
 
Niet direct naast objecten gaan staan is nogal lastig in cluster**** maps
 
In metro tussen b en c als us is het best lastig maar er zijn nog steeds punten die niet direct vanuit verschillende hoeken bereikbaar zijn.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 17:15 ----------

Ja ik ben die tyfus teams compleet bepakt en bezakt met frag ammo en die k*t usas echt zat. De beste optie gaat nog de private server voor consoles worden, als dat een beetje betaalbaar wordt dan ga ik daar voor, kan je die gastjes er rustig uitdonderen.

Voor de console spelers is het inderdaad wel bijzonder zuur dat je niet gericht naar servers kan zoeken.
Maar ook dat word binnen kort verholpen of jullie 64 speler servers krijgen weet ik niet.
 
Ik ben ook zelden door die usas gekilled.

Speel er zelf ook nooit mee eigenlijk, heb hem 1x opgepakt USAS-12 10 Kills 9m 6s, daarna niet meer aangeraakt.

m16 met suppressor en foregrip >>>> usas elk moment.


Op afstand vind ik hem niet zo lekker.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eens COD(black ops) van een vriend geleend, ongeloofelijk hoeveel minder realistisch dan BF dat is zeg. Vooral de manier van bewegen voelt zoveel onnatuurlijker, echt een wereld van verschil. Ik kan niet wachten op die nieuwe maps voor BF, zolang zal ik toch nog wat COD gaan spelen denk ik, maar af en toe BF tussendoor is wel verfrissend.

Meeste slechte COD ever, dankzij dat exemplaar ben ik naar battlefield (BC2) overgestapt en nooit meer weer gekeerd :p

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 18:38 ----------

m16 met suppressor en foregrip >>>> usas elk moment.
:heart:

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 18:40 ----------

Altijd weer dat gezeur over de usas frag.

Snap echt niet waarom word er bijna nooit door neer gemaait je weet gewoon dat je niet direct naast objecten moet gaan staan zodat je er bijna geen last van heb.

Schijnbaar is dat voor veel mensen te moeilijk om te begrijpen want kills haal je er nog steeds makkelijk mee.

Dat wapen is ****ing op, destijd toen ik hem gebruikte hadden snipers op 100-200meter afstand zelfs niets te betekenen. 2-3 shots en die liggen neer, overdreven dmg + suppresion.
 
Ecm jammer vind ik wel k*t, gister weer even in de heli vliegen maar in dit geval had de ecm jammer geen enkele nut, werd gewoon geraakt :/

Ja je moet de ecm gebruiken nét voordat, of zodra je helemaal gelocked bent, anders is de javelin waarschijnlijk al onderweg

Hoe zag je nou ook weer waar je door gelocked wordt (soflam of heatseakers) ? Gele lock is soflam en rood is hitte ?
 
In metro tussen b en c als us is het best lastig maar er zijn nog steeds punten die niet direct vanuit verschillende hoeken bereikbaar zijn.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 17:15 ----------



Voor de console spelers is het inderdaad wel bijzonder zuur dat je niet gericht naar servers kan zoeken.
Maar ook dat word binnen kort verholpen of jullie 64 speler servers krijgen weet ik niet.

64 denk ik niet, ben bang dat de console dat niet helemaal lekker gaat verwerken al lijkt het me wel een leuke optie!

De patch brengt ook verbetering in bijvoorbeeld jet ramming, team balance, divserse wapen aanpassingen (as val, famas, shotguns, silencer effect, bipod deploy) etc
 
64 denk ik niet, ben bang dat de console dat niet helemaal lekker gaat verwerken al lijkt het me wel een leuke optie!

De patch brengt ook verbetering in bijvoorbeeld jet ramming, team balance, divserse wapen aanpassingen (as val, famas, shotguns, silencer effect, bipod deploy) etc

Wat gaat er met de AS VAL gebeuren dan behalve extended mag? Zou indd vet zijn om met 64 man te kunnen spelen, al is 't maar zodat je op maps zoals Noshar Canals gewoon jets enzo hebt.

Btw, kom gamen dan :p je grote vriend is ook weer online maar zit volgens mij jammer genoeg in een volle squad :D
 
As val dmg nerf en meer recoil.

Jet op noshar canals daar kijk ik nu niet naar uit eigenlijk.
Wel naar meer mappen met scout choppers en mobile anti air.
64man op console zou leuk zijn, maar dat zit er volgens mij ook niet in.
Ik zou al blij zijn met wat extra opties in mappen. We zien wel wat het geeft.
 
Wat gaat er met de AS VAL gebeuren dan behalve extended mag? Zou indd vet zijn om met 64 man te kunnen spelen, al is 't maar zodat je op maps zoals Noshar Canals gewoon jets enzo hebt.

Btw, kom gamen dan :p je grote vriend is ook weer online maar zit volgens mij jammer genoeg in een volle squad :D
Eindelijk... zonder is die IMO echt niet de moeite waard. 21 kogels...
 
As val dmg nerf en meer recoil.

Jet op noshar canals daar kijk ik nu niet naar uit eigenlijk.
Wel naar meer mappen met scout choppers en mobile anti air.
64man op console zou leuk zijn, maar dat zit er volgens mij ook niet in.
Ik zou al blij zijn met wat extra opties in mappen. We zien wel wat het geeft.

Eindelijk... zonder is die IMO echt niet de moeite waard. 21 kogels...

Ik vind het maar een baggerwapen, je bent zo door je kogels heen en hij is veel te gevoelig qua sturen, enige voordeel is dat die kogels retesterk zijn, een dmg nerf en meer recoil vind ik dan ook maar vreemd, je krijgt em immers wel op level 45, dat moet toch een soort beloning zijn vind ik.
 
Wat gaat er met de AS VAL gebeuren dan behalve extended mag? Zou indd vet zijn om met 64 man te kunnen spelen, al is 't maar zodat je op maps zoals Noshar Canals gewoon jets enzo hebt.

Btw, kom gamen dan :p je grote vriend is ook weer online maar zit volgens mij jammer genoeg in een volle squad :D



M'n meissie is aan het gamen, hij zit nu in de tegenpartij te snipen...schiet godver al staand bij een clear shot nog drie keer mis :o

hij bedoeld het goed maar daar heb ik geen **** aan.

Blood 79 wordt ook heftig ingemaakt door m'n meissie :roflol: Ze zijn nu bezig met rush dus niet echt jouw favoriet
 
Laatst bewerkt:
M'n meissie is aan het gamen, hij zit nu in de tegenpartij te snipen...schiet godver al staand bij een clear shot nog drie keer mis :o

hij bedoeld het goed maar daar heb ik geen **** aan.

Blood 79 wordt ook heftig ingemaakt door m'n meissie :roflol: Ze zijn nu bezig met rush dus niet echt jouw favoriet

Nee ik zag indd in mn lijst dat ze rush speelden, zit nu toch de sopranos te kijken dus wordt em niet, zo slapen.

Hoor je overmorgen wel, morgen ben ik er niet ;)
 
Wat is er met de servers gebeurt?
Die zijn helemaal opgefrist, ik zat daarstraks in een most populair server en het speltype veranderde telkens, ene map conquest, dan weer rush, vervolgens TDM. Lijkt wel een beetje op cod mw2 mosh pit.

Er zijn nog andere servers ook, enkel grote mappen met airtraffic enzo...
Morgen eens uitzoeken hoe dat allemaal zit.
 
Wat is er met de servers gebeurt?
Die zijn helemaal opgefrist, ik zat daarstraks in een most populair server en het speltype veranderde telkens, ene map conquest, dan weer rush, vervolgens TDM. Lijkt wel een beetje op cod mw2 mosh pit.

Er zijn nog andere servers ook, enkel grote mappen met airtraffic enzo...
Morgen eens uitzoeken hoe dat allemaal zit.

Volgens mij kan je kiezen, dat Urban Warfare gebeuren is indd gemixed.

Wat bedoel je met airtraffic? Je bedoelt gewoon mappen zoals Caspian Border, Kharg Island etc?
 
Back
Naar boven