Fitness Seller

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Locks van 2 seconden klinkt inderdaad wel snel, moet je snel reageren met ECM.
 
Echt drama om jets uit de lucht te schieten. Je wapen herladen gaat net zo snel als dat zij nieuwe flares krijgen, sippe bende

Blij te lezen dat ik niet de enige ben, die het maar k*t vind op het eerste zicht :p
Flares werken inderdaad helft van de tijd gewoon niet en mijn ecm deed het ook niet volledig naar behoren.

Flares werken wel, maar je kan binnen 2 seconde iemand locken, en de tijd dat wapens herladen is ook niet zo snel, sowieso speelt het spel heel anders, vind het maar vreemd.
 
Tering, effe een paar dagen niet spelen en je schiet wel weer een meter overal naast, k*tzooi
 
Ik speel nu veel metro hc, best lachen, beetje knallen op alles wat beweegt.
 
Choppers zijn ook niet veel meer waard als je binnen een paar seconde telkens opnieuw gelocked kan worden.

Echt super klote dit, je moet weer helemaal opnieuw ontdekken wat wel en niet goed is qua wapens, vehicles jets etc.
 
Alles heeft ineens een ontzettend andere feel zeg, kan zowat van scratch beginnen.
 
Ey boys ik had de 27e een browser update maar die was maar klein en voor de rest geen update binnen gehad.
 
kun je chopper sneller locke?? hoop et toch van niet omdat je nog geen minuut fatsoenelijk in dat ding kan vliege voor je naar de kk geknalt bent
 
Ey boys ik had de 27e een browser update maar die was maar klein en voor de rest geen update binnen gehad.

Zelfde hier, maar de update voor pc is nu geloof ik.
 
Laatst bewerkt:
De AS VAL is wel beest geworden zeg :roflol:

Echt een dikke killing spree gehad @ bazaar net, zag 4 mannetjes op 1 hoopje en je knalt ze echt allemaal overhoop omdat die kogels zo ziekelijk veel schade doen :D
 
Vind de update niks...
 
ty. :P

Ohhh, dit gaat leuk worden in vliegtuig........ 30% update.

Net even gevlogen, voertuigen kapot maken gaat net iets makkelijker heb ik het idee. Jets en choppers neerknallen merk ik niet zo veel verschil. Maar het richten is wel makkelijker omdat je de kogels duidelijk ziet vliegen. Raketten zijn minder goed te zien.
 
Skilled players hebben alleen maar profijt van de patch. Maybe you''re not one of them?


Famas, frag n00bs en dom sprayen zijn niet meer.... nice.
 
Flares werken wel, maar je kan binnen 2 seconde iemand locken, en de tijd dat wapens herladen is ook niet zo snel, sowieso speelt het spel heel anders, vind het maar vreemd.

Die lock tijd merk ik weinig verschil, flares werken echt niet goed hoor.
Ik werd gelocked, vijand was op een redelijke afstand, hoor het signaal dat de missiles op komst zijn, flare en 1-2seconde later krijg ik een inslag.

Dat noem ik niet werken :p

Volgende week nog wat gamen en wat zaken uittesten.
Eergisteren inderdaad niemand met de famas tegen gekomen.
AS val vind ik leuker met 30bullets in een magazijn, maar er zit duidelijk wat meer recoil op het wapen (wat wel makkelijk onder de knie te krijgen is).

Flash suppressor heeft wel een goeie boost gehad.
 
Skilled players hebben alleen maar profijt van de patch. Maybe you''re not one of them?


Famas, frag n00bs en dom sprayen zijn niet meer.... nice.

Het begint nu wel meer als counterstrike te worden, das wel Nice, begin er nu ook wel aan te wennen, graphics zijn wel minder op de ps3, das wel vreemd
 
Het begint nu wel meer als counterstrike te worden, das wel Nice, begin er nu ook wel aan te wennen, graphics zijn wel minder op de ps3, das wel vreemd

Niets van gemerkt, of er moet in die 2dagen weer wat verandert zijn.
Heb je al op rented servers gezeten? Zo zat ik in een 1500 ticket server, die potjes duren overdreven lang lol.

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 20:11 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=dotoSwNwsbw&feature=g-all-u&context=G2f775aeFAAAAAAAAAAA
 
Die lock tijd merk ik weinig verschil, flares werken echt niet goed hoor.
Ik werd gelocked, vijand was op een redelijke afstand, hoor het signaal dat de missiles op komst zijn, flare en 1-2seconde later krijg ik een inslag.

Dat noem ik niet werken :p

Volgende week nog wat gamen en wat zaken uittesten.
Eergisteren inderdaad niemand met de famas tegen gekomen.
AS val vind ik leuker met 30bullets in een magazijn, maar er zit duidelijk wat meer recoil op het wapen (wat wel makkelijk onder de knie te krijgen is).

Flash suppressor heeft wel een goeie boost gehad.

Probeer eens iets te Locken met jets ;)
 
Back
Naar boven