MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Die Heckler & Koch 416 is toch wel bijzonder lekker.
 
Die Heckler & Koch 416 is toch wel bijzonder lekker.

Ben hem nu voor die assignment aan het gebruiken en past wel erg goed bij mijn speel stijl:)

Normaal gebruik ik voor assault altijd an94.
 
An begin ik net ook mee te spelen, is wel even wennen met die 2 burst maar wel erg goed toe te passen.
 
An begin ik net ook mee te spelen, is wel even wennen met die 2 burst maar wel erg goed toe te passen.

Je moet dan eens in lege of unranked server mee gaan oefenen

Scope- bipod - hbar en dan lange afstand op een muur schieten en dan alle kogels zo snel mogelijk op de zelfde plaats schieten.

Krijg je een beetje de feeling met de intervallen tussen de bursts.

(ik gebruik trouwens altijd gewoon kobra
 
Laatst bewerkt:
Weet je hoe ze dat noemen?

M16 assault noob:o

ahha krijg er ook altijd kritiek op. Maarja, waarom niet een van de beste wapens gebruiken als het kan? Waarom zou je jezelf op een achterstand brengen door een mindere wapen te gebruiken. ;p
 
ahha krijg er ook altijd kritiek op. Maarja, waarom niet een van de beste wapens gebruiken als het kan? Waarom zou je jezelf op een achterstand brengen door een mindere wapen te gebruiken. ;p

Om dezelfde reden waarom je singleplayers niet altijd op easy zet
 
ja maar dat ligt meer aan de vijand dan.
 
wat zijn die tank destroyers eigenlijk die wel bij my soldier en dan progress staat.
 
nieuwe tanks op de armored kill mappen
 
An begin ik net ook mee te spelen, is wel even wennen met die 2 burst maar wel erg goed toe te passen.

Heb het ook sinds vandaag :)
Best wel moeilijk om metdie begin wapens kills te maken..

Edit; in die filmpjes komt vaak een appartement voor (witte muren nzo), hoe noemt die map?
Is die te spelen zonder uitbreidingen?

Nu al een paar uur gespeeld en er zitten wel nog veel bugs in.. Ook die lagg die ervoor zorgt dat men crosshair telkens verdwijnt is echt wel dikke kak!
Ook zijn er bijna geen servers meer waar op gespeeld word.. Wtf Is iedereen het spel al beu fso?
 
Laatst bewerkt:
Heb het ook sinds vandaag :)
Best wel moeilijk om metdie begin wapens kills te maken..

Edit; in die filmpjes komt vaak een appartement voor (witte muren nzo), hoe noemt die map?
Is die te spelen zonder uitbreidingen?

Nu al een paar uur gespeeld en er zitten wel nog veel bugs in.. Ook die lagg die ervoor zorgt dat men crosshair telkens verdwijnt is echt wel dikke kak!
Ook zijn er bijna geen servers meer waar op gespeeld word.. Wtf Is iedereen het spel al beu fso?

Dat is geen lagg, dat is je pc die het niet trekt, waarschijnlijk grafische kaart.

Zet je grafische instelling maar wat lager of verlaag je resolutie
 
Dat is geen lagg, dat is je pc die het niet trekt, waarschijnlijk grafische kaart.

Zet je grafische instelling maar wat lager of verlaag je resolutie

Het is enkel in momenten. en heb auto configur gedaan.
Pc is up to date, draai far cry 3 op max nzo.
 
Het is enkel in momenten. en heb auto configur gedaan.
Pc is up to date, draai far cry 3 op max nzo.

Hij is een vrij bekend probleem dat veel mensen last hebben van een rare soort lag in BF3, ik heb het sinds de laatste uitbreiding. Heel irritant.
 
Hij is een vrij bekend probleem dat veel mensen last hebben van een rare soort lag in BF3, ik heb het sinds de laatste uitbreiding. Heel irritant.

Die 'rare lag' was input lag en was enkel op ps3 en enkel op de HD tv's voor de aftermath DLC. Die was dan met de release van die DLC (aftermath) opgelost voor de HD tv's terwijl diezelfde lag dan was op de SD tv's. Die is ondertussen gefixed op beide. Andere lag zal ofwel aan je PC liggen of aan je internet connectie.
 
Die 'rare lag' was input lag en was enkel op ps3 en enkel op de HD tv's voor de aftermath DLC. Die was dan met de release van die DLC (aftermath) opgelost voor de HD tv's terwijl diezelfde lag dan was op de SD tv's. Die is ondertussen gefixed op beide. Andere lag zal ofwel aan je PC liggen of aan je internet connectie.

Internet niks mis mee, en heb er ook last van, en niet alleen op AM maps, heel irritant, blijf vaak ook achter onzichtbare dingen hangen.
 
Wat zijn dat voor noobs in het eerste filmpje.
Niemand gebruikt zijn minimap daar, de eerste die naar hem schiet en hij is dood.
Zijn aiming is wel dik in orde, dat doe ik hem niet na met een controller :p
 
De Recon class krijg ik ook maar niet onder de knie...
 
Back
Naar boven