AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

voeding niet zwaar genoeg voor nieuwe gpu?
 
Jawel.. 600watt.. gpu is gtx560 hawk
 
denk ook dat het aan je voeding ligt, je moet ff van alles in je pc de hoeveelheid stroom verbruik (Watt) checken en dat totaal moet minder dan je 600Watt voeding zijn.
 
Ik vind het vlieglevel wel schijtsaai
 
What about koeling? Heb nu mn eigen zallman erop.. morgen eens de stock cooler gebruiken..
 
Ik vind het vlieglevel wel schijtsaai

ik zou het niet weten WANT IK KAN NOG NIET SPELEN :mad:

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 21:49 ----------

What about koeling? Heb nu mn eigen zallman erop.. morgen eens de stock cooler gebruiken..

denk niet dat je cpu binnen 5 seconden zo warm wordt.
 
Hmmm... Dit is de set up..

Intel i5 2500k
Msi gtx 560 hawk
Sata hd
Simpele dvd speler
Drie case fans..
Zalmann led cooler
Msi p67a gd65 mobo
600 watt voeding
 
tering wat is dit spel moeilijk.. in ieder geval die voertuigen enz. fuaaaaark ik wist niet dat een helikopter zo moeilijk te besturen was. irl deed ik het nog makkelijker haha!

in ieder geval is dit echt een spel waarvoor je heeeeeeel veel geduld moet hebben om zo steeds beter te worden waardoor het steeds leuker word..

heb een klein stukje van de singe player gedaan en die begon al echt focking vet en mooi.... niet teveel gelul enz.. lekker knallen

dit is zeker een spel dat niet snel gaat vervelen omdat je zoveel kunt leren en doen!
 
shooters op de console, ik kan het maar niet begrijpen :eek:

Wil em voor de pc, maar zit nog te twijfelen, denk dat ik wacht tot na ze de eerste patch hebben uitgebracht, ik hoorde dat ze nog een aantal dingen uit de game hadden gelaten omdat ze het perse voor modern warfare de deur uit wilden hebben ?

Voip en como rose bijvoorbeeld ? Zit dat nu in de final version of niet ?
 
Hmmm... Dit is de set up..

Intel i5 2500k
Msi gtx 560 hawk
Sata hd
Simpele dvd speler
Drie case fans..
Zalmann led cooler
Msi p67a gd65 mobo
600 watt voeding

nogmaals check hoeveel Watt dit allemaal verbruikt!
 
Hmmm... Dit is de set up..

Intel i5 2500k
Msi gtx 560 hawk
Sata hd
Simpele dvd speler
Drie case fans..
Zalmann led cooler
Msi p67a gd65 mobo
600 watt voeding

600 watt continu of piek ?

Voeding is erg belangrijk ,check of het een merk voeding is .

Zomaar een complete reboot duidt toch echt op voedingsproblemen als je niks in je bios hebt veranderd maar alleen een andere videokaart erin hebt gedaan.
 
K*t origin :(

Heb dezelfde activatie k*tzooi
 
Welke is nou realistischer, Battlefield of COD? ik had gezegd battlefield en gerepliceerd dat COD meer arcade was, maar nu wil die persoon dat ik m'n argumentatie staaf
 
Welke is nou realistischer, Battlefield of COD? ik had gezegd battlefield en gerepliceerd dat COD meer arcade was, maar nu wil die persoon dat ik m'n argumentatie staaf

Cod = shooten als de mother****er, geen tactics, geen invloeden zoals bulletdrop

BF= tactiser, invloeden zoals bulletdrop, betere grafix :D, want more ?
 
600 watt continu of piek ?

Voeding is erg belangrijk ,check of het een merk voeding is .

Zomaar een complete reboot duidt toch echt op voedingsproblemen als je niks in je bios hebt veranderd maar alleen een andere videokaart erin hebt gedaan.

Niet alleen andere kaart he... Andere CPU en mobo ook..
 
Wat is bulletdrop ook alweer?
 
Wat is bulletdrop ook alweer?

als je sniped, dat je rekening moet houden met de afstand en de baan van de kogel (bullet DROP XD), je moet ook rekening houden met de beweging van de enemy dus niet zoals bij cod op het hoofd mikken maar stukje daarvoor dit is wel als je op een redelijke afstand staat.
 
Mijn voeding naam : SpirePower SP-ATX 600w
 
Back
Naar boven