XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Psn: mooijboy :trollface:

zet maar in de beginpost. zet er aub bij dat ik alleen mensen add met headset. anders kan ik net zo goed met random mensen gamen.

• Topic Starter Topic Starter
Beginpost geupdate. Kom maar op met die namen+platform+headset ja/nee.

Ik amuseer me rot met echt game, ben best tevreden (op ps3).
Alleen hoop ik op een snelle update, server joinen met een party is niet altijd vlekkeloos en er zijn ook problemen met het geluid, soms versta ik mijn teamm8's voor geen meter.

Mijn K/D is inmiddels wat gezakt zit rond de 1,65 nu, laatste tijd met een maat wat conquest gespeeld en ik doe liever rush / TDM.

Conquest zit vol campers (stomme CODers :p )

Zoals eerder al gezegd mis ik echt wel hardcore :(

• Topic Starter Topic Starter
Ik amuseer me rot met echt game, ben best tevreden (op ps3).
Alleen hoop ik op een snelle update, server joinen met een party is niet altijd vlekkeloos en er zijn ook problemen met het geluid, soms versta ik mijn teamm8's voor geen meter.

Mijn K/D is inmiddels wat gezakt zit rond de 1,65 nu, laatste tijd met een maat wat conquest gespeeld en ik doe liever rush / TDM.

Conquest zit vol campers (stomme CODers :p )

Zoals eerder al gezegd mis ik echt wel hardcore :(
Hardcore zit er gewoon in?

ps3-Arydan- geen headset brah

Voeg mijn psn anders ook maar toe:

psn: axEomania_ Headset: nope

Ja raar is dat heh!.. snap niet waarom ze dat gedaan hebben..

en als je nou midden in een spel zit en dan leavt, verlies je dan ook je XP wat je in dat potje hebt behaald?

nee puntensysteem is real-time ;) dus als je met een goed potje bezig bent en hij stopt er plots mee ben je niks kwijt

Wie word hier ook gekickt van de server met het reden: Your connection is timed out?
En wie heeft er een oplossing voor?

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 19:35 ----------

Over een half uur ben ik thuis en ga ik gamen!!!! ( en nog trainen afcourse) wie speelt er allemaal op de pc??

yo wat is je acc naam voeg ik je toe?

Morgen of zondag eens kijken, heb tot zover altijd al quick match gekozen, alle rooms zitten toch lekker vol, vandaar.
Bij quickmatch gaat dat blijkbaar niet, of ik moet iets over het hoofd gezien.

De claymore's zijn ook wel fijn :p (doet me wat aan COD denken maar bon).
Het remote wagentje bij engineer heb ik nog niet deftig kunnen testen.
Repairen, dmg toedienen aan voertuigen en MCOM armen / defusen op afstand.

Wel of geen headset pindahoofd?

heb ik al gedaan, nieuwste versie origin en bf3

vers van de pers gedownload

k*tspel ik ga altijd deuwd :p maar vind het er wel nice uitzien, eerste BF voor mij en je voelt je toch meer in de actie dan met cod

Terug
Naar boven