MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Dat filmpje dat je liet ziet he, zo vloog ik ook in bc2. :fuu: ik ga echt van het weekend keihard oefenen op chopper besturen.. Misechien maar in hardcore matches of buiten de map :)
 
Dat filmpje dat je liet ziet he, zo vloog ik ook in bc2. :fuu: ik ga echt van het weekend keihard oefenen op chopper besturen.. Misechien maar in hardcore matches of buiten de map :)
Jets zijn veel vetter man.. Heb nu ongeveer 18 uur gespeeld ofzo waarvan minimaal 7 in jets :D Ben ook al tanntoe goed daarin swaa
 
Ben blij dat ik die heli's een beetje onder controle heb maar echt hard rondvliegen en accuraat schieten tegelijk zit er niet zo in. Kwam laatst een gast tegen op een map die vloog keihard zeiwaards rondjes om mn tank terwijl ie me in puin schoot, wtf :p

En in jets kan ik alleen maar air to air kills maken, alles op de grond weet ik niet zo te raken :(
 
Ben blij dat ik die heli's een beetje onder controle heb maar echt hard rondvliegen en accuraat schieten tegelijk zit er niet zo in. Kwam laatst een gast tegen op een map die vloog keihard zeiwaards rondjes om mn tank terwijl ie me in puin schoot, wtf :p

En in jets kan ik alleen maar air to air kills maken, alles op de grond weet ik niet zo te raken :(
Groundmissiles met jets werkt ook goed, heb je alleen wel een beperkte anti-air..
 
yer yer net voor de eerste keer in mijn leven 2e geeindigd in een 64 map :p veel mensen gehealed / revived en multikill van 7 met 1 granaat :p
 
Jets zijn veel vetter man.. Heb nu ongeveer 18 uur gespeeld ofzo waarvan minimaal 7 in jets :D Ben ook al tanntoe goed daarin swaa

Wat kun je nu precies met die jets dan? ik vlieg altijd een paar rondjes, en dan spring ik er maar weer uit ???.
 
Was wel een geinig potje gister toch, Arydan?
Ik ging later helaas wat minder door wat lag :mad:

haha wat lag idd. Heb ik wel vaker last van met bf3 tbh

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 16:59 ----------

Jets zijn veel vetter man.. Heb nu ongeveer 18 uur gespeeld ofzo waarvan minimaal 7 in jets :D Ben ook al tanntoe goed daarin swaa

Hoe wil je in jet spawne dan? Bij de Deploy lobby zitten en wachten tot 'Jet spawnpoint' omhoog komt ofzo?
 



Hoe wil je in jet spawne dan? Bij de Deploy lobby zitten en wachten tot 'Jet spawnpoint' omhoog komt ofzo?

Precies zoals jij het zegt :thumb:

iedereen doet het xD
 
op de pc loopt mijn game steeds vast ik krijg een soundloop en kan mn spel dan alleen nog maar Hardresetten nog meer mensen met dit probleem?

ik weet van BF 2 dat het aan je onboard geluidskaart lag en dan moest je een externe geluidkaart installeren en dan was het weg...?
 
zijn er ook mense die op xbox game hier??
 
Hopelijk deze week pc klaar om te kunnen spelen, wil ook vliegen! In bf2 was ik daar moeilijk goed in, jet en chopper..
 
Hopelijk deze week pc klaar om te kunnen spelen, wil ook vliegen! In bf2 was ik daar moeilijk goed in, jet en chopper..

Gehe nou bereid je maar voor dis 10x moeilijker als in bfbc2!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Die subway pass ofzo met conquest is echt een rape-map. met ze alle op de vloer liggen met een 320mm slug en ammo boxes en je komt er never nooit door heen. Jammer dat sommige maps beter in mw3 hadden kunnen zitten..
 
Ik snap geen tyfus van die heli's, kan maximaal 5 seconden in de lucht hangen. Iemand een goeie tutorial voor de PS3?
 
Die subway pass ofzo met conquest is echt een rape-map. met ze alle op de vloer liggen met een 320mm slug en ammo boxes en je komt er never nooit door heen. Jammer dat sommige maps beter in mw3 hadden kunnen zitten..

Zitten er heel veel van dat soort drukke shit maps in? Want daar houd ik dus totaal niet van, vond het met BC altijd heerlijk om om de randen van de map tactisch te spoelen (als recon) voertuigen te taggen, mensen/squads te spotten, en uitschakelen met m'n sniper of mortars, hield nooit van die frontlinie en die drukte.
 
Zitten er heel veel van dat soort drukke shit maps in? Want daar houd ik dus totaal niet van, vond het met BC altijd heerlijk om om de randen van de map tactisch te spoelen (als recon) voertuigen te taggen, mensen/squads te spotten, en uitschakelen met m'n sniper of mortars, hield nooit van die frontlinie en die drukte.

Valt mee, operation metro is een van de weinige infantry-based maps. En ik vind m wel vet, zeker die hal met de toegangspoortjes, vette clash heb je daar altijd. Als recon kan je m wel spelen met een bolt-action sniper en een 4x scope ofzo maar echt snipen of mortieren is alleen in t eerste stuk echt open maar kan ook goed in de tunnels of vanuit de huisjes in t laatste deel (als je rush speelt).
 
Die A-91 is een verdraaid lekker geweertje zeg!
 
edit
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven