AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

wat is nou het beste wapen voor de engineer en dan vooral in de mappen zoals operation firestorm,
ik gebruik nu de scar met laserpoint, alleen ik merk toch dat deze op wat langere afstanden minder accuraat is.
 
wat is nou het beste wapen voor de engineer en dan vooral in de mappen zoals operation firestorm,
ik gebruik nu de scar met laserpoint, alleen ik merk toch dat deze op wat langere afstanden minder accuraat is.
rpg
 
als je meer kills maakt met de rpg krijg je dan betere anti-tank wapens of is dat niet het geval bij bf3 ?
 
Ik ben dan ook wel redelijke RPG/SMAW killer :P

2yukm86.png
 
lol wtf...
ik maak vooral kills met de rpg bij mappen als metro of seine crossing,
bij firestorm alleen zodra de engeneer uit zn voertuig komt en dan gelijk af vuren die handel.

ik vind firestorm toch wel de mooiste map, krijg echt dat battlefield gevoel daar :D
 
Beste engineer wapen is volgens mij toch de G36C ..

Weining spread, best hoge rate of fire ...

En jezus tartarus .. Gebruik jij de RPG als primaire wapen of zo ? LoL jij zal wel veel leuke opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgen tijdens potjes kan ik me zo indenken ..
 
FUARCKKK game besteld, vandaag komtie binnen als het goed is voor de PC. hoop dat mn laptop het trekt.
 
moet nog 2 dingen unlocken voor co-op. even kijken of dat laatste wapen een beetje fijn is
 
Damn ik moet eigenlijk ook weer gaan unlocken, maar ben eindelijk een beetje in skyrim plezier gaan beleven , heb geen BF3 meer gespeeld sinds het weekend :-(
 
FUARCKKK game besteld, vandaag komtie binnen als het goed is voor de PC. hoop dat mn laptop het trekt.

Koekwous, je had gewoon een gamekey moeten bestellen voor 18e
 
Koekwous, je had gewoon een gamekey moeten bestellen voor 18e

Gamekey? Huh. Je moet het toch ook installeren?
Vind het iig ook wel fijn om de DVD te hebben met leuk hoesje en al :D

Heb het voor 39 euro.
 
ik voor 18 :D Gamekey+download via origin
voor dat geld van jou kan ik m zeg maar 2 keer kopen :D
 
Beste engineer wapen is volgens mij toch de G36C ..

Weining spread, best hoge rate of fire ...

En jezus tartarus .. Gebruik jij de RPG als primaire wapen of zo ? LoL jij zal wel veel leuke opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgen tijdens potjes kan ik me zo indenken ..

idd g36c is vor mij ook het beste, meest acuraat bij mij toch en meeste kills
 
**** et, ik kan al een week niet meer spelen wordt altij na 1min ingame gedisconnect..
punkbuster updaten helpt juist niets

ik stap alvast over op skyrim voorlopig
 
Kom vandaag terug van mn kamer naar huis van mn ouders waar ps3 staat..

WTF die usas 12 met frag rounds is zo hard haha, ziek op kleine maps.
 
Kom vandaag terug van mn kamer naar huis van mn ouders waar ps3 staat..

WTF die usas 12 met frag rounds is zo hard haha, ziek op kleine maps.

+1 te lekker éh :D
Ik speel meestal conquest, op metro en grand bazaar heb ik er al veel fun aan beleefd. Zelfs in caspian border heb ik er al mee geowned, als je in de buurt van B en C blijft lukt dat aardig.
 
Teveel unlocks lol, ik speel dit 2 keer in de week en als ik zo door ga dan ben ik nog een jaar aan het unlocken.
 
400 uur aan unlocks leuk he :D

bfbc2 had 100 uur aan unlocks :P
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven