MuscleMeat

Het Battlefield topic

K*t die IRNV tweak , speel er vaak mee wanneer ik speel op een 52cm TVtje. Je kan er echt zonder vaak de ruk mee zien. (Op grotere tv's zie je ze wel goed genoeg zonder)

Prijs van het game weet ik niet zo zeer, maar release is al even gepasseerd, dus zal wel tss de 50-60 euro zijn en die controller heb je voor 15 dollar :) (inclusief shipping).

Heb m'n CPU lichtjes overclocked, eens kijken of dat wat beter draait :-]

welk cpu heb je?

Prijs van het game weet ik niet zo zeer, maar release is al even gepasseerd, dus zal wel tss de 50-60 euro zijn en die controller heb je voor 15 dollar :) (inclusief shipping).
15 dollar voor een echte sony dualshock 3, no way !
Goedkoospte dat ik vond was op planetaxel.com voor 35 euro.

wut. 96% accuracy met 18 kills. :p

koop een aftermarket cooler en overklok hem niet lichtjes maar zo hoog mogelijk maar dat hij wel op een goede temp blijft

Ik heb de Core 2 Duo E6700 @2.66
En MOBO is de MSI P6N Platinum

Is nu overclocked naar 3.32Ghz met hogere voltage.

Lijkt tot nu toe stabiel.

FSB : DRAM
5:6

Krijg het nog niet 1:1

Heb geprobeerd zo hoog mogelijk te gaan met de FSB maar dan startte de computer of niet op, of bij het laadscherm van windows liep het vast. En anders wel in windows dat de boel vast loopt.

Heb ook nog hoge FSB waardes met een lagere multiplier waarde geprobeerd maar dan startte de computer meestal niet.

Ik heb een Zalman CNPS9700 en die koeld zeer goed, temp is idle altijd rond de 30 graden.

Eerste keer dat ik wat overclock dus is wat uitzoeken.

Laatst bewerkt:
Ik heb de Core 2 Duo E6700 @2.66
En MOBO is de MSI P6N Platinum

Is nu overclocked naar 3.32Ghz met hogere voltage.

Lijkt tot nu toe stabiel.

FSB : DRAM
5:6

Krijg het nog niet 1:1

Heb geprobeerd zo hoog mogelijk te gaan met de FSB maar dan startte de computer of niet op, of bij het laadscherm van windows liep het vast. En anders wel in windows dat de boel vast loopt.

Heb ook nog hoge FSB waardes met een lagere multiplier waarde geprobeerd maar dan startte de computer meestal niet.

Ik heb een Zalman CNPS9700 en die koeld zeer goed, temp is idle altijd rond de 30 graden.

Eerste keer dat ik wat overclock dus is wat uitzoeken.
altijd eerst de multiplier zo hoog mogelijk tenzij je je RAM ook wilt overclocken, en als het niet meer stabiel is weer voltage verhogen maar als je dat doet wordt hij wel weer warmer... maar houd te temps niet te gek en je kan hem nog wat opschroeven. probeer de cpu ook met een speciale tool te stressen voor een paar uur dan weet je of hij nog stabiel is en weet je hoe warm hij maximaal wordt.

hoe maak ik een headshot

Hoe schiet je iemand dood?

Nou mijn jongen, je neemt een wapen naar keus en mikt op de persoon die je wil doden. Zorg ervoor dat je hem goed in je vizier hebt en klik maar op die linker muisknop. Zorg er wel voor dat je pas stopt met schieten als hij op de grond ligt. Anders zal de desbetreffende persoon terugschieten met het risico dat je zelf sterft :rolleyes:

Nou mijn jongen, je neemt een wapen naar keus en mikt op de persoon die je wil doden. Zorg ervoor dat je hem goed in je vizier hebt en klik maar op die linker muisknop. Zorg er wel voor dat je pas stopt met schieten als hij op de grond ligt. Anders zal de desbetreffende persoon terugschieten met het risico dat je zelf sterft :rolleyes:
Bedankt voor de tip, karma.

altijd eerst de multiplier zo hoog mogelijk tenzij je je RAM ook wilt overclocken, en als het niet meer stabiel is weer voltage verhogen maar als je dat doet wordt hij wel weer warmer... maar houd te temps niet te gek en je kan hem nog wat opschroeven. probeer de cpu ook met een speciale tool te stressen voor een paar uur dan weet je of hij nog stabiel is en weet je hoe warm hij maximaal wordt.

Multiplier staat zo hoog mogelijk, daarom ging ik de multiplier iets verlagen om de fsb hoger te krijgen als dat lukte. Maar staat nu in ieder geval gewoon op max. Ik heb de fsb wel nog iets lager gezet ten opzichte van m'n laatste post aangezien de pc vast liep bij het uitvoeren van 3dmark11. Daarna weer 3dmark11 uitgevoerd en dat lukte goed. Misschien had het verhogen van het voltage ook gegaan maar ik weet niet to hoever ik kan gaan (staat nu op 1,50V, zag op tom's hardware dat ze tot 1,50V waren gegaan dus ik doe maar voorzichtig. En 1,50V is de max aangegeven op de site van intel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven