gab
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 7%
Hey,
Ik wil iets bestellen maar ik weet niet wat! Het gaat om één van deze producten!
- Super Duo!
- Super Creatine!
- Creapure Creatine
- Magnificent Body
- Nr1
De omschrijving van het product lijkt wel heel overdreven! Heeft iemand ervaring met één van deze producten? Wat is het verschil tussen deze producten en wat is voor mij het beste om te nemen?
Ik fitness 5x in de week.
Maandag: borst triceps
Dinsdag: rug biceps
Woensdag: schouder benen
Donderdag: borst triceps
Vrijdag: borst biceps
18 jaar
166 cm
7% body fat
54 kg
Ik wil 16 kg aankomen in spier. Ik train nu 4 maanden en ik ben HARDSTIKKE droog. Foto's zou ik kunnen posten... Wat is het beste voor mij om te nemen? Ik eet KEI veel maar ik kom maar niet aan. Ik heb een hele snelle vet verbranding! Ik train ook te zwaar voor mijn gewicht! Veel mensen zeggen dat dat niet nodig is en goed is voor mijn lichaam... Klopt dat?
Ik wil iets bestellen maar ik weet niet wat! Het gaat om één van deze producten!
- Super Duo!
- Super Creatine!
- Creapure Creatine
- Magnificent Body
- Nr1
De omschrijving van het product lijkt wel heel overdreven! Heeft iemand ervaring met één van deze producten? Wat is het verschil tussen deze producten en wat is voor mij het beste om te nemen?
Ik fitness 5x in de week.
Maandag: borst triceps
Dinsdag: rug biceps
Woensdag: schouder benen
Donderdag: borst triceps
Vrijdag: borst biceps
18 jaar
166 cm
7% body fat
54 kg
Ik wil 16 kg aankomen in spier. Ik train nu 4 maanden en ik ben HARDSTIKKE droog. Foto's zou ik kunnen posten... Wat is het beste voor mij om te nemen? Ik eet KEI veel maar ik kom maar niet aan. Ik heb een hele snelle vet verbranding! Ik train ook te zwaar voor mijn gewicht! Veel mensen zeggen dat dat niet nodig is en goed is voor mijn lichaam... Klopt dat?

! En hoe je erachter komt hoeveel calorieën in sommige producten zit! Maarja ik probeer er NU 1 te maken!
! Volgens jou kan ik het beter later gebruiken? Hoe werkt het eigenlijk, merk je gelijk wat? Of later pas? En hoe gebruik je het?