MuscleMeat

Het beste supplement

gab

Novice
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
54kg
Vetpercentage
7%
Hey,

Ik wil iets bestellen maar ik weet niet wat! Het gaat om één van deze producten!

- Super Duo!

- Super Creatine!

- Creapure Creatine

- Magnificent Body

- Nr1

De omschrijving van het product lijkt wel heel overdreven! Heeft iemand ervaring met één van deze producten? Wat is het verschil tussen deze producten en wat is voor mij het beste om te nemen?

Ik fitness 5x in de week.

Maandag: borst triceps
Dinsdag: rug biceps
Woensdag: schouder benen
Donderdag: borst triceps
Vrijdag: borst biceps

18 jaar
166 cm
7% body fat
54 kg

Ik wil 16 kg aankomen in spier. Ik train nu 4 maanden en ik ben HARDSTIKKE droog. Foto's zou ik kunnen posten... Wat is het beste voor mij om te nemen? Ik eet KEI veel maar ik kom maar niet aan. Ik heb een hele snelle vet verbranding! Ik train ook te zwaar voor mijn gewicht! Veel mensen zeggen dat dat niet nodig is en goed is voor mijn lichaam... Klopt dat?

post je voedings schema eens

Stats: M 18j 1m66 54kg 7%

Voedsel is jouw beste optie

Ik eet KEI veel maar ik kom maar niet aan. Ik heb een hele snelle vet verbranding!
BullshitBullshitBullshitBullshitBullshit

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb niet echt een voedingschema, dus ga ik er ****ing snel een maken, want supplementen gaan mij niet zo goed helpen als een voedingsschema... Maar zo ziet een normale eet dag eruit bij mij!

5-8 gekookte eieren
10-15 boterhammen
2/3x avond eten
1 weightgainer shake
en fruit tussendoortjes
Brinta pap voor het trainen!

Problem solved

Hahaha ik zal het proberen maar probleem is ik weet niet precies hoe het inelkaar zit :P! En hoe je erachter komt hoeveel calorieën in sommige producten zit! Maarja ik probeer er NU 1 te maken!

Maar van de 5 supplementen wat ik heb opgenoemd... Wat is het beste voor mij? Om aan te komen en meer spieren te krijgen.. En welke is anabool want dat moet ik niet hebben!

Hahaha ik zal het proberen maar probleem is ik weet niet precies hoe het inelkaar zit :P! En hoe je erachter komt hoeveel calorieën in sommige producten zit! Maarja ik probeer er NU 1 te maken!
- Voedings sectie van dit forum
- Google

Maar van de 5 supplementen wat ik heb opgenoemd... Wat is het beste voor mij? Om aan te komen en meer spieren te krijgen.. En welke is anabool want dat moet ik niet hebben!

Dit supplement: 2/3 pakken per dag ongeveer

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

- Voedings sectie van dit forum
- Google

Dit supplement: 2/3 pakken per dag ongeveer

[Link niet meer beschikbaar]

Hahahaha :P!

Wat dat voedingsschemabetreft... Zijn dat de producten wat je elke dag standaard eet? Want ik weet niet wat er op het menu staat met het avond eten!

Hahahaha :P!

Wat dat voedingsschemabetreft... Zijn dat de producten wat je elke dag standaard eet? Want ik weet niet wat er op het menu staat met het avond eten!

Gewoon excact wat je elke dag eet inderdaad.

Ik rekende voor t avond eten altijd 500kcal ongeveer, ''wat de pot schaft'' alleen maar beter als je meer eet dan dat.

Gewoon excact wat je elke dag eet inderdaad.

Ik rekende voor t avond eten altijd 500kcal ongeveer, ''wat de pot schaft'' alleen maar beter als je meer eet dan dat.

Wat dacht je van dit?

07:00
Weightgainer mammoth: 500ml melk + 235 gram poeder
08:00
2 boterham met kipfile
10:00
2 boterham met kipfile + fruit
12:30
2 boterham met kipfile
17:00
2 boterham met kipfile + 3 gekookte eieren
18:00
Avond eten
19:00
Brinta pap
20:30
3 gekookte eieren
22:00
Avondeten

Edit: Ik heb trouwens Creapure Creatine besteld, het kost maar 12.50 voor 500 gram! Dat is goedkoop dat kan ik niet laten liggen:p! Volgens jou kan ik het beter later gebruiken? Hoe werkt het eigenlijk, merk je gelijk wat? Of later pas? En hoe gebruik je het?

Laatst bewerkt:
Creatine moet je in een lijntje op je tafel leggen, vervolgens pak je een briefje van 20 euro uit je portomonnee en schuif je het een beetje aan. Dan ga je er met je neus boven hangen, en snuif je het zeg maar op.

Gelijk daarna moet je gaan trainen, je bent gelijk 10% sterker.

Creatine moet je in een lijntje op je tafel leggen, vervolgens pak je een briefje van 20 euro uit je portomonnee en schuif je het een beetje aan. Dan ga je er met je neus boven hangen, en snuif je het zeg maar op.

Gelijk daarna moet je gaan trainen, je bent gelijk 10% sterker.

2007 grappen, dat zie ik wel weer.

[Link niet meer beschikbaar]

Wat dacht je van dit?

07:00
Weightgainer mammoth: 500ml melk + 235 gram poeder
08:00
2 boterham met kipfile
10:00
2 boterham met kipfile + fruit
12:30
2 boterham met kipfile
17:00
2 boterham met kipfile + 3 gekookte eieren
18:00
Avond eten
19:00
Brinta pap
20:30
3 gekookte eieren
22:00
Avondeten

Edit: Ik heb trouwens Creapure Creatine besteld, het kost maar 12.50 voor 500 gram! Dat is goedkoop dat kan ik niet laten liggen:p! Volgens jou kan ik het beter later gebruiken? Hoe werkt het eigenlijk, merk je gelijk wat? Of later pas? En hoe gebruik je het?

jehebt niet echt opgelet, hoeveel kcal krijg je nu binnen? en je ekv verhouding? hoeveel kcal verbrand je op een dag?

Ik heb niet echt een voedingschema... Maar zo ziet een normale eet dag eruit bij mij!

5-8 gekookte eieren
10-15 boterhammen
2/3x avond eten
1 weightgainer shake
en fruit tussendoortjes
Brinta pap voor het trainen!

Welke is dat? Anabool dat moet ik niet hebben!

Die laatste zin zegt al helemaal dat het niks gaat worden.....je zegt letterlijk: "Spieropbouwend dat moet ik niet hebben!"

Goed trainings schema! Borst + tricep x 3!!
En je eet als een klein meisje

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 16:05 ----------

Hoe kom ik erachter hoeveel kcal ik op 1 dag verbrand?

BMR en activiteiten niveau.

Terug
Naar boven