Fitness Seller

Het bodybuilding virus : kent iemand dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet gelezen maar kom hem wel vaak tegen.

Eindelijk weer een Nederlandstalig bodybuildingboek! Maurice Kurvers, columnist van Muscle & Fitness, schreef deze 372 pagina's dikke autobiografie.
Hij vertelt hoe hij, opgroeiend in een probleemgezin en al vanaf heel jong op eigen benen staand, volledig in de ban raakt van bodybuilding. Hij wil de top halen en heeft daar, samen met broer Theo, alles voor over. Je leest over hun reis langs vele sportscholen, de gruwelijke trainingen, zijn eerste dieet, de wedstrijdvoorbereiding en nog veel meer.
Ervaren bodybuilders zullen er veel in herkennen, beginners kunnen een blik werpen op wat er allemaal bij komt kijken als je eenmaal het podium op wil. Aanrader!

Bron:
Muscletotaal.nl

zeer goed boek,
met heel veel plezier in een ruk uitgelezen!!!
echt een aanrader.

Het lijkt me een leuk boek, maar voor de informatie kan je natuurlijk net zo goed hier terecht.

Het lijkt me een leuk boek, maar voor de informatie kan je natuurlijk net zo goed hier terecht.

Klopt ;) info kun je met een paar klikken overal vinden.
Maar zoals ik al zei is dit een levensverhaal waar je ook info in tegenkomt en daar zijn er niet veel van :D.Het gaat eigenlijk over een jongen die Arnold Schwarzenegger in een blaadke ziet staan en ook zo wilt worden :wl:.
Hij heeft dan geen talent maar wil toch de top halen :cool:
Als je dan leest wat hij allemaal meemaakt..............
Toen ik eraan begon bleef ik lezen omdat ik wou weten hoe het afliep.Geen egotripperij,vond het echt boeiend van begin tot eind. :lifter:

• Topic Starter Topic Starter
Iemand die hem wil verkopen?
Heb interesse.
laat maar iets weten aub.
gr

@ vintage : wat doe je dan op een forum???

kheb m binnen (besteld bij be fit . nl ) ofzoiets... samen met ne pot eiwitten, (om geen verzendingskosten te hebben :cool:

nu nog lezen...

Toen ik wist dat het boek eraan zat te komen kon ik niet meer wachten.
Voor mijn gevoel was er eindelijk weer eens een boek met daarin zowel een verhaal over bodybuilding als de persoon erachter,wat net zo interessant is.
Het boek beschrijft hoe een jongenman alles aan de kant zet voor maar één doel en dat is zo goed mogelijk worden.
Ik heb het in één week uitgelezen en keek iedere dag erna uit om weer te kunnen gaan lezen na mijn werk of training.
Het mooie van de manier van schrijven is dat je zowel een mooi boek doorleest maar ook gemotiveerd raak.
Zelf heb ik ook problemen met kniebuigen en dat had de schrijver ook.
Dit motiveerd mij toch om keihard benen te trainen.
Wanneer ik een punt zou moeten geven zal het zeker een dikke 9 zijn.

heb het boek ook. in 3 dagen uitgelezen. top boek! zelfs spannend op sommige momenten. bij de warming up bij wedstrijden bijvoorbeeld.
hij had geen meso aanleg gaf ie zelf toe in het begin van het boek. maar als je foto's van hem ziet op de hercules 1992, dan zie je dat ie alsnog wel een beest en ripped was, niet normaal!

even een bump, heeft iemand dit boek te koop? moet hem voor zaterdag hebben en overal is langer dan een week.

Een heel oude bump : heb m zelf ooit gekocht en in één ruk uitgelezen! Deze morgen toevallig terug tegengekomen... iemand interesse in, laat maar weten. kan m opsturen. Doe maar een bod!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven