- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 18%
Zoals bekend, heeft onze regering dus een akkoord gesloten met de rest van Europa betreffende het EU verdrag. Oftewel, de Europese Grondwet, maar dan zonder vlag en volkslied.
Ik voel me bedrogen als Nederlander en ben verschrikkelijk teleurgesteld in dit staaltje amateuristisch vertoon. We zijn als burger dus gewoon lekker beet genomen, daar waar we NEE hebben gestemd, wordt het hele riddeltje er nu gewoon alsnog onder een andere naam doorgedrukt.
En dan het triomfantelijke vertoon van Bos en Balkenende, dat ze tevreden zijn over de uitkomst en dat ze dus een akkoord hebben kunnen maken door naar de Nederlandse burger te luisteren.
??
Voor zover ik het kan bepalen is de Nederlandse burger en haar democratie een wassen neus, een aanfluiting. Ze hebben niet naar de burger geluisterd, maar gewoon gedaan waar ze zelf zin in hadden.
Nekschot voor Bos en Balkenende.

Ik voel me bedrogen als Nederlander en ben verschrikkelijk teleurgesteld in dit staaltje amateuristisch vertoon. We zijn als burger dus gewoon lekker beet genomen, daar waar we NEE hebben gestemd, wordt het hele riddeltje er nu gewoon alsnog onder een andere naam doorgedrukt.
En dan het triomfantelijke vertoon van Bos en Balkenende, dat ze tevreden zijn over de uitkomst en dat ze dus een akkoord hebben kunnen maken door naar de Nederlandse burger te luisteren.
??
Voor zover ik het kan bepalen is de Nederlandse burger en haar democratie een wassen neus, een aanfluiting. Ze hebben niet naar de burger geluisterd, maar gewoon gedaan waar ze zelf zin in hadden.
Nekschot voor Bos en Balkenende.

Wat een geklaag weer. Gelet op de eisen van andere landen komen we er goed vanaf. Natuurlijk kunnen we ook gezellig uit de EU stappen maar gelet op de kracht van de Euro en de opkomst van de EU als geheel lijkt me dat niet de slimste keuze. EU is op een aantal punten een grote verspiller maar ach waar wordt er niet op grove wijze geld over de balk gesmeten.