AndroidHealthClinic

Het Graspop 2009 topic

Rakward

Born to lose. Live to win
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
58
Lengte
1m68
Massa
86kg
Wie gaat er ook dit jaar weer naar Gaspop Metal Meeting? :D

De eerste bands:
Lineup
Marilyn Manson
Papa Roach
Disturbed
Heaven & Hell
Slipknot
Dream Theater
Lacuna Coil
Killswitch Engage
Mötley Crüe
Blind Guardian
Trivium
Anthrax
Mastodon
Epica
Hatebreed
The Gathering
W.A.S.P.
Buckcherry
DevilDriver
Exodus
Samael
August Burns Red
Parkway Drive
God Forbid
Kataklysm
Gojira
Volbeat
Down
Firewind
Scar Symmetry
Black Stone Cherry
Taake
Sacred Reich
Wolves in the Throne Room
Dagoba
Pestilence
Legion of the Damned
Keep of Kalessin
Eths
Negură Bunget
Laaz Rockit
Jon Oliva's Pain

Staan alvast een paar mooie namen in imo :)

Officiële site:
Graspop Metal Meeting

Laatst bewerkt:
Ziet er inderdaad al geweldig uit :) Ik ben aanwezig, zoals elk jaar.

disturbed, papa roach, parkway drive, god forbid zijn in ieder geval namen die ik ga zien als ik daar ben.

vorig jaar zat ik in mexico, dit jaar niet, maar moet de 28e + 29e werken, dus geen idee of ik kan gaan.

Anthrax en W.A.S.P. interesseren me wel. nog even wachten tot alles netjes per dag staat opgesplitst en dan zijn we dit jaar weer van de partij :devil:

vraag me af waarom die eikels van Papa Roach weer op de affiche staan, bende nerds met kinderachtige deuntjes.

WASP! supercool!
nog nooit gezien, hoop dat ik kan gaan een dagje of 2 of mss de volle 3 :)

papa roach mag idd oprotten ja

Jullie zijn echt pussies;)

De enige coole band die er bij staat is Parkway Drive

edit: Ik ga dus niet

Parkway drive is idd super!

vond paar jaar geleden met hatebreed, terror, do or die, backfire, chimaira etc... nog altijd de beste graspop tot nu toe (geloof 10 jarig bestaan van iscream records en dag erna allemaal roadrunner record bands)

idd die tent toen met hatebreed, lol van voor tot achter stond iedereen te bewegen en te moshen :d wat een hel was me dat jonge haha!

maar ik ga nog altijd naar graspop voor metal en hardrock zoals dat het moet zijn, er mag wat hardcore tussen zitten, maar ze zouden beter de papa roach shizzle vervangen door de hardcore.

Maar dat is enkel en alleen om het commerciële en de grotere massa nog bij te halen.

idd die tent toen met hatebreed, lol van voor tot achter stond iedereen te bewegen en te moshen :d wat een hel was me dat jonge haha!

maar ik ga nog altijd naar graspop voor metal en hardrock zoals dat het moet zijn, er mag wat hardcore tussen zitten, maar ze zouden beter de papa roach shizzle vervangen door de hardcore.

Maar dat is enkel en alleen om het commerciële en de grotere massa nog bij te halen.

En de eerste hulp heeft ook wat te doen :D .

Parkway drive is idd super!

vond paar jaar geleden met hatebreed, terror, do or die, backfire, chimaira etc... nog altijd de beste graspop tot nu toe (geloof 10 jarig bestaan van iscream records en dag erna allemaal roadrunner record bands)
Klinkt strak!!
Hatebreed,terror,do or die, backfire:D

Maarja ik ben nooit op graspop geweest,. Ik ga liever naar een hard festival zoals ieperfest.

maar ik wens jullie in ieder geval veel plezier.

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt strak!!
Hatebreed,terror,do or die, backfire:D

Maarja ik ben nooit op graspop geweest,. Ik ga liever naar een hard festival zoals ieperfest.

maar ik wens jullie in ieder geval veel plezier.
Dan ga je mss ook naar Groezrock dit jaar? Ga ik wss ook heen.

VVK kaarten op 18 februari :D

nee.

17 new names!

Friday: MÖTLEY CR*E, Dream Theater, Down, Exodus, Pestilence, The Gathering, Buckcherry, Jon Oliva's Pain

Saturday: SLIPKNOT, Hatebreed, Killswitch Engage, Lacuna Coil, Mastodon, Gojira, Black Stone Cherry

Sunday: MARILYN MANSON, August Burns Red

nice, vrijdag ziet er goed uit

lol... slipknot... wat komen die clowns doen op een metalfestival ? k*therrie eersteklas

nice, vrijdag ziet er goed uit

lol... slipknot... wat komen die clowns doen op een metalfestival ? k*therrie eersteklas
Kheb ze in December live gezien, waren goed hoor. En ksnap niet dat iedereen(op last.fm ook veel mensen aant klagen over slipknot en MM) zo moeilijk doet over slipknot ???

Terug
Naar boven