Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kheb ze in December live gezien, waren goed hoor. En ksnap niet dat iedereen(op last.fm ook veel mensen aant klagen over slipknot en MM) zo moeilijk doet over slipknot![]()
'antichrist superstar' is gewoon één van de beste donkere rockalbums aller tijden. ziekelijk meesterstukje, geniaal geproduced door Trent Reznor. na hun samenwerking ging het muzikaal helaas sterk bergaf met de carriere. 'mechanical animals' was imo z'n laatste goeie plaat, daarna was het het gewoon de ouwe shit herkauwen... niets schokkends of origineel meer... jammer. enfin, de man heeft z'n 'greatest hits' en zal altijd wel een vaste schare fans blijven behouden.Wow wiest niet dat disturbed ook naar graspop zou komen. Geen ACDC of Metallica?![]()

Mooie namen, maar ga al naar Sonisphere Festival...
wil naar Mysterland en als het doorgaat Arrow Rock.
En om alles nou te gaan bezoeken deze zomer lijkt mij
ook een beetje overdreven.![]()
Heb ik niks meer aan toe te voegen
Hey jij hebt smaak!Heb ik nog aan toe te voegen dat er betere bands bestaan zoals Red Hot Chili Peppers
dat zij ik niet

Arrow Rock zal er voor mij ook wel inzitten wellicht!

Hopelijk gaat het door ouwe,
ik vind dat ze er wel erg lang over doen om met wat info. te komen.
Mochten ze Van Halen binnenhalen dan ga ik flippen.![]()

Zal denk ik toch weer een tripje DOUR worden dit jaar, meer hardcore en nog een zooi vette techno DJ's voor in de nacht. Perfecte combo.