XXL Nutrition

Het Graspop 2009 topic

Hatebreed en Killswitch Engage ook nog.

Gaat er steeds meer op lijken dat ik toch ga...

Kheb ze in December live gezien, waren goed hoor. En ksnap niet dat iedereen(op last.fm ook veel mensen aant klagen over slipknot en MM) zo moeilijk doet over slipknot ???

heb ze ook al live gezien, veel show en onnozel gedoe, de muziek kan echter weinig boeien en lijkt totaal ondergeschikt aan hun imago...
hebben povere hitjes, geen aanstekelijke riffs of leuke melodietjes, zanger met een matige stem en steenslechte gitaristen... als dat soleren is... flauwe kak hoor, ze kunnen precies enkel hun 2 bovenste snaren bespelen. 'als het maar ruig klinkt' zullen ze gedacht hebben. nee, over slipknot kan ik echt niet enthousiast zijn... klinkt te goedkoop en ondoordacht, schreeuwerige pubermuziek imo.

MM daarentegen ben ik nog hevige fan van geweest :devil: 'antichrist superstar' is gewoon één van de beste donkere rockalbums aller tijden. ziekelijk meesterstukje, geniaal geproduced door Trent Reznor. na hun samenwerking ging het muzikaal helaas sterk bergaf met de carriere. 'mechanical animals' was imo z'n laatste goeie plaat, daarna was het het gewoon de ouwe shit herkauwen... niets schokkends of origineel meer... jammer. enfin, de man heeft z'n 'greatest hits' en zal altijd wel een vaste schare fans blijven behouden.

Enkele goeie bands, maar vond vorig jaar nog altijd beter. Hoop dat er nog een pak heavymetal hardrock bands bijkomen!

Wow wiest niet dat disturbed ook naar graspop zou komen. Geen ACDC of Metallica? :(

Wow wiest niet dat disturbed ook naar graspop zou komen. Geen ACDC of Metallica? :(

Aangezien AC/DC twee eigen shows speelt in Antwerpen in Maart denk ik niet dat ze naar Graspop zullen komen :)

Trouwens! ****ing hell Hatebreed again!! Zal terug retehard eraan toe gaan, en zal me moeten rustig houden hehe. Ik liep vroeger al psyched van de camping tot het festivalplein om ze te zien. En toen ik ze in de tent zag vroeger, was heel die tent gewoonweg aan het moshen!!! Sick

Verder mag Primal Fear, Whitesnake, Y&T, Lechery enzo wel eens komen

Mooie namen, maar ga al naar Sonisphere Festival...
wil naar Mysterland en als het doorgaat Arrow Rock.

En om alles nou te gaan bezoeken deze zomer lijkt mij
ook een beetje overdreven. :D

ik mis nog wat folk metalbands :(

Eluveitie , Ensiferum , Korpiklaani , Equilibrium enzo :)

woensdag kaartjes halen :D

Zal denk ik toch weer een tripje DOUR worden dit jaar, meer hardcore en nog een zooi vette techno DJ's voor in de nacht. Perfecte combo.

Hopelijk gaat het door ouwe,
ik vind dat ze er wel erg lang over doen om met wat info. te komen.
Mochten ze Van Halen binnenhalen dan ga ik flippen. :D

ouwe? jij bent een ouwe, ik ben pas 22 :D
neen maar hardrock en heavy all the way, nee? :)

Ik denk wel dat ze er gauw mee op de proppen komen, aangezien ze zelf al posten op de site dat er valse tickets in de maak zijn. Hopelijk Van Halen idd, dat ik dat ook nog eens mag meemaken in mijn jonge jaren dan!

Zal denk ik toch weer een tripje DOUR worden dit jaar, meer hardcore en nog een zooi vette techno DJ's voor in de nacht. Perfecte combo.

Nee niets voor mij, teveel vergaande dopeheads tripping op het eenderwat en wellicht nog meer. Wil niet geattackeerd worden door 1 of andere freak die denkt dat hij mortal kombat aan het spelen is.

• Topic Starter Topic Starter
Raar, in Nederland kun je de kaarten al kopen in de GWK travelex vestigingen, en in België moet je wachten tot 2 maart(Free record shop enzo). Gelukkig is er zo'n GWK in Maastricht, ben mijn tickets just gaan halen. :D

yeah, gister de tickets besteld, worden binnen enkele dagen bezorgd.

komen een paar hele leuke namen :D

:rocker: disturbed moet ik echt zien:rocker2: zit nog te twijfelen of ik ook kaartjes koop voor hun concert de 30ste :P

Terug
Naar boven