- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1. Is het een goed teken als ik bij Bench Press kramp krijg in mijn quadriceps?
2. Wat betekent het dat ik na die Bench Press training als ik mijn ellebogen hoger optil dan schouderhoogte kramp en pijn krijg in mijn triceps?
3. Wie zal na de komende verkiezingen de nieuwe premier zijn?
4. Bestaan er in ons melkwegstelsel wezen met een hogere intelligentie en geavanceerdere technologie dan de onze?
5. Als een chick lief naar je loopt te lachen in het openbaar, moet je haar dan ter plekke deepthroaten?
6. Gegeven 8/10 looks, een meisje van 18, 1m50, 40kg, cup B of meisje van 24, 1m90, 75kg, cup DD?
Een VBulletin forum.
Jaja.
Waarvan ekte.Een ekte E-warrior, maar van mij mag hij blijven hoor.
Nou?
Ok.
Nope.![]()
thread gaat nu over fappen op cartoons
http://www.youtube.com/watch?v=-6RSwnh-ucY&feature=related
dat tentacles
Wie?
Ik had vroeger altijd een 10 voor topologie.Ik ben benieuwd hoe de school verslagen van Joopie er uit zagen.
Sommige delen met lettertype grote 1800 en dan weer stukken dik gedrukt.
Hahaha 'KukkelFlu', als je dat niet eens weet ben je een newbe met je 2006 joindate.Wat doet joopie hier eigenlijk verder dan eens in de zoveel tijd op te duiken om topics zonder inhoud aan te maken, te rellen en onrust te stoken en flauwe grapjes uit te halen? je komt zelf als geen ander beter in aanmerking voor een permban....
Hmmm.Hehe ik zou ook wel eens een school verslag van jou willen lezen
geen haat, srs.. net als k mr slow op zn werk zou willen zien![]()
Noted.Aangezien we onze stem moeten uitbrengen:
Ik stem op Suicide Sid.
EduardJanssen >>>>>> DinandHoe zouhet eigenlijk zijn met Dinand,wiens posts allemaal verwijderd zijn en enkel nog geregistreerd staat onder het mysterieuze "D."?
Woteva.Haha die zijn er gelikt uit hoor. Alles via elling.
Alleen kwa spelling is het niet best![]()
Haha.
+1
bleach heeft zelfs een hele aflevering gewijd aan tentacle hentai als grap
[Link niet meer beschikbaar]
+1

Wie?
Tsja, daar ben je nou eenmaal mee geboren.
Rob G > Rob P
Tsja, sommige mensen hebben nou eenmaal hormonen in hun lijf, daardoor ervaren ze sterke emoties in plaats van zo'n flatline als bij jou. Misschien moet je eens Halotestin proberen.wat ben jij een debiel zeg.
ga lekker huilen omdat iemand zijn pm's niet beantwoord maar ga geen zinloze topics erover maken, dat is gewoon spam.
hoe zielig leven heb je wel niet![]()
Dank u.
Vet jassie weetje met mooie kraag en hoge capuchon, je weet toch. Maarja spreek je later, no spang.
Lol.
Wat doe jij hier nog?
Haha.
Ok.
+1
+1
Vervuil mijn topic niet!
Hier, mot je wat?
NO U
Noted.
Jouw stemt zal toch niet meer tellen straks.
Wie is PGB?Joopie, wist je dat je met je PGB lekker een personal Trainer in kan huren?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]we zitten al aan daniel22
angelus kennende gaat hij wel door 0 delen en heel dbb naar de kloten helpen.
Klopt.
Al mijn topics zijn goed.
Prima.Hoe is het hier boys?
Groetjes bart20, zoon van starter
Niet aan denken, straks droom je er nog over.
Hard, diep en met slijmdraden.
Hoppa ruud, ik heb soieso al dbb patje, peanut, marcel etc gevraagt voor knokploeg.
Iptrace hem en lets go ruudje xxx echt een knuppel die ts.
Hoppa ruud, ik heb soieso al dbb patje, peanut, marcel etc gevraagt voor knokploeg.
Iptrace hem en lets go ruudje xxx echt een knuppel die ts.
Good lord...trollen op koninginnedag/nacht. Unsuccesful.

Ik zou niet weten waarom je dat zou willen?...Joopie was online vroeg in de ochtend, zal vandaag wel weer een keer voorbij komen voor du qoute.

Jij hebt al de hele ochtend gewaakt of hij wel niet online zou komen? Maar je bent wel een echte E-baas, zeker met al die volgelingen en die monsterstats![]()