MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 9K
  • Weergaven 365K
  • Volgers 285

Bezoekers in dit topic

Toch NIET present op Thunderdome. Godverdomme.
 
IEDEREEN NAAR TONDERDOM WOOHOO
 
Nice!
As we speak staan er nog 150 kaarten op ticketswap voor thunderdome :roflol: Worden er steeds meer ook haha. onbegrijpelijk....

Ja bizar he! Waar het een aantal maanden geleden nog onmogelijk leek om aan een kaart te komen...

De groep waarmee ik zou gaan is ook behoorlijk uitgedund
 
Ja, uitdunnen van de groep is de rede dat ik niet meer ga.
 
Links vooraan main staat de elite:P



Zou me idd ook nog wel alleen vermaken, gewoon met vage mensen ouwehoeren, rondstuiteren .

Linksvoor bij de main is ook altijd onze spot hahaha!

Ja toch, allemaal nieuwe vrienden altijd :emo: Super mooi! 9 van de 10 keer eindig ik ook alleen of met zn tweeën haha
 
I heb er serieus over getwijfeld, maar omdat ik van de week van de trap geflikkerd ben leek het me geen goed idee.
 
I heb er serieus over getwijfeld, maar omdat ik van de week van de trap geflikkerd ben leek het me geen goed idee.

Ai, da's wel een extra reden om niet te gaan idd.. Maar wel kut! Je kijkt er toch naar uit ;)
 
Ja een paar maanden al. maar ik verheugde me vooral om met mijn beste vriend te gaan. Dat is nog het meest jammere.
Ach ik heb geen kanker enzo dus mag ook weer niet klagen :)
 
Ja een paar maanden al. maar ik verheugde me vooral om met mijn beste vriend te gaan. Dat is nog het meest jammere.
Ach ik heb geen kanker enzo dus mag ook weer niet klagen :)

Haha idd, als dit t ergste is :emo:

We zitten aardig in hetzelfde schuitje. Mijn vrienden zijn afgehaakt en ben van de week door mn rug gegaan. Maar we gaan gewoon vrolijk verder :p
Dan maar een beetje houterig zaterdag
 
Oldschool hakken is sowieso al houterig dus dat gaat helemaal goed komen!
 
Daar heb je een punt :roflol:
 
Ik kan helaas nie, etentje bij mn pa de volgende dag. Wat pakken jullie in november en december nog?
 
Heel misschien Snakepit. En anders waarschijnlijk pas Harmony of Hardcore... in mei :eek:
 
Bij de main staat de elite :roflol:

Naar thunderdome gaan en dan op de main bivakeren... :emo: :emo: Promo 25 years of thunderdome setje even bekijken op de main, en voor de rest daar waarschijnlijk niet te vinden
 
Back
Naar boven