XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Waarschijnlijk niet, helaas.. Allemaal verjaardagen rond die tijd

Bij de main staat de elite :roflol:

Naar thunderdome gaan en dan op de main bivakeren... :emo: :emo: Promo 25 years of thunderdome setje even bekijken op de main, en voor de rest daar waarschijnlijk niet te vinden

Het enige dat zeker is voor mij op de main is Dr. Peacock. En verder zien we het wel. Gewoon lekker stampen toch, bam bam bam :cool:

Sowieso! Elk rondje is anders

Waarschijnlijk niet, helaas.. Allemaal verjaardagen rond die tijd

Het enige dat zeker is voor mij op de main is Dr. Peacock. En verder zien we het wel. Gewoon lekker stampen toch, bam bam bam :cool:
Promo op de main, ophidian, MD&A live en Akira/drokz. Waarschijnlijk sleep @VinnieVince me wel mee naar peacock op de main :p

Hoe laat meet?:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.792
Morgen geloof ik :p

Tijden zijn veranderd, maar de muziek is weinig aan veranderd, aangezien je genoeg area's hebt waaruit je kunt kiezen.

Wat!!!! :p
Wanneer is Thunderdome? Is dit een beetje hetzelfde als pak hem beet 15 jaar geleden? Ja sorry, ben al heel lang niet naar Thunderdome geweest.

Hahaha, bedankt :p

Jep.. morgen! Thunderdome is Thunderdome. Gewoon een nachtje keihard stampen.

Nu al zin in Scarphase en Dr. Peacock :D

Er gaan genoeg DBB' ers met wie je kan shinen in je tanktop met zonnebril op :cool:

Een tanktop op 18% is niet heel grappig... Zonnebril had ik bijna nooit op, maar rondjes liep ik vroeger wel... Haha, veel vrouwelijke vrienden gemaakt in die tijd (tenminste dat dacht ik) :P

• Like
Waarderingen: Pren
Ik kom ook wel even kijken

Ik baal er ook wel van. Aan de andere kant zou ik me in mijn eentje nog vermaken op zo'n feest :D

Ik ga Iig niet drinken:P

Links vooraan main staat de elite:P

Zou me idd ook nog wel alleen vermaken, gewoon met vage mensen ouwehoeren, rondstuiteren .

haha ja waarschijnlijk ben ik ook het meeste van de avond in mijn eentje. Gaan al met een klein groepje en die houden allemaal van early..... mij te soft eerlijk gezegd :roflol:
Maar goed dat gaat de pret niet drukken !

Terug
Naar boven