AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: BB_
Een combinatie van gezellige drukte (drukte = in dit geval relatief) en een ambiance die er voor zorgt dat je je even uit kunt laten en jezelf kan bevinden in een gemoedstoestand die zorgt dat je wil bewegen op de daar aanwezige muziek, zodoende dat je je waant in een oase van genot, plezier, gezelligheid en energie. Vaak gepaard dus met muziek op luid volume zodat deze muziek de leidraad is in het hele gebeuren.
Dit kan zonder maar ook met verdovende middelen zoals alcohol, xtc, speed en dergelijke maar dus ook gewoon nuchter.
Lekker nuchter is helemaal niks mis mee.

Heb ik je zo een goede definitie gegeven van "feesten"?

Een combinatie van gezellige drukte (drukte = in dit geval relatief) en een ambiance die er voor zorgt dat je je even uit kunt laten en jezelf kan bevinden in een gemoedstoestand die zorgt dat je wil bewegen op de daar aanwezige muziek, zodoende dat je je waant in een oase van genot, plezier, gezelligheid en energie. Vaak gepaard dus met muziek op luid volume zodat deze muziek de leidraad is in het hele gebeuren.
Dit kan zonder maar ook met verdovende middelen zoals alcohol, xtc, speed en dergelijke maar dus ook gewoon nuchter.

Ja dit klopt. Mits er ook eten en drinken is. Klinkt goed, hoelaat en waar?

Merkwaardig, the plot thickens.

Jullie worden uitgelaten, mogelijk is de oorspronkelijke schrijfwijze en bedoeling dus 'veesten'.

En knap dat je zonder zware verdoving die ongelofelijke kankerherrie kan verdragen, dat had ik niet mogelijk geacht. Ik woonde op een paar kilometer van zo'n locatie, en oordopjes voor bij het motorrijden hielpen niet. Een waan ligt dan inderdaad wel voor de hand, haldol zou eerste keus zijn.

Nu blijf ik nog wel volledig in het duister over de term "buffelen".

Jullie worden uitgelaten, mogelijk is de oorspronkelijke schrijfwijze en bedoeling dus 'veesten'.

En knap dat je zonder zware verdoving die ongelofelijke kankerherrie kan verdragen, dat had ik niet mogelijk geacht. Ik woonde op een paar kilometer van zo'n locatie, en oordopjes voor bij het motorrijden hielpen niet. Een waan ligt dan inderdaad wel voor de hand, haldol zou eerste keus zijn.

Zou jij jezelf nu al een beetje Haldol willen toedienen? Zodat wij zeker weten dat jij geen gekke dingen gaat doen vandaag.
Speelde dit veest zich af in Afrika ?

Is geen kankerherrie....

Op zo'n feest is iedereen broeder en zuster en racisme bestaat daar niet. Muziek verbroedert. Maakt niet uit welke soort.

Kan ook metal zijn, trance, club, klassiek, reggae, rock, folk, goa, hiphop....

Maakt niks uit vriend.

Wat is jouw muziekkeuze eigenlijk?

Laatst bewerkt:
Is geen kankerherrie....

Oo zo'n feest is iedereen broeder en zuster en racisme bestaat daar niet. Muziek verbroedert. Maakt niet uit welke soort.

Kan ook metal zijn, trance, club, klassiek, reggae, rock, folk, goa, hiphop....

Maakt niks uit vriend.

Wat is jouw muziekkeuze eigenlijk?
indierock

• Like
Waarderingen: K82
Terug
Naar boven