AndroidHealthClinic

Het grote DBZ topic

08Dennis08

Competitive Bodybuilder
Waardering
84
Lengte
1m78
Massa
67kg
Vetpercentage
11%
Volgens mij is hier wel behoefte aan. Laat eens weten hoe je in aanraking bent gekomen met de serie en hoe vaak kijk je het nog? Ik kwam het willekeurig tegen op de buis op Cartoon Network. Vanaf toen elke episode gezien. Zoals ik al eerder heb gezegd kan ik elk moment van de dag een episode kijken, maar het is toch wel weer maanden terug dat ik een volle episode heb gezien.

Goed bezig 08Dennis08! :D

keek het af en toe op cartoon network toen ik jonger was, eigenlijk pas 2 jaar heel dbz gekeken in de zomervakantie toen dacht ik, toen GT heel ff gekeken, maar was niks

DBZ is wel een van de betere series geweest. Keek het vroeger altijd op tv na school :P. Heb ook profielfoto van Mr. Satan, heerlijk domme gast :p.

Dragon Ball Kai is nu al tijdje bezig, is remake van DBZ, betere kwaliteit, wel vet :D.

DBZ is wel een van de betere series geweest. Keek het vroeger altijd op tv na school :P. Heb ook profielfoto van Mr. Satan, heerlijk domme gast :p.

Dragon Ball Kai is nu al tijdje bezig, is remake van DBZ, betere kwaliteit, wel vet :D.

Waar is dit te vinden?

Had het hele begin met goku's broer gemist, ik begon pas met kijken vanaf dat gohan getraind werd door picolo.
En al die ter***lijers die zich vrienden noemden op het schoolplein maar praten over raditz :(

inderdaad., die goeie ouwe tijd!
op school iedereen speelde tikkertje of buskruit. En wij speelde dragon ball z in real life. kamehamehas , destructodiscs en spirit bombs vlogen je om de oren. leraren dachten wtf bezield die kinderen. vooral toen goku SS werd,. toen was het hek van het dammetje. toen konden wij dus ook transformeren! hahahaha btw ooit ook als vegeta gegaan met carnaval,

16:15 @ yorin of Yorkiddin (daarvoor cartoon network )kwam dat toen de beste serie ooit, heb alle afleveringen op dvd + alle films maar te weinig tijd om het te kijken. helaas op AVI formaat. wil zo snel mogelijk de DBKAI in mijn bezit hebben. dus bij deze als iemand die heeft let me know. Online zijn ze ook te bekijken tevens in avi kwaliteit.

karma voor jou dennis!

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

@ klaas., dan heb je dit dus zeker ook gemist..
his powerlevel is over 9000! this thing must be broken!

http://www.youtube.com/watch?v=SiMHTK15Pik

baas was helemaal toen kleine Gohan ff uit de space capsule kwam vliegen met een powerlevel van... 1307
http://www.youtube.com/watch?v=wic4mJiKANA begint @ 7:50 kan de originele weer niet vinden.

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]
Elke week een nieuwe episode die je kan downloaden via torrent of megaupload. Torrent is meestal sneller met duizenden seeders. Meestal komt Dragon Ball Kai uit op dinsdag.
Is wel nice ;).

Ps: hier de lijst van het subteam:
[Link niet meer beschikbaar]

Edit:
Orgineel heeft idd betere muziek maja :P.

ik kijk het vaak nog tijdens het trainen door. Lekker opzwepend, en dan de timer van de video gebruiken als workout-timer.

Is een van de redenen waarom ik met vechtsporten en krachttraining begonnen ben ook :D

En bruce faulconer is mijn favo studeermuziek.

eerst op tv af en toe een aflevering daarna via: [Link niet meer beschikbaar] alle afleveringen van dragonball en DBZ gezien :P

brb broly , favo character met vegeta en future trunks

• Topic Starter Topic Starter
Als ik thuis train is het idd wel motiverend om de muziek van DBZ op te zetten of gewoon een episode.

vet man

toevallig dit topic

ik ben toevallig begin deze week begonnen met het kijken van de complete saga's weer.
ben nu bij afl 50. heb gewoon alles gedownload (74gb) 3 verschillende talen en subs. alleen die subs zijn k*t en het is zo te verstaan

ga hem afkijken tot 291

en dan de GT nog kijken misschien, die heb ik vroeger nooit gezien, en collega van me zei dat die op een gegeven moment wel bruut was

vroeger een aantal afleveringen gezien op cartoon network, waren niet ondertiltelt (of ik kon het nog niet lezen) en ik kon het niet verstaan maar ik vond het toch vet, hele serie op watch dragonball gekeken een paar maanden terug. al ging het op het laatst toch wel te snel met de powerlevels...dragonball gt is een stuk minder maar nog wel leuk

Ik heb een paar maanden geleden nog eens alle series gekeken.:D

vet man

toevallig dit topic

ik ben toevallig begin deze week begonnen met het kijken van de complete saga's weer.
ben nu bij afl 50. heb gewoon alles gedownload (74gb) 3 verschillende talen en subs. alleen die subs zijn k*t en het is zo te verstaan

ga hem afkijken tot 291

en dan de GT nog kijken misschien, die heb ik vroeger nooit gezien, en collega van me zei dat die op een gegeven moment wel bruut was
op het begin is die gewoon bagger, het gaat van aflevering naar aflevering en er gebeurt wat, net pokemon...geen eindeloze trainingsessies en gevechten van 30 afleveringen...
word wel beter als ze weer op aarde komen

Terug
Naar boven