Fitness Seller

Het grote DBZ topic

wat vonde jullie de beste stukken van DBZ?

ikzelf de training van vegeta in die zwaartekracht kamer: best BB motivation ever.

en goku tegen vegeta, maakt niet zo veel uit welke keer

pas nog heel dragonball en dragonball z gekeken in 2 weekjes. (10 uur per dag ong.) begon met z op tv toen ik klein was. supervet. maar moet zeggen dat ik de eerste saga van de dragonball serie wel de beste vind.

ginyu.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dragon-ball-z-awesome-show-live-action-sucked-demotivational-poster-1281576374.jpg

images?q=tbn:ANd9GcSkW6kHc9GYSZuxWiV11S-G7j_j1LwAO5DfplI1g5mFRx7QrtUAfg&t=1.jpg

images?q=tbn:ANd9GcQTvuMfBx1y6Dl48eTcL5xTlhYX7W6ic3gyWZf_CUP1ODZLiGXF&t=1.png

DBZ_demotivational_by_foxfanforever.jpg

images?q=tbn:ANd9GcQUO9dHVW_yPJ8xsyDpJGRXThMBkqw6yKtblKNt6lqiJfgFv-Osdg.jpg

anger-dragon-ball-z-demotivational-poster-1201762562.jpg

images?q=tbn:ANd9GcTh1EVUMmd-VJL-gnX-4VQZI1n4JXxwgmjfbgyx0N4_ulTkBOW4&t=1.jpg

alcohol.jpg

Waar blijft aflevering 95 van kai?

:woot:yeahh dbz

voor de fans: die dragonball evolution film nooit kijken, f*cking bagger

Effe een funny discussie proberen te starten , stel dat je 2 teams hebt. Goku en vegeta met fusion dance , wordt dus gogeta. Dan het andere team 'dezelfde' , goku en vegeta maar die doen de fusion met de oorbellen. Wordt dus vegetto. Wie is er sterker? ( wel bij zeggen dat ze dezelfde powerlevels hebben voor de fusion , dus goku van team gogeta is even sterk als goku van team vegetto en zelfde voor vegeta). Ben benieuwd.

Effe een funny discussie proberen te starten , stel dat je 2 teams hebt. Goku en vegeta met fusion dance , wordt dus gogeta. Dan het andere team 'dezelfde' , goku en vegeta maar die doen de fusion met de oorbellen. Wordt dus vegetto. Wie is er sterker? ( wel bij zeggen dat ze dezelfde powerlevels hebben voor de fusion , dus goku van team gogeta is even sterk als goku van team vegetto en zelfde voor vegeta). Ben benieuwd.

Diegene waar ze niet meer kunnen splitsen is sterker.

Er wordt duidelijk in de anime gezegd dat de fusion dance-manier een pak minder sterk is dan old kai's earrings.
of dat canon is weet ik niet zeker.

**** wat ben ik een dbz nerd.

Laatst bewerkt:
wie kijkt er nog naar?:
Naruto Shippuden
Bleach
One Piece
...

DBZ is een van de betere dingen in het leven.

Vroeger heb ik dit ook gekeken, was echt gaaf. Misschien toch maar weer opnieuw kijken..:)

Terug
Naar boven