XXL Nutrition

Het grote eredivisie topic

Bezoekers in dit topic

bascross

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
2 sep 2005
Berichten
18.072
Waardering
2.878
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
Is er nog niet eens:eek:

De uitslagen
Sparta 1 Vitesse 2
Willem II 2 FC Utrecht 1
ADO 2 sc Heerenveen 3
Excelsior 0 Roda JC 1
AZ 8 NAC Breda 1
Ajax 5 RKC Waalwijk 0
Groningen 3 Feyenoord 0
PSV 3 NEC 1
Heracles 3 FC Twente 0
 
yesssss we staan al 16de nou :roflol:

ben zo benieuwd met wat voor aankopen ze gaan aankomen :S
 
yesssss we staan al 16de nou :roflol:

ben zo benieuwd met wat voor aankopen ze gaan aankomen :S

Ach ik denk niet dat Feyenoord de enige ploeg is die punten laat liggen in het 'onneembare' Euroborg stadion. Maar volgende wedstrijd wordt wel erg belangrijk. Het kopstuk(Kuyt) weg en 2 wedstrijden geen winst zou weleens en echte deuk in het zelfvertrouwen kunnen geven. En wat dat kan doen hebben we verleden jaar bij Ajax kunnen zien.


Weetje: Heracles behoudt ook dit jaar hun record. Vanaf 1963/1964 geen openingswedstrijd van het seizoen meer verloren.
 
Yes yes de boys van Groningen hebben Feyenoord flink afgedroogd.... Talpa begint nu, gelijk even intunen!
 
Is NAC het nieuwe zwakke broertje van de competitie?
 
NAC gaat zich nog wel herpakken denk ik, Excelsior tip ik als eerste degradatiekandidaat. Er moet ook nog heel wat gebeuren wil Feyenoord de CL-playoffs halen :D
 
prognose:
1ajax
2psv
3az
4feyenoord
5groningen
6heereveen
7twente
8utrecht
9vitesse
10roda
11rkc
12nec
13willem2
14sparta
15 ado
16nac
17heracles
18 excelsior
 
In de topictitel staat trouwens 'eredivsisie' ;)
 
1. Ajax
2. AZ
3. PSV
4. FC Groningen.
5. Feyenoord
6. Willem II
7. Twente
8. Roda JC
9. Vitesse
10. Utrecht
11. NEC
12. Heerenveen
13. RKC
14. Heracles
15. Sparta
16. ADO
17. NAC
18. Excelsior

denk ik ongeveer :) AZ haalt trouwens de CL na playoffs. ADO blijft erin en NAC degradeert
 
Mijn voorspelling

1. Ajax
2. PSV
3. AZ
4. Feyenoord
5. Vitesse
6. Groningen
7 Heerenveen
8 Willem II
9 Twente
10 Roda
11. Utrecht
12. RKC
13. NEC
14. NAC
15. Heracles
16 Sparta
17 ADO
18 Excelsior
 
Jongens loop nu niet te hard van stapel.. Nac heeft pas 1 wedstrijd gespeeld waar ze het in een kwartier verdoet hebben... Nac haalt waarschijnlijk plaats 12 -16 maar zeker geen rechtstreekse degradatie!!
 
Nu moet NAC thuis tegen de Godenzonen. De Mokumer trots zal zegevieren met dubbele cijfers.
 
Ik heb er niet veel verstand van, maar hebben wij nou zo'n zwakke competitie vergeleken met Engeland, Spanje, Italië etc ?
 
Ik heb er niet veel verstand van, maar hebben wij nou zo'n zwakke competitie vergeleken met Engeland, Spanje, Italië etc ?

Redelijk, maar we staan 6e ofzo op de lijst van de fifa.
 
1 az
2 psv
3 ajax
4 feyenoord
5 groningen
6 heerenveen
7 vitesse
8 utrecht
9 roda
10 twente
11 rkc
12 nec
13 nac
14 willem 2
15 heracles
16 ado
17 sparta
18 excelsior
 
Nu moet NAC thuis tegen de Godenzonen. De Mokumer trots zal zegevieren met dubbele cijfers.

Haha blijf ook gewoon een Ajacied hoor!! Dus hoop dat Huntelaar er weer eentje ingooit.. Maar een paar tegen Fc Kopenhagen zou ik ook niet verkeerd vinden!!
 
Hulde aan gisteren!!
Feyenoord is de volgende ;) Daar hebben we na vorig jaar ook nog een appeltje mee te schillen..
 
Ik heb er niet veel verstand van, maar hebben wij nou zo'n zwakke competitie vergeleken met Engeland, Spanje, Italië etc ?

ja...de nummer 15 van dat land zal hier in nederland 5e worden. de middenmoot van daar zal hier 3e worden. ongeveer dan he. en een chelsea,barcelona of ac milan zal hier ongeslagen kampioen worden
 
1 Ajax
2 Psv
3 Az
4 Utrecht
5 Feyenood
6 Roda
7 Groningen
8 Heerenveen
9 Vitesse
10 Twente
11 Willem II
12 Nec
13 Nac
14 Rkc
15 Heracles
16 Sparta
17 Ado
18 Exelsior
 
Back
Naar boven