- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
15 kg vetvrijemassa in 2009, dit word het hardcore'ste jaar van alles.
![]()

Minder roken
Minder blowen
Minder pillen slikken
Minder coke snuiven
Minder hero spuiten
Hopelijk kan ik mijn doelstellingen in 2009 vervaardigen.
Minder roken
Minder blowen
Minder pillen slikken
Minder coke snuiven
Minder hero spuiten

Minder roken
Minder blowen
Minder pillen slikken
Minder coke snuiven
Minder hero spuiten

(jk)
Ja idd, beter gaat hij nog een half jaartje zo door. Ligt ie mooi onder de grond, ben je ook van die junks af.
In deze zware economische tijden zijn junkies juist erg nuttig, dus sminkie ga nog maar een paar rondjes fietsen.
Waarom ik zelf wil minderen? Ik heb het idee dat al deze verdovingsmiddelen mijn geheugen nogal op de proef stelt terwijl ik deze juist hard nodig heb!
In deze zware economische tijden zijn junkies juist erg nuttig, dus sminkie ga nog maar een paar rondjes fietsen.
Waarom ik zelf wil minderen? Ik heb het idee dat al deze verdovingsmiddelen mijn geheugen nogal op de proef stelt terwijl ik deze juist hard nodig heb!
Ze zijn inderdaad nuttig, voor de begrafenisondernemers.
Haha reageer niet op die kneus man. Hij is 15 en heeft geen leve. Hij zit alleen zielig achter zijn beeldschermpje thuis op dbb te rellen. Op school wordt hij gewoon hard gepest.
Op zijn 18e zit hij aan de drugs omdat die geen leve heeft en gepest is in zijn jeugd. Daarna zien we sminkie bij BNN afkicken.