AndroidHealthClinic

Het grote goede voornemen topic van 2009

-10 kilo zwaarder worden
-meer eten
-meer rusten
-harder trainen
-stoppen met roken poging +-20

Minder roken
Minder blowen
Minder pillen slikken
Minder coke snuiven
Minder hero spuiten

Hopelijk kan ik mijn doelstellingen in 2009 vervaardigen.

Meer eten.

- Goed eten ELKE DAG dus ook weekend
- Peter presteren op school
- Minder blowe
- Minder drinke
- Wat doen aan me aggresiefie tijd

Nee, ik eet alleen.Ik zet mijn vet om in spieren.

:D

"je moet wat verdelen om arnoldfan te geven"

Wat zijn je stats?

mijn voornemens :

- 5kg vvm erbij als ik terug serieus ga trainen :o
- maximum 2 buizen na eindexamens
- een maand met de trein door europa trekken met vrienden
- eens een goede vriendin ipv die randgevalletjes :( (jk)

nu nog zien wat werkelijkheid wordt :rolleyes:

Doelen 2009:

-Baard
-Hoofddoek
-130kg dry
-Pagina 1-30 Uit mijn hoofd kennen(Koran)

Realistische doelen:
-95kg
-YBF klasse winnen
-Proberen vaker ijzer in mijn handen te hebben dan mijn pik.

Behaalde doelen
-Mikki ontmaagd

mijn geliefde sjarrel vaker een slinger geven.....

Ja idd, beter gaat hij nog een half jaartje zo door. Ligt ie mooi onder de grond, ben je ook van die junks af.

In deze zware economische tijden zijn junkies juist erg nuttig, dus sminkie ga nog maar een paar rondjes fietsen.

Waarom ik zelf wil minderen? Ik heb het idee dat al deze verdovingsmiddelen mijn geheugen nogal op de proef stelt terwijl ik deze juist hard nodig heb!

In deze zware economische tijden zijn junkies juist erg nuttig, dus sminkie ga nog maar een paar rondjes fietsen.

Waarom ik zelf wil minderen? Ik heb het idee dat al deze verdovingsmiddelen mijn geheugen nogal op de proef stelt terwijl ik deze juist hard nodig heb!

Ze zijn inderdaad nuttig, voor de begrafenisondernemers.

Haha reageer niet op die kneus man. Hij is 15 en heeft geen leve. Hij zit alleen zielig achter zijn beeldschermpje thuis op dbb te rellen. Op school wordt hij gewoon hard gepest.
Op zijn 18e zit hij aan de drugs omdat die geen leve heeft en gepest is in zijn jeugd. Daarna zien we sminkie bij BNN afkicken.

@janpaul....pak een overdosis(volgens mij ben je gewoon internet gebruiker)

nou moet ik zeggen dat drugs gebruiken wel heeel erg stoer is...im impressed

Haha reageer niet op die kneus man. Hij is 15 en heeft geen leve. Hij zit alleen zielig achter zijn beeldschermpje thuis op dbb te rellen. Op school wordt hij gewoon hard gepest.
Op zijn 18e zit hij aan de drugs omdat die geen leve heeft en gepest is in zijn jeugd. Daarna zien we sminkie bij BNN afkicken.

:roflol:

Mooie constructie van je eigen leven!

Terug
Naar boven